Skocz do zawartości




- - - - -

[w201] Pierburg 2ee+LPG duszenie/szarpanie na benzynie



20 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   plefka


  • Postów: 46
  • Na forum od: 19 wrz 2011
  • Miejscowość: pierdołów
  • Mercedes:W201 2.0 - M102
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:s202 220cdi elegance szkło
  • Trzeci Mercedes:w202 sedan 230d 180 po trasie
  • Inne auto:crx1.6 d16a9 lubie olej:(

Napisano 05 maja 2013 - 12:19

witam

Jakis czas temu pisałem o podobnych objawach.
U mnie siadła gruszka podciśnieniowa potwierającaprzesłone 2 stonia czy jak ona sie nazywa, jak pisał kolega
_kloss72_

w jakims poście, bardzo ważne jest zachowanie szczelnych podciśnień, efektem nieszczelności jest brak zadanej wartości pod cisnienia dla otworzenia owej przepustnicy.Efektem jest szaprapnie przy wcisnietym gazie na pb oczywiście, spowodowane zaaaaaabogatą mieszanką.

Dodam ze u mnie sprawa miala sie bardziej niżeli zawsze, mam silniczek z na 2ee jak wyżej koledzy oraz asb, wiec parę nieszczelnych podcisnien wiecej, do tego ktos pomieszał rurki od zaworu podcisnienia/powietrza atmosferycznego (przycisk S/N), skutek silnik palił ponad 20L Cyklonu B mial o duzo powietrza i brak podciśnienia.

dodam ze przepala na pb, pali wiecej, wiec czas pobawić sie wyżej wspomnianą iglicą.

podsumowując
miesalnik memphis, szczelne podciśnienia, dobrze zestrojone asb, brak szarpania na pb, moze wiecej pali na pb, Co skutkuje 14-16 w miescie przy butowaniu, trasa 10.

pozdrawiam










Podobne tematy Zwiń