witam,
kupiłem w124 z silnikiem 2,3E
Mam taki problem wywala mi wode przez nadmiar w zbiorniczku.
Jak jadę szybciej to temp jest w Normie i nie wywala wody ale jak jade tak 60 lub stoje to wywala przez zbiorniczek i temp wzrasta.
Myslę ,że to uszczelka lub peknięta głowica ale to ostateczność chciał bym zaczac od drobiazgów.
Moze mi ktos coś podpowiedzieć?
Z góry Dziękuje
dodaM JESZCZE ZE WIATRAK LEDWO CO SIĘ OBRACA TAK MA BYC?
0
[W124] Wywala wodę przez zbiornik wyrównawczy.
Rozpoczęty przez fuhmateusz, wrz 02 2012 13:13
16 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 02 września 2012 - 13:13
#3
Napisano 02 września 2012 - 13:46
OK, A PRZY JAKIEJ TEMP WIATRAK SIĘ WŁĄCZA?
Użytkownik fuhmateusz edytował ten post 02 września 2012 - 13:47
#4
Napisano 02 września 2012 - 14:10
Przy ok 100. Wyłącz tego Capsa bo się czytać nie da.
#5
Napisano 02 września 2012 - 15:53
105 stopni z tego co pamiętam.
Jak kupiłeś niedawno, to przy okazji sprawdź termostat i nie zaszkodzi przepłukać chłodnicy...
Jak kupiłeś niedawno, to przy okazji sprawdź termostat i nie zaszkodzi przepłukać chłodnicy...
#6
Napisano 02 września 2012 - 16:16
chciałem sprawdzić termostat a tu niespodzianka termostatu brak....
#7
Napisano 02 września 2012 - 18:00
Termostatu nie ma bo poprzednik poszedł na łatwiznę, jeżeli tak jak mówisz przy 60km/h zaczyna się grzać a szybciej, nie, to zacząłbym od chłodnicy, solidne kilkukrotne płukanie, może być zakamieniona wtedy albo trzeba używać "wynalazków " do odkamieniania lub wymienić. Ponadto jak wspomniałeś że wentylator ledwo chodzi to jak powiedział kol. m104user elektromagnes do kontroli i włącznik-czujnik temperatury.
Auto jest z klimą czy bez?
Auto jest z klimą czy bez?
#8
Napisano 02 września 2012 - 18:20
ma klimę tylko kurde ze grzeje się to jedno a ze tworzy się podciśnienie w układzie to drugie pewnie uszczelka walneła
#9
Napisano 02 września 2012 - 18:53
Walniętą uszczelkę pod głowicą jeśli nie "masła" w układzie chłodzenia i wody w oleju silnikowym, można jeszcze sprawdzić przy pomocy (nie wiem dokładnie jak to się nazywa-tester?) pomiaru na obecność spalin w płynie chłodniczym. Zamiast korka do zbiorniczka wyrównawczego wkłada się taki specjalny korek gumowy z fiolką z substancją reagującą na obecność dwutlenku węgla.
http://moto.allegro....2602052426.html
http://moto.allegro....2602052426.html
#10
Napisano 02 września 2012 - 20:14
Jak nie chcesz kupować tego urządzenia to wystarczy powąchać dobrze zbiorniczek w momencie jak wywala, będzie śmierdziało spalinami jeżeli to faktycznie uszczelka, Macmw, ja znam przypadki, że uszczelka pod głowicą była wywalona własnie pomiędzy kanałem wodnym a cylindrem i kaszy pod korkiem nie bylo, więc wszystko jest możliwe. Mimo wszystko po objawach tak jak koledzy wspomnieli - niedrożna chłodnica albo uszczelka do wymiany
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Korek zbiornika cieczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Endrju |
|
||
[W201] Wywala bezpiecznik od swiatel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Charriere |
|
||
Tabela z liczbami, i modelami wyprodukowanymi przez cały okres produkcji w124 |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | Kristoff |
|
||
[W124] Odcięcie zapłonu przez alarm? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | ziomster |
|
||
[W201] Wyjścia ze zbiornika paliwa |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Adam1205 |
|