[w124] przewody tempomatu 2,5d
#11
Napisano 18 lipca 2012 - 19:58
#12
Napisano 18 lipca 2012 - 23:04
#13
Napisano 27 stycznia 2014 - 10:43
Użytkownik Gerri dnia 16 lipca 2012 - 22:07 napisał
http://www.autolib.d...AGRAMS/3490.pdf
Co prawda dotyczy 124, ale instalacje elektryczne tempomatu są akurat prawie identyczne. Na schemacie są oba przewody o które pytasz.
P.S.: Nie edytuję poprzedniego postu, bo nie pojawiła mi się taka opcja.
Wydawało mi się, że to dla zwrócenia uwagi gdy kabel "zmienia kolor" "w locie", a nie wychodząc z jakiegoś urządzenia. Ale jednak nie. Pierwszy lepszy schemat czego innego: http://www.autolib.d...AGRAMS/4427.pdf - i przerywana linia leci normalnie między żarówką, a skrzynką bezpieczników. Czy jest w tym jakaś zasada?
#14
Napisano 27 stycznia 2014 - 21:38
Użytkownik XM dnia 27 stycznia 2014 - 10:43 napisał
Gerri, Może Ty wiesz > Na pewno wiesz, Ty wiesz wszystko
Użytkownik maryusz123456 edytował ten post 27 stycznia 2014 - 21:40
#15
Napisano 27 stycznia 2014 - 23:15
Użytkownik maryusz123456 dnia 27 stycznia 2014 - 21:38 napisał
Chwilę dzisiaj poddałem ten problem analizie, ale nie jestem specjalistą od psychiki ruskich piratów. Nie łączy się to ani z ilością kolorów kabla, ani z miejscem podłączenia - nie ma się o co zahaczyć.
Może te kable gniją częściej jak inne? I dlatego został przedstawiony jako przerywany?
#16
Napisano 27 stycznia 2014 - 23:40
Użytkownik Gerri dnia 27 stycznia 2014 - 23:15 napisał
Ja rozmyślając nad tym wpadłem na pomysła że moze on jest przerywany bo płynie nim nie ciągły sygnał a impulsowy hmm ?
#17
Napisano 03 lutego 2014 - 08:59
#18
Napisano 03 lutego 2014 - 20:58
Ten kabelek który jest zaznaczony linią przerywaną na schematach (w przypadku mojego W140, ale podejrzewam że w innych jest to samo) wygląda tak: wychodzi sobie z załóżmy wtyczki od sterownika tempomatu w kolorze czerwonym, idzie sobie gdzieś w podłogę auta, na wtyczce z około 30 pinami zmienia kolor na czerwony z czarnymi kropkami, dalej idzie gdzieś w stronę fotela kierowcy i po drodze zmienia kolor na czerwony z czarnym paskiem i żółtymi kropkami, wchodzi sobie do wtyczki już kolejnej i leci np do przełącznika nad pedałem hamulca. Opisana przeze mnie droga kabelka i jego kolory są przypadkowe ale w przypadku przerywanej linii (na schemacie) przewodzik (w moim aucie) zmieniał swoje kolory podobnie. W moim przypadku tak wyglądał przewód od czujnika prędkości od zegarów i przewód od włącznika nad pedałem hamulca
Mam nadzieję że jakoś zrozumiale to napisałem
#19
Napisano 16 sierpnia 2018 - 13:51
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] Dokładanie tempomatu |
Modyfikacje,Tuning | Goku |
|
||
W124 coupe - dokąd biegną przewody ciśnieniowe od foteli? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | dvjcodec |
|
||
Co to za kostka, przewody pod kanapą koło pompy paliwa |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Babybenz201 |
|
||
[W201] 2.0D 91r ASB - przewody paliwowe - wymiary |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | tomash |
|
|
|
Sztywne przewody hamulcowe - miedziane vs. stalowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | majsterus |
|