Skocz do zawartości




[W201] Wąski 2.6E 1991


164 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   Majo


  • Postów: 438
  • Na forum od: 09 lip 2009
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:S210 220CDI 99r
  • Trzeci Mercedes:W211 200CDI 02r
  • Inne auto:VW T4 Multivan

Napisano 26 maja 2011 - 14:35

Widze dobra utylizacja byla :mrgreen: ! Dawaj znac czesciej o spontanach.. ;)



#12 Offline   Wąski


  • Postów: 287
  • Na forum od: 27 sty 2011
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:W201 2.6 - M103
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W202 C250 TD T

Napisano 10 czerwca 2011 - 23:55

Witam,
Kolejna modyfikacja:
Amorki przód TAtechnic - w połączeniu ze sprężynami HRa jest efekt jest taki że przód się prawie nie ugina :D - czyli jest tak jak planowałem :ok: .
Czas wymiany:
około 15-20 minut na stronę (w tym miejscu słowa uznania dla Winiaka i Matiego - chłopaki działają z prędkością światła) ;) ;) :star:

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Dodatkowo jakiś tydzień temu wywaliłem wisco(silnik odżył i ma w końcu piękny dziwięk) i wsadziłem wentylator przed chłodnicę:

Dołączona grafika Dołączona grafika

Jeszcze tylko kilka modyfikacji i białe 2.6 będzie idealną bazą do nauki latania bokiem. :hmm: :ok: ;)

#13 Offline   marcin124ce


  • Postów: 894
  • Na forum od: 09 mar 2010
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 11 czerwca 2011 - 10:02

wojtas89, gratki za zmiany.Pewnie jeszcze hydrauliczny ręczny,szperunek... i co tam jeszcze planujesz? :mrgreen:

#14 Offline   Wąski


  • Postów: 287
  • Na forum od: 27 sty 2011
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:W201 2.6 - M103
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W202 C250 TD T

Napisano 11 czerwca 2011 - 10:31

marcin124ce napisał:

.Pewnie jeszcze hydrauliczny ręczny,szperunek... i co tam jeszcze planujesz? :mrgreen:
Szperunek jest, ale i tak trzeba most zaspawać, tylko zastanawiam się czy spawać ten który mam na aucie i który ma luzy? czy kupić drugi otwarty i go zaspawać.

Reczny hydr.? Jeszcze trochę czasu potrzebuję (czyt. kasa).

W poniedziałek znajomy wysyła mi fotel kubełkowy, więc niedługo będzie w aucie, ale przed tym chciał bym zamontować małą sportową kierownicę, w związku z tym poszukuje pilnie naby!!! Jak ma ktoś na sprzedaż to proszę pisać!

#15 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 11 czerwca 2011 - 15:23

Pod jaka kierownice tą nabę?
Chyba że sobie ją nawiercisz.
Gdzieś miałem MOMO - poszukam.

#16 Offline   hitman.zkl


  • Postów: 15
  • Na forum od: 08 sie 2008
  • Miejscowość: Kołobrzeg

Napisano 11 czerwca 2011 - 15:59

Wojtas możesz zmierzyć i napisać jaka jest odległość od gleby do błotników z przodu i z tyłu? autko użytkujesz na co dzień, czy tylko do zabawy driftowej? ogólnie ładne, no i 6 garów to jet to :ok:

#17 Offline   Wąski


  • Postów: 287
  • Na forum od: 27 sty 2011
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:W201 2.6 - M103
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W202 C250 TD T

Napisano 11 czerwca 2011 - 17:04

w0jta5 napisał:

Pod jaka kierownice tą nabę?
Chyba że sobie ją nawiercisz.
Gdzieś miałem MOMO - poszukam.
Kierownica będzie taka:
Dołączona grafika
Jak możesz to znajdź bo naprawdę spieszy mi się z tą kierą. ;) Szczegóły dogadamy na PW.


hitman.zkl napisał:

Wojtas możesz zmierzyć i napisać jaka jest odległość od gleby do błotników z przodu i z tyłu?

Odległość od gleby jest zależna od opon (ogólnie od kół) jakie są wsadzone. Teraz mam nałożoną oponkę 195/60/15 przód i tył. Wcześniej miałem 195/50/15 i było grubo, chociaż dało się jeździć(samemu, bo w kilka osób był hardcore). Jak nie miałem z przodu sportowych amorków to było źle, bo na każdej nierówności obcierałem osłoną silnika, albo waliłem stabilizatorem(dobrze że jest on z przodu bo miska była by już dawno urwana). Przy oponach 195/50/15 najniższy punkt auta znajdował się równo 4cm nad ziemią.

hitman.zkl napisał:

autko użytkujesz na co dzień, czy tylko do zabawy driftowej?
Auto użytkuje na co dzień, jedynym problemem przy glebie którą miałem były progi zwalniające i krawężniki. A tak jest Git. :ok: :star:

#18 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 11 czerwca 2011 - 18:23

Układ śrub by się zgadzał, ciekawe jak z rozstawem :ok:

Jak ją znajdę będzie PW.


Nie masz gum nad sprężynami ?

#19 Offline   KIVAK


  • Postów: 243
  • Na forum od: 28 sty 2009
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW Passat B5 3B Variant 2000

Napisano 11 czerwca 2011 - 19:30

Chyba mijałem dzisiaj twój driftowóz na jagiellońskiej :ok:

#20 Offline   Wąski


  • Postów: 287
  • Na forum od: 27 sty 2011
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:W201 2.6 - M103
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W202 C250 TD T

Napisano 12 czerwca 2011 - 03:28

jeśli było to około 19 to mogłem być ja. :ok:








Podobne tematy Zwiń