darul, Wydaje mi się że się nie doczekasz ;/
0
[124] 230 ce GAZ
Rozpoczęty przez kwinto66, sie 02 2011 17:13
19 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 08 sierpnia 2011 - 14:15
#12
Napisano 08 sierpnia 2011 - 18:01
Często gaz dość szybko niszczy silnik, więc upewnij się, że stać cię na naprawy motoru
#13
Napisano 08 sierpnia 2011 - 20:24
Mam LPG w 124 TE,przejechałem 65tys.km Stag2L/BRC na silniku 2300 jestem zadowolony,trzeba uważać przy przełączaniu z benzyny na gaz/mam przejście samoczynne po uzyskaniu 2500 obrotów/pozdrawiam!
#14
Napisano 09 sierpnia 2011 - 07:46
Gorunda napisał:
Często gaz dość szybko niszczy silnik, więc upewnij się, że stać cię na naprawy motoru
#15 Gość__
Napisano 09 sierpnia 2011 - 10:57
Jeżeli chodzi o instalację LPG to polecam parownik Emmegas 1 prosty i niezawodny i elektronikę Autronic AL 700 , mam 2lata i zero problemów.
#16
Napisano 04 września 2011 - 14:10
Moj 230 TE z 89 roku na KE byl zgazowany gdy go kupilem. Jednak jazda na LPG to było pasmo porażek. Przemęczylem się tak tydzień czasu ze spalaniem 24l/100km. Masakra. Ekonomizer ciągle na czerwonym polu, na liczniku 100km/h, pedał w podłogę = strzał, wolne obroty na LPG to 1500-2000 RPM. Parownik byl Lovato super (znienawidzony przeze mnie od ładnych kilku lat), elektronika Bingo S-4 z wywalonym silnikiem krokowym i wstawioną śrubą. Nie reagowało toto zbytnio na regulacje. Stwierdziłem dziś, że dość.
Wyleciał parownik, na jego miejsce trafił OMVL R90. Porządna 3-komorowa konstrukcja.
Wyleciał metalowy filtr powietrza, na jego miejsce wskoczyła gumowa czapka od KE-jet w fordzie która ma wyjście w bok na rurę 70mm. Czapka została nałożona na mikser który siedzi nad klapą, z czapki wyprowadziłem w bok wąż doprowadzający gaz i podpiąłem go do parownika przez zwykły register. Do dużej dziury w czapce podpiąłem kolano, rurę kwasówkę fi70 a na końcu jej zamontowałem okryty filtr powietrza. Przewód od odmy wchodzący w filtr powietrza został zakończony malutkim filterkiem powietrza.
Wyleciał ZBJ, na jego miejsce poszedł register od gazu. Teraz mi zwisa, że opadnięta klapa daje dziwny sygnał z potencjometru na komp i przy zamkniętej przepustnicy sterownik wariuje ZBJtem. Wtyczka od ZBJ leży niepodpięta. Oczywiście "stopki" nie instalowałem. Ustawilem silnik na benzynie korygując wolne obroty registrem i skład mieszanki imbusową śrubą przy klapie.
Następnie wyregulowałem gaz. Registrem oraz śrubą IDLE na parowniku (BYPASS jest wkręcona do końca)
Samochód odżył na gazie i fruwa a nie jedzie. Nie ma praktycznie różnicy między beną a gazem. Nie udało mi się doprowadzić do strzału, ekonomizer ledwo drgnie a auto już przyspiesza, kręci 6 tys obrotów (testowałem na 1, 2 i 3 biegu). Wolne obroty na obu paliwach ok 850, na gazie po wrzuceniu na luz przy 140 km/h nie gaśnie. (nigdy nie wrzucam na luz, to tylko dla testów). Jutro testuje spalanie.
W sumie godzina roboty a auto nie do poznania. Zobaczymy tylko czy niedzielna praca w g... sie nie obraca
Wyleciał parownik, na jego miejsce trafił OMVL R90. Porządna 3-komorowa konstrukcja.
Wyleciał metalowy filtr powietrza, na jego miejsce wskoczyła gumowa czapka od KE-jet w fordzie która ma wyjście w bok na rurę 70mm. Czapka została nałożona na mikser który siedzi nad klapą, z czapki wyprowadziłem w bok wąż doprowadzający gaz i podpiąłem go do parownika przez zwykły register. Do dużej dziury w czapce podpiąłem kolano, rurę kwasówkę fi70 a na końcu jej zamontowałem okryty filtr powietrza. Przewód od odmy wchodzący w filtr powietrza został zakończony malutkim filterkiem powietrza.
Wyleciał ZBJ, na jego miejsce poszedł register od gazu. Teraz mi zwisa, że opadnięta klapa daje dziwny sygnał z potencjometru na komp i przy zamkniętej przepustnicy sterownik wariuje ZBJtem. Wtyczka od ZBJ leży niepodpięta. Oczywiście "stopki" nie instalowałem. Ustawilem silnik na benzynie korygując wolne obroty registrem i skład mieszanki imbusową śrubą przy klapie.
Następnie wyregulowałem gaz. Registrem oraz śrubą IDLE na parowniku (BYPASS jest wkręcona do końca)
Samochód odżył na gazie i fruwa a nie jedzie. Nie ma praktycznie różnicy między beną a gazem. Nie udało mi się doprowadzić do strzału, ekonomizer ledwo drgnie a auto już przyspiesza, kręci 6 tys obrotów (testowałem na 1, 2 i 3 biegu). Wolne obroty na obu paliwach ok 850, na gazie po wrzuceniu na luz przy 140 km/h nie gaśnie. (nigdy nie wrzucam na luz, to tylko dla testów). Jutro testuje spalanie.
W sumie godzina roboty a auto nie do poznania. Zobaczymy tylko czy niedzielna praca w g... sie nie obraca
#17
Napisano 04 września 2011 - 15:05
Gorunda napisał:
Często gaz dość szybko niszczy silnik
#18 Gość__
Napisano 04 września 2011 - 15:09
Na temat modyfikacji kolegi Mysza . No świetnie kultura techniczna rośnie w narodzie. No comment
#19 Gość__
Napisano 10 września 2011 - 17:57
Mysza napisał:
a na końcu jej zamontowałem okryty filtr powietrza
czyli? stozek owiniety w blache?
Cytat
Nie ma praktycznie różnicy między beną a gazem.
na mikserze? Zdaje ci sie. chyba ze miser jest tak ciasny(wąski), ze i benzyna kuleje. no to bedzie podobnie ale czy dobrze? nein
Cytat
rurę kwasówkę fi70
czemu ludzie pakuja te żelezniaki pod maske nigdy nie zalapie -na szrotach pełno kolanejk, rur i inncy chujwajsterów za grosze. lekkich, latwych w obrobce i montazu, ne nagrzewajacych sie. Ale nie -"kwaowka" i stozek z 35pln z otowrami jak w durszlaku
a tymczasem caly swiat moto kombinuje z tworzywami pod maskę na dolot =pewnie omylkowo albo wskutek spisku ekologicznego. u nas "wiedzą" lepiej
Cytat
OMVL R90. Porządna 3-komorowa konstrukcja
noooooo solidna rzecz, to bezsporne i gratulacje
#20
Napisano 12 września 2011 - 05:52
Żelaźniak akurat leżał w garażu a czas mnie gonił. Nie taka ciężka znowu. Filtr nie jest z tych za 35 zł z dziurami jak w durszlaku, nie obawiaj się o to To K&N który leżał sobie w garażu. Mikser luźny dość, wiadomo że na benie inna reakcja na pedał, ale jeżdżenie na gazie od czasu tego moda stało się przyjemnością.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] Srebrny przekaźnik - czy są zamienne |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szarik |
|
|
|
[W124] czyszczenie ALDY |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[W124] PolnaMysz 3.0D 1991 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | PolnaMysz |
|
||
Podpięty [W/S124] 4-MATIC - wszystko o tym modelu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gość__ |
|