[W124] Pilot na podczerwień
#1 Gość_Arabesca_
Napisano 27 marca 2012 - 10:14
Mam pewien kłopot otóż mam kluczyk na podczerwień tkz. scyzoryk i wymieniałem w nim baterie na nową i pilot tak jakby się rozprogramował o ile udało mi się go zaprogramować znaczy nastroić ponownie o tyle po tej całej ,,operacji,, nie działa przy klapie znaczy, od drzwi i stacyjka noramlnie otwiera/zapala za to bagażnik wogóle..
Drugie pytanie mam czy wie Ktoś ile kosztuje dorobienie pilota w ASO??
#2
Napisano 27 marca 2012 - 10:30
#3
Napisano 27 marca 2012 - 18:17
więc jak to jest?
#4 Gość_Arabesca_
Napisano 28 marca 2012 - 06:25
Hmm 680zł z jednej strony dorgo z drugiej tanio. Myśle że poszukam możę używanego na allegro i najwyżej zaprogramuje..
#5
Napisano 28 marca 2012 - 09:16
#6
Napisano 28 marca 2012 - 10:04
bo odpala na dorobionym zwykłym kluczyku
podobno gaśnie po 5 minutach? nie wiem bo nie sprawdzałem
ale raczej mam w 100% oryginalne i nie grzebane.
#7
Napisano 01 kwietnia 2012 - 19:46
To znaczy - rozrusznik kręci, ale silnik nie startuje.
Immo mam oryginalny, na podczerwień.
#8
Napisano 01 kwietnia 2012 - 21:19
Arabesca& napisał:
Arabesca& napisał:
Użytkownik mandaryn86 dnia 27 marca 2012 - 10:30 napisał
Użytkownik majsterus dnia 27 marca 2012 - 18:17 napisał
więc jak to jest?
Masz na przykład w użyciu dwa piloty (jeden Ty, drugi żona) Przyjdziesz rano do auta, otworzysz kodem 123, objedziesz blok naokoło, zamkniesz auto kodem 124, potem przyjdzie żona, zrobi to samo używając kolejnych kodów (czyli 125 i 126) a potem Ty znowu będziesz chciał gdzieś jechać. Twój pilot wyśle kod 125 (bo ostani jaki wysłał to był kod 124!) I co? Auto powinno pozostać zamknięte - bo kod 125 przed chwilą używała żona i jest to na daną chwilę kod nieprawidłowy! No więc są stosowane w tym całym łańcuchu kodów pewne uproszczenia mogące powodować, że wspomniana w powyższym cytacie sytuacja może mieć miejsce, jeżeli tylko zostanie użyty kluczyk przyporządkowany do danego auta.
Użytkownik Arabesca dnia 28 marca 2012 - 06:25 napisał
Kierujemy oczko pilota w tronę czytnika podczerwieni (w drzwiach lub lusterku), naciskamy dwukrotnie przycisk pilota żeby wyemitować sygnał, a następnie wsadzamy najdalej w ciągu dwudziestu sekund kluczyk do stacyjki i załączamy zapłon. Po tej procedurze pilot powinien zacząć działać.
Użytkownik Maniak dnia 01 kwietnia 2012 - 19:46 napisał
To znaczy - rozrusznik kręci, ale silnik nie startuje.
Immo mam oryginalny, na podczerwień.
Użytkownik maclaw dnia 28 marca 2012 - 09:16 napisał
Po dotarciu zamówionego kluczyka do ASO sprawdzamy czy działa. Jeżeli nie działa, przeprowadzamy SYNCHRONIZACJĘ - która powoduje, że centralka w aucie wie, jaki kod od kluczyka dostanie następny. Synchronizację można przeprowadzać tyle razy, ile się chce. Programowania już nie.
Użytkownik Gerri edytował ten post 01 kwietnia 2012 - 21:23
#9
Napisano 03 kwietnia 2012 - 21:09
Użytkownik Gerri dnia 01 kwietnia 2012 - 21:19 napisał
Użytkownik Gerri dnia 01 kwietnia 2012 - 21:19 napisał
O to w tym wszystkim chodzi?
#10
Napisano 12 kwietnia 2012 - 07:45
Nie znalazłam tematu pasującego do mojego problemu, ale na wszelki wypadek nie zakładam nowego. Samochód W124 1995 200D, centralny zamek, kluczyk scyzoryk pilot na podczerwień, bez alarmu ale z immobilizerem. Auto niedawno kupione czyli wychodzą usterki. Zaraz po przywiezieniu padły baterie w pilocie i nie dało się auta odpalić. Po wymianie baterii zaczęło działać, nic się nie rozkodowało. W między czasie padła wkładka od stacyjki, mechanik wymienił wkładkę ze zwykłym kluczykiem a pilot został do centralnego, twierdząc że nie ma żadnego immo. dziś rano pilot znów nie podał wiązki podczerwieni czyli umarł. Wątpię, że to bateria bo po 2 tygodniach raczej nie padła. Pewnie jakieś ustrojstwo w pilocie. Moje pytania:
1. Czy ma sens naprawiać kluczyk?
2. Ile kosztuje demontaż immobilizera w mercedesie?
Jeśli ktoś orientuje sięw temacie bardzo prioszęo odpowiedź
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Problemy z odpaleniem, zamkiem centralnym i pilotem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SzymKox2115pl |
|
||
w124 e-klasa - podczerwień |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | sunset |
|
||
[w124] Kluczyk na podczerwień - wymiana |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kovi |
|
||
Kluczyk podczerwień |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | emesok |
|
||
Pilot na idę w124 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Bototo1989 |
|