Witam. Auto od 3tyg. stoi na warsztacie bo chlodnice szlak trafil. 3chlodnice z allgro ktore zamawialem jedna po drugiej okazuja sie za male. Niby od W124 2.2b 150km automat + Klima 95r ale sa za male. pierwsza miala 40x40cm kolejne 43x43 i 48x47 a moja ma ok 53x50cm. Wyjscia czołowo w strone silnika. Lewy górny róg plastikowa rurka prawy górny róg plastikowa rórka pod spodem metalowe gwintowane zlacze i na dole po prawej gruba plastikowa i cienka plastikowa a mniedzy nimi gwintowane metalowe. Za cholere nie wiem gdzie i jak zdobyc te chlodnice. Na mojej nie ma numeru oryginalu tylko pisze behr. Oryginalnie moje autko to w124 E200 95r ale mialo wymieniany silnik przez wczesniejszego wlasciciela na e220 150km. Prosze o pomoc poniewaz juz nie mam sil na szukanie chlonicy na allegro.
0
Problem z dobraniem chlodnicy do mojego e220 Automat + Klima
Rozpoczęty przez wsahsc, lis 03 2012 12:39
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03 listopada 2012 - 12:39
#2
Napisano 03 listopada 2012 - 13:18
Ta chłodnica którą miałeś założoną to jakaś rzeźba, nie od tego modelu. Sam mam dokładnie taki silnik jaki ty masz obecnie, auto bezwypadkowe i oryginalną chłodnicę. Oryginalna ma rozmiary rdzenia 488x488mm.
Nr oryginalnej: A1245006303
Link do strony Nissens: http://webshop.nissens.com/Product
Nr oryginalnej: A1245006303
Link do strony Nissens: http://webshop.nissens.com/Product
#3
Napisano 03 listopada 2012 - 21:11
Witaj! Najpewniej masz nieoryginalną chłodnicę i wszystko było dobrze do czasu, gdy musiałes ją zmienić. Nalezy zwracać uwagę na to,że sprzedawcy np. na Allegro podają wymiary samego radiatora,czyli części metalowej chłodnicy, bez boków z tworzywa, no i jeżeli dobierasz chłodnicę do auta z klimą i automatem to nie ma opcji - musi pasować. Czasem jednak, zwłaszcza w Niemczech,Austrii, Szwajcarii zakłada się większe chłodnice do aut z hakiem holowniczym - zgodnie z instrukcją producenta. W innych krajach jest podobnie jak w Polsce - i tak będzie chłodzići tak, nie warto się wygłupiać... Ja kupiłbym chłodnicę taką jaka jest przewidziana fabrycznie do tego silnika i z tym wyposażeniem,a jeżeli nie pasuje jakaś ryrka,czy wężyk to je bym starał się zamienić.. Pozdrawiam.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Problem z dobraniem tylnego wahacza (zawieszenie koła) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Faithfool |
|
||
W201 AUTOMAT stuki i szarpanie lewarkiem skrzyni biegów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
[w124] e220, m111.960. problem z odpaleniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | hadrianus |
|
||
Podpięty [W201/W124] Automatyczna Skrzynia Biegów- awarie i usterki |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | liroy-1 |
|
||
Mercedes sprinter 906 uruchomienie klimatyzacji |
Pozostałe modele | pawel14b3 |
|