Skocz do zawartości




* - - - - 1 głosy

[W124] Wywala wodę przez zbiornik wyrównawczy.


16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   fuhmateusz


  • Postów: 12
  • Na forum od: 26 sie 2012
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 02 września 2012 - 13:13

witam,
kupiłem w124 z silnikiem 2,3E
Mam taki problem wywala mi wode przez nadmiar w zbiorniczku.
Jak jadę szybciej to temp jest w Normie i nie wywala wody ale jak jade tak 60 lub stoje to wywala przez zbiorniczek i temp wzrasta.
Myslę ,że to uszczelka lub peknięta głowica ale to ostateczność chciał bym zaczac od drobiazgów.
Moze mi ktos coś podpowiedzieć?
Z góry Dziękuje
dodaM JESZCZE ZE WIATRAK LEDWO CO SIĘ OBRACA TAK MA BYC?



#2 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 02 września 2012 - 13:41

Wyświetl postfuhmateusz napisał:

TAK MA BYC?

Nie. Szukaj tematów o elektromagnesie wentylatora.

#3 Offline   fuhmateusz


  • Postów: 12
  • Na forum od: 26 sie 2012
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 02 września 2012 - 13:46

OK, A PRZY JAKIEJ TEMP WIATRAK SIĘ WŁĄCZA?

Użytkownik fuhmateusz edytował ten post 02 września 2012 - 13:47


#4 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 02 września 2012 - 14:10

Przy ok 100. Wyłącz tego Capsa bo się czytać nie da.

#5 Offline   Chang


  • Postów: 1 019
  • Na forum od: 11 kwi 2011
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 02 września 2012 - 15:53

105 stopni z tego co pamiętam.

Jak kupiłeś niedawno, to przy okazji sprawdź termostat i nie zaszkodzi przepłukać chłodnicy...

#6 Offline   fuhmateusz


  • Postów: 12
  • Na forum od: 26 sie 2012
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 02 września 2012 - 16:16

chciałem sprawdzić termostat a tu niespodzianka termostatu brak....

#7 Offline   macmw


  • Postów: 962
  • Na forum od: 06 lis 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Porsche 991 turbo s

Napisano 02 września 2012 - 18:00

Termostatu nie ma bo poprzednik poszedł na łatwiznę, jeżeli tak jak mówisz przy 60km/h zaczyna się grzać a szybciej, nie, to zacząłbym od chłodnicy, solidne kilkukrotne płukanie, może być zakamieniona wtedy albo trzeba używać "wynalazków " do odkamieniania lub wymienić. Ponadto jak wspomniałeś że wentylator ledwo chodzi to jak powiedział kol. m104user elektromagnes do kontroli i włącznik-czujnik temperatury.
Auto jest z klimą czy bez?

#8 Offline   fuhmateusz


  • Postów: 12
  • Na forum od: 26 sie 2012
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 02 września 2012 - 18:20

ma klimę tylko kurde ze grzeje się to jedno a ze tworzy się podciśnienie w układzie to drugie pewnie uszczelka walneła

#9 Offline   macmw


  • Postów: 962
  • Na forum od: 06 lis 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Porsche 991 turbo s

Napisano 02 września 2012 - 18:53

Walniętą uszczelkę pod głowicą jeśli nie "masła" w układzie chłodzenia i wody w oleju silnikowym, można jeszcze sprawdzić przy pomocy (nie wiem dokładnie jak to się nazywa-tester?) pomiaru na obecność spalin w płynie chłodniczym. Zamiast korka do zbiorniczka wyrównawczego wkłada się taki specjalny korek gumowy z fiolką z substancją reagującą na obecność dwutlenku węgla.
http://moto.allegro....2602052426.html

#10 Offline   Pszemek


  • Postów: 114
  • Na forum od: 20 lip 2008
  • Miejscowość: Reda
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 02 września 2012 - 20:14

Jak nie chcesz kupować tego urządzenia to wystarczy powąchać dobrze zbiorniczek w momencie jak wywala, będzie śmierdziało spalinami jeżeli to faktycznie uszczelka, Macmw, ja znam przypadki, że uszczelka pod głowicą była wywalona własnie pomiędzy kanałem wodnym a cylindrem i kaszy pod korkiem nie bylo, więc wszystko jest możliwe. Mimo wszystko po objawach tak jak koledzy wspomnieli - niedrożna chłodnica albo uszczelka do wymiany :(








Podobne tematy Zwiń