Odłącz akumulator pierw a poźniej odłączaj poduche! Podłącz aku dopiero jak podepniesz kierownice :!:
1
Demontaz kierownicy z Airbagiem
Rozpoczęty przez Kubaat3lover, gru 19 2010 21:15
17 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 23 grudnia 2010 - 13:35
#12
Napisano 23 grudnia 2010 - 15:43
Ja bym dodał, żeby nie jeździć z odpiętą poduszką - nie wiadomo do końca czy sterownik ma pamięć czy nie, więc może mu się zakodować, że jest błąd i będzie świecił cały czas. Nie ma wydzielonego bezpiecznika do poduszki. Trzeba by rozpiąć zasilanie do sterownika (leci przez stacyjkę) albo wyjąć sterownik.
#13
Napisano 23 grudnia 2010 - 20:59
Kubaat3lover napisał:
Odłącz akumulator pierw a poźniej odłączaj poduche! Podłącz aku dopiero jak podepniesz kierownice :!:
W linku masz jak to zrobić, odłączyć akumulator, rozłączyć wtyczkę pod nogami pasażera, odłączyć poduszkę.
#14
Napisano 11 sierpnia 2012 - 19:20
przepraszam że się podpinam ale czy ma ktoś spis/schemat/numeracje/ilość śrubek czy coś takiego jakie są w kierownicy? Ponieważ odkręciłem poduszkę i te "rusztowanie" na którym siedzi poduszka i potem zdjąłem kierownice i przy składaniu zostały mi dwie śrubki i nie mam pojęcia gdzie one mają być . A drugie pytanie to czy wiecie jak wygląda i gdzie się znajduje taśma? Mi świeci się kontrolka SRS i ktoś mi podpowiedział że taśma jest do wymiany chciałem wymienić ale nie bardzo wiem jak to wygląda i gdzie się znajduje. Rozebrałem zostały mi te dwie śrubeczki które opisałem wyżej i nic więcej nie zdziałałem hehe bardzo proszę o podpowiedź
#15
Napisano 12 sierpnia 2012 - 08:07
Użytkownik karol1989 dnia 11 sierpnia 2012 - 19:20 napisał
A drugie pytanie to czy wiecie jak wygląda i gdzie się znajduje taśma?
http://moto.allegro....2543412157.html
Jest tutaj:
http://www.unitcat.r...131/44Q/46/105/
Nie prościej najpierw odczytać jaki jest błąd w układzie - a nie wymieniać na ślepo? Sygnał dźwiękowy działa?
Jeżeli tasiemka jest uszkodzona, to sama jej wymiana kontrolki nie zgasi. I tak musisz jechać na kasowanie błędu.
#16
Napisano 12 sierpnia 2012 - 10:57
przecież niema komputera że podłącze i mi pokaże na ekranie co jest nie tak a diagnostyka błyskowa czy jakoś tak to jest cud żeby znaleźć kogoś kto to umie bo ja niestety nie bardzo potrafię A co ze śrubkami wiesz ile i gdzie są??
#17
Napisano 12 sierpnia 2012 - 13:27
Użytkownik karol1989 dnia 12 sierpnia 2012 - 10:57 napisał
A co ze śrubkami wiesz ile i gdzie są??
Zobacz sobie ile jest rodzajów kierownic w takim 201. Nie jestem niestety wróżką i nie wiem, którą masz. Niby są podobne, ale najczęściej różnice są właśnie w budowie wewnętrznej. Może jakbyś składał całe auto ze śrubek to można by zrozumieć że parę zostało. Kierownica jest elementem o prostej budowie i raczej trudno to zrozumieć. Rozbierz jeszcze raz i zobacz gdzie popełniłeś błąd.
#18
Napisano 12 sierpnia 2012 - 21:40
rozbierałem i błędu nie widzę a śrubeczki zostały. Niewiem co się ze mną działo w momencie kiedy to rozbierałem serio hehe ale dzięki za pomoc jakoś sobie poradzę
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124] Demontaż kierownicy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Saharek |
|
||
[W140] Pytanie o lusterko i regulacje kierownicy |
Mercedes S, CL i SEC | mikimisz |
|
||
[W140] Pytanie o lusterko i regulacje kierownicy |
Mercedes S, CL i SEC | mikimisz |
|
||
[w201] 2.0E '89 brak wspomagania kierownicy (nieregularnie) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lukasz1990Orange |
|
||
W124 , demontaz silnika elektrycznych szyb |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | fazzi |
|