Chciałbym takiego Passata ale z 1.8 Turbo
0
VW Passat 1.9TDI 131KM 2002r MŁYNKOWY
Rozpoczęty przez MŁYNEK, cze 26 2011 20:54
19 odpowiedzi w tym temacie
#11 Gość__
Napisano 29 czerwca 2011 - 17:46
#12
Napisano 15 lipca 2011 - 21:35
No i Panowie długo się nie nacieszyłem pięknym Passatem, 3 dni temu wyprzedzałem peugeota 607 i jakiegoś busa, gdy byłem na wysokości 607 koleś zaczął wyprzedzać busa... w efekcie mam 6 elementów do lakierowania, błotnik do wymiany i kilka innych duperelek...
Koles był bez dokumentów, miał na swoim koncie już 23 punkty karne, auto było aż dwa dni zarejestrowane w PL...
Wczoraj był rzeczoznawca z Uniqii po niedzieli dostanę wycenę.
Koles był bez dokumentów, miał na swoim koncie już 23 punkty karne, auto było aż dwa dni zarejestrowane w PL...
Wczoraj był rzeczoznawca z Uniqii po niedzieli dostanę wycenę.
#13
Napisano 15 lipca 2011 - 21:38
MŁYNEK napisał:
Koles (...) miał na swoim koncie już 23 punkty karne
Klata :?: *
Przepraszam - nie mogłem się powstrzymać
#14
Napisano 15 lipca 2011 - 21:44
I cały misterny plan w....u
Wszyscy cali?
Szkoda auta
Wszyscy cali?
Szkoda auta
#15
Napisano 15 lipca 2011 - 21:45
Jak możesz to wrzuć jakieś poglądowe foto.
Oddało Ci się wyhamować, czy rów zaliczony?
Będziesz go robił?
Oddało Ci się wyhamować, czy rów zaliczony?
Będziesz go robił?
#16
Napisano 15 lipca 2011 - 21:49
MŁYNEK napisał:
Koles był bez dokumentów, miał na swoim koncie już 23 punkty karne,
Dzwoniłeś po niebieskich? Czy oświadczenie spisaliście?
Wrzuć fotki auta, całe szczęście że nikomu nic się nie stało, blachy się wyklepie i będzie ok:)
#17
Napisano 16 lipca 2011 - 09:16
Aż szkoda takiego ładnego autka. Ale znając Ciebie, doprowadzisz je do perfekcji.
#18
Napisano 17 lipca 2011 - 16:26
Spokojnie panowie... wszyscy cali nie było to aż tak bolesne zdarzenie
spisałem z nim oświadczenie na drugi dzień był już rzeczoznawca z uniqii, a od 3 dni passek zrobił już ponad 2 tyś km - także tragedii nie ma...
Powiem Wam tak do malowania po mojej akcji naprawczej i dwóch tubkach TEMPO jest tylko jeden element - błotnik - on także jest do wymiany. Musiałem go trochę naprostować bo haczył przy otwieraniu drzwi pasażera.
spisałem z nim oświadczenie na drugi dzień był już rzeczoznawca z uniqii, a od 3 dni passek zrobił już ponad 2 tyś km - także tragedii nie ma...
Powiem Wam tak do malowania po mojej akcji naprawczej i dwóch tubkach TEMPO jest tylko jeden element - błotnik - on także jest do wymiany. Musiałem go trochę naprostować bo haczył przy otwieraniu drzwi pasażera.
#19
Napisano 19 lipca 2011 - 11:45
piotrek.m5 napisał:
W 1.9 chyba nie trzeba demolowac połowy auta :hmm:To w 2.5 TDi jest taka szopka z rozrządem.
MŁYNEK, znowu srebrny, znowu kombi, znowu ksenon 4300K... :mrgreen: Prawo serii?
MŁYNEK, znowu srebrny, znowu kombi, znowu ksenon 4300K... :mrgreen: Prawo serii?
Trzeba, trzeba demolować cały przód (robocizna plus oryginalne części jakieś 800zł) - miałem takiego paska też FL 2001r AVB 101KM i wiem co nie co.
Typowa przypadłość - zajrzyj czy turbo nie leje, poza tym też miałem HIDY 4300K i po testach na drodze, jeździłem innym autem z przeciwnej strony - jeździj na obniżeniu poziom obciążenia nr 2. Nie masz samopoziomu i wystarczy jak dasz po garach przód idzie w górę i oślepia. Przy poziomie 2 jak jeździsz sam lub w dwie osoby jest ok.
Sprzęgło dwumas - wymiana + oryginał 2k pln, zawieszenie trwałe, a w razie czego zestaw naprawczy za 650zł. To tak pokrótce o tym aucie.
Spalanie od 5,0l do 7,5l/8,0l, zależy co gdzie i jak.
Ogólnie zajebiste auto tylko mnie po dwóch latach jazdy nuda brała straszna - poprostu auto. Poza tym potrzebowałem kasy na inny cel i przesiadłem się na W124 i szczerze jaki ja głupi byłem że kupiłem Paska skoro takie porządne, wygodne i trwałe fury są za 12k pln :mrgreen:
Ale to moje odczucia, Ty możesz mieć inaczej POZDRAWIAM
#20
Napisano 20 lipca 2011 - 19:15
Auto jest w mych łapkach ponad miesiąc i jak narazie zrobiłem nim ponad 10tyś km... bezawaryjnie na razie
Tfu tfu...
nie ma się czym podniecać... od podniecania mam Pajero
Co do hidów... byłem ostatnio w Niemczech, na granicy miałem kontrole... nikt się nie doczepił do nich... nie wspominam już o przyciemnionych szybach z przodu
Myślę aby założyć mu oryginalne xenony... co do poziomowania to ono i tak na wiele się nie zdaje na polskich drogach, czy nawet podczas dawania w palnik. Silniczki od poziomowania dawają radę na jakiś wzniesieniach górkach itp... Na polskich garbach mogą co jedynie się zagotować...
Spalanie... udało mi się raz zejść poniżej 5l ale trasa do lublina była zapchana i nie szło nawet 6-ki zapodać...
Tfu tfu...
nie ma się czym podniecać... od podniecania mam Pajero
Co do hidów... byłem ostatnio w Niemczech, na granicy miałem kontrole... nikt się nie doczepił do nich... nie wspominam już o przyciemnionych szybach z przodu
Myślę aby założyć mu oryginalne xenony... co do poziomowania to ono i tak na wiele się nie zdaje na polskich drogach, czy nawet podczas dawania w palnik. Silniczki od poziomowania dawają radę na jakiś wzniesieniach górkach itp... Na polskich garbach mogą co jedynie się zagotować...
Spalanie... udało mi się raz zejść poniżej 5l ale trasa do lublina była zapchana i nie szło nawet 6-ki zapodać...
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Mitsubishi Pajero/Montero 2002r 3.5V6 |
Prezentacje - Galeria innych aut użytkowników forum | MŁYNEK |
|
|
|
VW Passat B5 FL 2.3 V5 |
Prezentacje - Galeria innych aut użytkowników forum | Siwy |
|
||
majkel - Passat B5 FL 2002 |
Prezentacje - Galeria innych aut użytkowników forum | majkel |
|
||
Passat b5fl. pompowtrysk problemy... |
HydePark | FANTAZMA |
|
||
VW PASSAT B5 2.8 V6 SYNCRO |
Prezentacje - Galeria innych aut użytkowników forum | Chiro |
|
|