Pompka wydaje mi sie że podaje chodzi mi o to czy może jakiś moduł jest od tego i czy pompka może sie zacinać. Raz chodzi a raz nie.
0
16 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 15 lutego 2016 - 13:35
#12
Napisano 15 lutego 2016 - 13:59
siedze juz 3 godzine i nic nie widać na ten temat oczywiście jest ze nie odpala na BP, natomiast u mnie zero odezwu nawet gdy odpale na gazie i przełącze raz na jakiś czas mu sie odmieni i odpali normalnie wszystko do warszawy można jechać przełącze na gaz i jeszcze raz na BP czasem jeszcze złapie ale zazwyczaj jakby nie dostawał paliwa pompka na 100% chodzi.PS Nie polecajcie fachowców tylko podajcie co może być przyczyną bo chcę sie czegoś nauczyć i mień na przyszłość a nie 2 lewe ręce
Użytkownik Adrianwrs edytował ten post 15 lutego 2016 - 14:00
#13
Napisano 15 lutego 2016 - 20:07
Co sprawdziłeś do tej pory poza odpowiedziami na forum?
#14
Napisano 15 lutego 2016 - 20:18
Użytkownik Lord Zekanda dnia 15 lutego 2016 - 20:07 napisał
Co sprawdziłeś do tej pory poza odpowiedziami na forum?
#15
Napisano 04 lipca 2016 - 18:46
Witam, zacznę od początku, otóż moje w124 z silnikiem benzynowym 2,0 zasilane paliwem alternatywnym LPG przestal odpalac na benzynie po tym jak wymieniłem kalosz na wtrysku mechanicznym, na wstępie zaznaczę ze nie jestem zupełnym amatorem jednak moja gwiazda udowodniła mi ze jest technicznym majstersztykiem, jak juz napisalem auto zasilane jest gazem na ktorym dziala w miare poprawnie, tak wiec po przelaczeniu z gazu na benzyne auto gaśnie. Paliwo podawane jest do wtrysku mechanicznego, sitko na wejsciu paliwa jest czyste paliwo dochodzi do wtrysku początkowego a reguator cisnienia paliwa jest wymieniony na inny. Paliwo nie przedostaje sie do wtryskow z wyjatkiem sytuacji gdzie zassysam przewod od reduktora cisnienia i otwieram srubokretem klape spietrzajaca, wtedy paliwo pod nieduzym cisnienieim dostaje sie do wtryskow, w aucie podmienilem wtrysk mechaniczny oraz czarne pudelko przykrecane na 2 sruby do ktorego dochodza 2 kable ( nazwy zapomnialem) temat mecze dosc dlugo i czytalem wiele internetowych mądrosci w tym ta ze wtrysk moze dzialac w trybie awaryjnym bez podpinania instalacji elektrycznej co za tym idzie nie jest to sprawa owej istalacji, dodam ze gazownik montujac gaz wpiał sie w 2 kable w okolicach akumulatora ( czerwono biale) ktore rowniez połączylem tak jak fabryka tego chciala omijajac instalacje gazowa. To chyba wszystko dla wytrwalych czytelnikow, prosze pomóżcie !!
#16
Napisano 05 lipca 2016 - 07:24
Zanim wymieniłeś kalosz to działał? Można go źle wsunąć na przepustnicę, rzuć okiem. A zupełnie prosto- pompa paliwa działa- syczy jak odpalasz na PB rano? Bo może przekaźnik umarł albo kombinowana instalacja elektryczna od niego zawodzi?
#17
Napisano 05 lipca 2016 - 17:33
Sawery, guma na kaloszu jest dobrze nalozona a pompki podaja prawdopodobnie dobrze paliwo, prawdopodobnie bo nie mam miernika cisnienia paliwa, jednak na wtrysku rozruchowym cisnienie jest wysokie
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
|
|
W201 Problem z odpalaniem na zimnym |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|