Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] Cewka zapłonowa - co wybrac?


18 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   sadist


  • Postów: 283
  • Na forum od: 28 sty 2008
  • Miejscowość: Okolice Krakowa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:W201 3.0 - M103

Napisano 06 kwietnia 2010 - 20:04

Dzięki za informację.Muszę kupić cewkę właśnie bo wszystko już wymieniłem (kable, palec, świece, kopułkę), stąd brak funduszy :? , a iskra dalej jakaś słaba. Została już tylko cewka (chyba).



#12 Offline   Booster


  • Postów: 213
  • Na forum od: 13 maj 2009
  • Miejscowość: Zamość
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Skoda Felicia 1.3 Mpi

Napisano 06 kwietnia 2010 - 20:10

w intercars za cewke krzycza 200zł ta EPC chyba ... wiec jaka kupić ? najlepiej bosch ?

#13 Offline   sadist


  • Postów: 283
  • Na forum od: 28 sty 2008
  • Miejscowość: Okolice Krakowa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:W201 3.0 - M103

Napisano 07 kwietnia 2010 - 18:08

Czy po wymianie cewki trzeba coś regulować? Obroty mi się podniosły do około 900- 1000 na zagrzanym silniku. Przedtem utrzymywały się w miarę prawidłowo około 750 (pomijając chwilowe skoki).

#14 Offline   Booster


  • Postów: 213
  • Na forum od: 13 maj 2009
  • Miejscowość: Zamość
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Skoda Felicia 1.3 Mpi

Napisano 07 kwietnia 2010 - 21:29

przy wymianie cewki nic nie trzeba regulować, ma ktoś może na sprzedaż do 3.0 24v ?

#15 Offline   Kasper


  • Postów: 20
  • Na forum od: 13 cze 2015
  • Miejscowość: Łódź
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 09 lipca 2015 - 16:02

A jak myślicie? Czy cewka może być odpowiedzialna za niskie obroty (okolo 500) na rozgrzanym silniku i działający z opóźnieniem pedał gazu przy ruszaniu?

#16 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 09 lipca 2015 - 16:07

Nie.

#17 Offline   Kasper


  • Postów: 20
  • Na forum od: 13 cze 2015
  • Miejscowość: Łódź
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 09 lipca 2015 - 16:45

Znajomy miał taki sam problem w volvo i jemu podobnież wymiana cewki pomogła więc pytam..
A może jakiś pomysł co może być przyczyną? Myślę jeszcze o zaworze powietrza dodatkowego.. ? (przepraszam że schodzę z tematu głównego ale już głupieję, trzech mechaników próbowało i nic)

#18 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 09 lipca 2015 - 17:12

Przy uszkodzonej cewce w 99% przypadków nie odpaliłbyś w ogóle.

Masz wtrysk KE-Jetronic, więc "wszystkie chwyty dozwolone" - szczelność dolotu, skład mieszanki, ciśnienie paliwa itd.

#19 Offline   Kasper


  • Postów: 20
  • Na forum od: 13 cze 2015
  • Miejscowość: Łódź
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 09 lipca 2015 - 18:32

Dziękuję!








Podobne tematy Zwiń