Użytkownik badylski dnia 27 kwietnia 2013 - 20:01 napisał
1
wskaźnik poziomu paliwa
Rozpoczęty przez JarekBart, cze 27 2011 21:59
19 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 27 kwietnia 2013 - 22:21
Też nie testowałem potencjometru, nie pomogę. Ale mam pytanie: czy zanim wsadziłeś czujnik z powrotem do baniaka, to czy sprawdziłeś na sucho czy działa? Znaczy się: podłączasz czujnik do wtyczki, ale nie wsadzasz w zbiornik, tylko włączasz zapłon i przez tylną szybę obserwujesz jak chodzi wskazówka: czujnik w normalnej pozycji, czyli -> pływak na dole -> wskazówka na zero (a po jakimś czasie zapala się rezerwa), potem odwracasz czujnik do góry nogami -> pływak znowu się przemieszcza -> wskazówka pokazuje maksimum i za jakiś czas gaśnie rezerwa. - Czy tak było? Bo może on się dalej blokuje i nie ma co się brać za zegary. Np. jeśli już ktoś tam grzebał i druciki nie są gładkie i napięte.
Zbiornik można spokojnie wymontować i wymyć myjką. Najpierw spuścić co się da, potem wlać trochę np. denaturatu aby "pozbierał" krople wody, pomerdać zbiornikiem, wylać jagodziankę, dosuszyć ostatecznie i jest jak nowy. Smok wcześniej warto wyciągnąć.
ale obawiam się że zbiornik jest do wymiany.
#12
Napisano 29 kwietnia 2013 - 13:55
Miałem kilka 190ek i w każdej był ten sam problem. Nigdy tego nie robiłem, ale fakt - najwięcej sugestii, o których słyszałem, to był właśnie pływak.
#13
Napisano 02 maja 2013 - 08:09
A ja wymieniłem lewą sekcje zegarów i problem z głowy
#14
Napisano 05 maja 2013 - 21:43
"..Ale mam pytanie: czy zanim wsadziłeś czujnik z powrotem do baniaka, to czy sprawdziłeś na sucho czy działa? Znaczy się: podłączasz czujnik do wtyczki, ale nie wsadzasz w zbiornik, tylko włączasz zapłon i przez tylną szybę obserwujesz jak chodzi wskazówka: czujnik w normalnej pozycji, czyli -> pływak na dole -> wskazówka na zero (a po jakimś czasie zapala się rezerwa), potem odwracasz czujnik do góry nogami -> pływak znowu się przemieszcza -> wskazówka pokazuje maksimum i za jakiś czas gaśnie rezerwa. - Czy tak było? Bo może on się dalej blokuje i nie ma co się brać za zegary. Np. jeśli już ktoś tam grzebał i druciki nie są gładkie i napięte."
Sprawdzę jak to wygląda w wolnej chwili i dam znać czy reaguje prawidłowo
Pozdro!
Sprawdzę jak to wygląda w wolnej chwili i dam znać czy reaguje prawidłowo
Pozdro!
#15
Napisano 11 maja 2013 - 23:33
Witam
podłącze sie do tematu
a teraz drodzy koledzy powiedzcie mi, dlaczego nie pokazuje mi stanu paliwa.
tylko swieci rezerwa:
podłącze sie do tematu
a teraz drodzy koledzy powiedzcie mi, dlaczego nie pokazuje mi stanu paliwa.
tylko swieci rezerwa:
#16
Napisano 12 maja 2013 - 10:11
Zatankowałeś?
#17
Napisano 12 maja 2013 - 13:52
A wskazówka nie odpadła? - Napisz co oznacza "nie pokazuje" - zero? maks? stały poziom? Ponoć wskazówka może się fizycznie zaciąć od paprochów w mechanizmie, a płytka może dostać zimnych lutów i fałszuje.
Rezerwa świeci tylko jak faktycznie jest mało paliwa, czy cały czas? Jeśli ciągle świeci i wskazówka na zero, to może pływak się zaciął? [jakimś cudem, bo w benzynach takie problemy nie są normą]
Problemy z kablami można raczej wykluczyć - po odpięciu wtyczki z pływaka, rezerwa na pewno się nie zaświeci, a wskazówka (chyba) idzie na fula.
[A w ogóle, to czy to jest temat o stanie paliwa? Może tu przerzucić: http://mb201-124.eu/...poziomu-paliwa/ ?]
Rezerwa świeci tylko jak faktycznie jest mało paliwa, czy cały czas? Jeśli ciągle świeci i wskazówka na zero, to może pływak się zaciął? [jakimś cudem, bo w benzynach takie problemy nie są normą]
Problemy z kablami można raczej wykluczyć - po odpięciu wtyczki z pływaka, rezerwa na pewno się nie zaświeci, a wskazówka (chyba) idzie na fula.
[A w ogóle, to czy to jest temat o stanie paliwa? Może tu przerzucić: http://mb201-124.eu/...poziomu-paliwa/ ?]
Użytkownik XM edytował ten post 12 maja 2013 - 13:55
#18
Napisano 12 maja 2013 - 21:33
Użytkownik XM dnia 12 maja 2013 - 13:52 napisał
[A w ogóle, to czy to jest temat o stanie paliwa? Może tu przerzucić: http://mb201-124.eu/...poziomu-paliwa/ ?]
#19
Napisano 05 sierpnia 2019 - 08:45
Witam wszystkich.
Podepnę się ze swoim tematem.
U mnie mianowicie jest ogólnie ok. Ale jak wskazówka zejdzie do poziomu 1 kreski (zbiornik prawie pusty) to czasem potrafi opaść całowicie.
Powyżej tego wskazania jest w miarę ok.
Natomiast druga dziwna sprawa jest taka, że rezerwa przy zapalonym zapłonie się świeci, po zapaleniu gaśnie ale mimo że wskazówka pokazuje że już jest prawie pusto w zbiorniku to rezerwa się nie zaświeciła jeszcze ani razu.
Jakieś sugestie do takiej sytuacji?
pozdrawiam
Podepnę się ze swoim tematem.
U mnie mianowicie jest ogólnie ok. Ale jak wskazówka zejdzie do poziomu 1 kreski (zbiornik prawie pusty) to czasem potrafi opaść całowicie.
Powyżej tego wskazania jest w miarę ok.
Natomiast druga dziwna sprawa jest taka, że rezerwa przy zapalonym zapłonie się świeci, po zapaleniu gaśnie ale mimo że wskazówka pokazuje że już jest prawie pusto w zbiorniku to rezerwa się nie zaświeciła jeszcze ani razu.
Jakieś sugestie do takiej sytuacji?
pozdrawiam
#20
Napisano 05 sierpnia 2019 - 13:42
Użytkownik Koyot dnia 05 sierpnia 2019 - 08:45 napisał
Witam wszystkich.
Podepnę się ze swoim tematem.
U mnie mianowicie jest ogólnie ok. Ale jak wskazówka zejdzie do poziomu 1 kreski (zbiornik prawie pusty) to czasem potrafi opaść całowicie.
Powyżej tego wskazania jest w miarę ok.
Natomiast druga dziwna sprawa jest taka, że rezerwa przy zapalonym zapłonie się świeci, po zapaleniu gaśnie ale mimo że wskazówka pokazuje że już jest prawie pusto w zbiorniku to rezerwa się nie zaświeciła jeszcze ani razu.
Jakieś sugestie do takiej sytuacji?
pozdrawiam
Podepnę się ze swoim tematem.
U mnie mianowicie jest ogólnie ok. Ale jak wskazówka zejdzie do poziomu 1 kreski (zbiornik prawie pusty) to czasem potrafi opaść całowicie.
Powyżej tego wskazania jest w miarę ok.
Natomiast druga dziwna sprawa jest taka, że rezerwa przy zapalonym zapłonie się świeci, po zapaleniu gaśnie ale mimo że wskazówka pokazuje że już jest prawie pusto w zbiorniku to rezerwa się nie zaświeciła jeszcze ani razu.
Jakieś sugestie do takiej sytuacji?
pozdrawiam
No i wszystko jasne.
Wyjąłem pływak i okazało się że było tyle szlamu a styki były tak pośniedziałe że jak schodził poniżej pewnego poziomu to przestawał w ogóle wskazywać.
A rezerwa się nie zapalała bo styki były tak zasniedziałe.
Wszystko wyczyściłem i powinno być ok.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
[W201] Brak podświetlenia tablicy zegarów i wskaźników |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lelebial |
|
||
[W124] filtr paliwa siatkowy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[W201] Wyciek paliwa z pompy wtryskowej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|