Skocz do zawartości




* * * * * 1 głosy

[W124] Dokładanie tempomatu


73 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   gaddss


  • Postów: 16
  • Na forum od: 14 sie 2011
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 stycznia 2012 - 17:33

Kolego macmw dzięki za odpowiedź. Rozwiałeś me wątpliwości co do napalania się na kupowanie oddzielnie wszystkich części po serwisach aukcyjnych.
U mnie temat póki co umiera, chyba że trafi się jakieś rozbite 220E/E220 to będę pruł :)



#12 Offline   macmw


  • Postów: 962
  • Na forum od: 06 lis 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Porsche 991 turbo s

Napisano 03 stycznia 2012 - 19:44

Całkiem prawdopodobnie że moze pasować też z E200 silnik 111940 bo mechanicznie jest to samo, natomiast trzeba by się upewnić odn. elektryki.

#13 Offline   Goku


  • Postów: 990
  • Na forum od: 26 mar 2009
  • Miejscowość:
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:CLS
  • Trzeci Mercedes:SLS
  • Inne auto:A 45 AMG

Napisano 03 stycznia 2012 - 20:56

, dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Mam jeszcze tylko jedno pytanie. Czy taki tempomat pasowałby z anglika?

#14 Offline   kubikulum


  • Postów: 260
  • Na forum od: 27 cze 2010
  • Miejscowość: łódzkie
  • Mercedes:W124 3.0D-24V >93r. - OM606
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 lutego 2012 - 00:19

Witam
Czy taki silniczek podejdzie do założenia tempomatu w E 300 z 95r?

Dołączona grafika
Uploaded with ImageShack.us

Dołączona grafika
Uploaded with ImageShack.us

Jeśli tak będę potrzebował jeszcze wiązki, manetki i siłownika tak?

#15 Offline   kubikulum


  • Postów: 260
  • Na forum od: 27 cze 2010
  • Miejscowość: łódzkie
  • Mercedes:W124 3.0D-24V >93r. - OM606
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 lutego 2012 - 20:20

Źle napisałem, miałem na myśli element łączący "silniczek-siłownik" z pompą wtryskową. Z tego co wnioskuję oprócz tego brakowało by jeszcze:
2. manetka
3. wiązka
4. przekaźnik?
Nie wiem czy coś poza tym, pkt. 2 i 3 nie stanowią problemu jak i wszelkie śruby do montażu. Domyślam się że nikt nie bedzie chciał rozparcelowywać kompletu sprzedając dla mnie wybrana cześć. Z drugiej strony nie spotkałem narazie kompletnego tempomatu do mojego auta, więc czy to nie aby rarytasik też w dobrej cenie?
Dzięki za podpowiedź.

#16 Gość_darul_


  • Na forum od: --

Napisano 17 lutego 2012 - 09:24

Będę miał tempomat z W201 2.6.
Czy ktoś ma w swoim archiwum fotorelację z montażu do W124?
Na jakie problemy się przygotować? Czy wiązka będzie taka sama w 190-tce i 124?
Jeśli ktoś dokładał to do swojego M103 proszę o wszelkie wskazówki.
Pzdr.

#17 Gość_bisqit_


  • Na forum od: --

Napisano 17 lutego 2012 - 09:32

Wiązka od w201 jest dużo dłuższa bo idzie na około. Ale pasuje.
Przy 4maticu do założenia silniczka będziesz musiał na 75% odkręcać caly kolektor ssący, bo od dołu przeszkadza półoś :E

#18 Gość_darul_


  • Na forum od: --

Napisano 17 lutego 2012 - 09:39

Bisquit wiedziałem że na Ciebie można liczyć :lol: Jeśli to się potwierdzi no to już mogę sobie zarezerwować dwa razy więcej czasu na wykonanie tego zabiegu.

#19 Offline   piotrek.m5


  • Postów: 5 595
  • Na forum od: 27 paź 2008
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 17 lutego 2012 - 09:53

bisquit, a masz jakieś materały pokazujące jak zamontowany jest siłownik na silniku OM603 turbo? Ja mam juz kompletną instalację (oprócz manetki - darul, pamiętasz o mnie? :D ) i chciałbym to wkońcu zakończyć. Najbardziej martwi mnie sprawa cięgien łączących siłownik z pompą wtryskową. No i linka ASB chyba idzie wtedy na druga stronę silnika :hmm:

#20 Offline   kiazio


  • Postów: 2
  • Na forum od: 21 kwi 2008
  • Miejscowość: Poznań

Napisano 28 września 2012 - 21:23

Witam. Chciałem się podlączyć pod ten temat. Mam 124 z 85 roku, 2,5D w automacie. Kupiłem już kompletny tempomat od innego modelu, ale wpierw sprawdziłem w serwisie po vinie że będzie pasował do mojego. Tylko mam problem tam jest dużo różnych rzeczy które nie bardzo wiem gdzie podłączyć. A chciałbym to zrobić fachowo jak było w oryginale. Czy jest szansa dostać gdzieś orginalny schemat podłączenia tempomatu w tym modelu. Z góry dziękuję za pomoc.








Podobne tematy Zwiń