Skocz do zawartości




- - - - -

[w201] Pierburg 2ee+LPG duszenie/szarpanie na benzynie



20 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   izmajlove


  • Postów: 12
  • Na forum od: 01 sie 2010
  • Miejscowość: Stargard Szczeciński
  • Mercedes:W201 2.0 - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 03 listopada 2012 - 20:00

Na początku chciałbym się przywitać - więc witam wszystkich miłośników marki.
Mercedes w201 2.0 +lpg
Ptrzebuje porady co jeszcze mogę zrobić otóż auto po wćiśnięciu pedału gazu do tzw.deski auto dusi się na początku łapania obrotów , a kiedy przytkam troszkę dolot to auto dusi się wtedy jak uruchamia się przepustnica drugiego stopnia.
Ogólnie autko pali od kopa, w ostanim czasie wymienione potencjometr przepustnicy, biała grucha, i dziś wymieniona dysza powietrza biegu jałowego co by nie gasł na dojeździe na skrzyżowanie. Podciśnienia sprawdzone, filtr nowy , kable wn. beru roczne, kopułka bosch roczna, palec bosch też roczny, świece ngk 2 miesiące. Objaw są odkąd kupiłe auto



#2 Offline   maryusz123456


  • Postów: 2 048
  • Na forum od: 26 cze 2011
  • Miejscowość: WWL
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W126 260SE '86
  • Inne auto:W140 S350 - OM603 TURBO

Napisano 03 listopada 2012 - 20:05

Również witam ale do tego jest osobny dział, uzupełnij profil i przeczytaj Regulamin. Wydaje mi się że na twoje pytanie znajdziesz odpowiedź na forum. Roczne części ale kiedy kupiłeś w201 to już nie napisałeś ;)

#3 Offline   Lord Zekanda


  • Postów: 2 423
  • Na forum od: 22 lut 2011
  • Miejscowość: wieś której nazwa nic wam nie powie
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 listopada 2012 - 20:50

izmajlove, rozumiem że przeczytałeś wszystko co szukajka wyrzuciła na hasło Pierburg :baseball:

#4 Offline   izmajlove


  • Postów: 12
  • Na forum od: 01 sie 2010
  • Miejscowość: Stargard Szczeciński
  • Mercedes:W201 2.0 - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 03 listopada 2012 - 20:57

Lordzie, szukam, czytam już ze dwa lata, wymieniam i dalej klapa

#5 Offline   Lord Zekanda


  • Postów: 2 423
  • Na forum od: 22 lut 2011
  • Miejscowość: wieś której nazwa nic wam nie powie
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 listopada 2012 - 21:10

Jakieś różnice na PB i LPG?

#6 Offline   izmajlove


  • Postów: 12
  • Na forum od: 01 sie 2010
  • Miejscowość: Stargard Szczeciński
  • Mercedes:W201 2.0 - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 03 listopada 2012 - 21:13

problem tylko na bp

#7 Gość_kloss72_


  • Na forum od: --

Napisano 03 listopada 2012 - 21:23

Dość typowe po założeniu miksera przy wielu gaźnikach, zwłaszcza przy 2ee. Zdejmij obudowę filtra, zdejmij mikser, jak był na silikon wpindolony to pomyśl nad jakimś uszczelnieniem, załóż sam filtr bez osprzętu LPG. Pojeździj nieco na benzynie(tak, wiem po ile jest ;) ). Jeżeli poprawa -norma, zaburzenia przepływu, wpływ zmian dolotu na gaźnik, zwłaszcza w fazach przejścia. Najczęstsze est szarpanie właśnie w momencie przechodzenia z jednej na dwie gardziele.
Zakładam, że po 2 latach czytania wiesz co to przysłona wstępna i jak sprawdzić jej działanie.
Jeżeli mimo odstawienia LPG(dolot ma być wówczas szczelny jak w oryginale, a nie jakieś dziury polepione na sztukę) to wróć na forum, pomyślimy.
Zasadniczo powinieneś dołączyć do jednego z wątków o 2ee, nie będę upierdliwy...chyba się starzeję :E

#8 Offline   izmajlove


  • Postów: 12
  • Na forum od: 01 sie 2010
  • Miejscowość: Stargard Szczeciński
  • Mercedes:W201 2.0 - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 03 listopada 2012 - 21:50

W poniedziałek wyrzucę osprzęt LPG, ale z mojego punktu widzenia żadnego lewego powietrza nie ma pomiędzy obudową filtra a gaźnikiem, poprawiałem szczelność po kowalu zwanym mechanikiem nie obrażając nikogo. Pytanie take,czy aż tak duży wpływ miałaby średnica otworu miksera, bo na oko jest dwa razy mniejsza niż średnica otworu gaźnika.
Na zdrowy rozum na to wynika.

#9 Gość_kloss72_


  • Na forum od: --

Napisano 03 listopada 2012 - 21:59

Wyświetl postUżytkownik izmajlove dnia 03 listopada 2012 - 21:50 napisał

Pytanie take,czy aż tak duży wpływ miałaby średnica otworu miksera, bo na oko jest dwa razy mniejsza niż średnica otworu gaźnik

O to chodzi właśnie. Zwiększysz ją to stracisz zakres regulacyjny dla LPG, być może aż do stopnia wykluczającego jazdę na gazie. Bo utracisz wtedy podciśnienie sterujące membraną w reduktorze, a przynajmniej je zmniejszysz dramatycznie.

#10 Offline   izmajlove


  • Postów: 12
  • Na forum od: 01 sie 2010
  • Miejscowość: Stargard Szczeciński
  • Mercedes:W201 2.0 - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 03 listopada 2012 - 22:12

kloss72 Pieknie dziękuje za twoje posty. Kiedy wszystko sprawdzę to odpiszę i postaram się śledzić temat o 2ee i pomagać, bo już nawet nie pamiętam ile razy go wyjmowałem czyśćiłem i sprawdzalem.








Podobne tematy Zwiń