I pierwszy raz muszę się z Tobą zgodzić jak coś robić to porządnie
3
Ustawienie potencjometra klapy w KE-Jetronic na LPG
Rozpoczęty przez BOOSTER 190E, paź 06 2011 01:46
61 odpowiedzi w tym temacie
#51
Napisano 06 kwietnia 2014 - 13:51
#52
Napisano 08 kwietnia 2014 - 21:17
Cześć, zreanimowałem gaz w swoim aucie i ustawiając potencjometr pod prace silnika na LPG też odłączać EHA? Czy regulować z podłączonym EHA? Nie mam jeszcze STOP KE.
#53
Napisano 10 kwietnia 2014 - 07:21
Z eha. Odpięcie może pomóc w ustawianiu mieszanki, ale nie wolnych obrotów. Jeszcze zwrócę uwagę na inną rzecz, o której tu chyba nie było. Układ zasilania jest wyposażony w akumulator paliwa i po wyłączeniu pompy przy przełączaniu na gaz jeszcze chwilę będzie się utrzymywało ciśnienie i działało na tłoczek rozdzielacza. Ja jak to ustawiam to gazuję trochę na lpg i patrzę na napięcie na potencjometrze kiedy już się ustali.
#54
Napisano 10 kwietnia 2014 - 08:54
No właśnie dziwiłem się czemu napięcie nie jest stabilne tylko skacze po przejściu na gaz. Czyli jeszcze raz ustawianie potencjometru.
#55
Napisano 11 kwietnia 2014 - 03:04
http://www.fotosik.p...dc95614d90.html
http://www.fotosik.p...ba270deafa.html
Tak rozwiązałem problem braku ciśnienia benzyny w KE-Jetronic. Przez co TPS na benzynie i gazie jest taki sam. Potrzebuje tylko zrobic przetwornice, aby pompka na gazie mniej benzyny pchala, ktora wraca tylko powrotem do baku.
http://www.fotosik.p...ba270deafa.html
Tak rozwiązałem problem braku ciśnienia benzyny w KE-Jetronic. Przez co TPS na benzynie i gazie jest taki sam. Potrzebuje tylko zrobic przetwornice, aby pompka na gazie mniej benzyny pchala, ktora wraca tylko powrotem do baku.
#56
Napisano 11 kwietnia 2014 - 09:39
Użytkownik aktywista90and1 dnia 11 kwietnia 2014 - 03:04 napisał
http://www.fotosik.p...dc95614d90.html
http://www.fotosik.p...ba270deafa.html
Tak rozwiązałem problem braku ciśnienia benzyny w KE-Jetronic. Przez co TPS na benzynie i gazie jest taki sam. Potrzebuje tylko zrobic przetwornice, aby pompka na gazie mniej benzyny pchala, ktora wraca tylko powrotem do baku.
http://www.fotosik.p...ba270deafa.html
Tak rozwiązałem problem braku ciśnienia benzyny w KE-Jetronic. Przez co TPS na benzynie i gazie jest taki sam. Potrzebuje tylko zrobic przetwornice, aby pompka na gazie mniej benzyny pchala, ktora wraca tylko powrotem do baku.
#57
Napisano 11 kwietnia 2014 - 09:55
Bałem się tylko czy te elektrozawory benzynowe utrzymają ciśnienie, ale dają radę. Dzięki tej sekwencji mogłem obserwować jak zachowuje się klapka na benzynie i gazie bo nie ma już mieszalnika i co najfajniejsze nie ma kichnięć przy dynamiczny ruszaniu i lepiej się zbiera niż na benzynie .
#58
Napisano 11 kwietnia 2014 - 10:34
No i taka instalacja gazowa w mercu ma prawo bytu gratulacje Specjaliści od instalacji gazowych I i II gen bierzcie z kolegi przykład
#59
Napisano 11 kwietnia 2014 - 12:09
Mam prośbę, dla dobra przyszłych pokoleń.
Mógłby ktoś dokładnie napisać albo zrobić tabelkę jak powinny kształtować się wartość na potencjometrze na włączonym i wyłączonym silniku? Na LPG i na Pb, przed ustawieniem potencjometru na LPG i po jego ustawieniu.
Proszę ponieważ czytając dużo postów o ustawieniu potencjometru zauważyłem pewne istotne nieścisłości, do tej pory myślałem że wszystkie wartości o których tutaj piszecie podajecie podczas pracy na włączonym silnikiem, Tymczasem w postach innego użytkownika wyczytałem ze powinno sie sprawdzać na wyłączonym silniku z włączonym zapłonem. Jak to wkońcu jest ? Dlatego proszę kogoś kompetentnego o stworzenie takiej tabelki, żeby uniknąć problemów i niedopowiedzeń. Z góry dziękuję
Mógłby ktoś dokładnie napisać albo zrobić tabelkę jak powinny kształtować się wartość na potencjometrze na włączonym i wyłączonym silniku? Na LPG i na Pb, przed ustawieniem potencjometru na LPG i po jego ustawieniu.
Proszę ponieważ czytając dużo postów o ustawieniu potencjometru zauważyłem pewne istotne nieścisłości, do tej pory myślałem że wszystkie wartości o których tutaj piszecie podajecie podczas pracy na włączonym silnikiem, Tymczasem w postach innego użytkownika wyczytałem ze powinno sie sprawdzać na wyłączonym silniku z włączonym zapłonem. Jak to wkońcu jest ? Dlatego proszę kogoś kompetentnego o stworzenie takiej tabelki, żeby uniknąć problemów i niedopowiedzeń. Z góry dziękuję
#60
Napisano 11 kwietnia 2014 - 18:49
Na włączonym nagrzanym, wolne obroty, pin górny i środkowy (nie pamiętam numerów) ma być 0,7V najlepiej na pb i lpg. W serwisówce piszą nawet 0,55-0,95V między pinami 7 i 17 we wtyczce komputera, ale nie jestem pewien czy to to.
Ale najpierw trzeba sprawdzić czy nie jest powycierany. do 2/3 wychylenia klapy ma opór rosnąć a potem maleć liniowo, to na wyłączonym zapłonie.
Ale najpierw trzeba sprawdzić czy nie jest powycierany. do 2/3 wychylenia klapy ma opór rosnąć a potem maleć liniowo, to na wyłączonym zapłonie.
Użytkownik Mastur edytował ten post 11 kwietnia 2014 - 19:06
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Ustawienie pompy po demontażu alternatora 250D |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lisu |
|
||
M111 2.2 +LPG zgasł podczas jazdy i nie odpala |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kamilu98 |
|
|
|
[W201] Ustawienie świateł przeciwmgłowych |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
||
[w124] Elektryczny szyberdach - ustawienie |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | ascorp |
|
||
[KE-Jetronic] Potencjometr klapy spiętrzającej - zamiennik |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | 83dawid83 |
|