Skocz do zawartości




- - - - -

[w201/w124] m102 LPG nie odpala na benzynie



16 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   Adrianwrs


  • Postów: 5
  • Na forum od: 15 lut 2016
  • Miejscowość: lubelskie
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1997
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 15 lutego 2016 - 13:35

Pompka wydaje mi sie że podaje chodzi mi o to czy może jakiś moduł jest od tego i czy pompka może sie zacinać. Raz chodzi a raz nie.



#12 Offline   Adrianwrs


  • Postów: 5
  • Na forum od: 15 lut 2016
  • Miejscowość: lubelskie
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1997
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 15 lutego 2016 - 13:59

siedze juz 3 godzine i nic nie widać na ten temat oczywiście jest ze nie odpala na BP, natomiast u mnie zero odezwu nawet gdy odpale na gazie i przełącze raz na jakiś czas mu sie odmieni i odpali normalnie wszystko do warszawy można jechać przełącze na gaz i jeszcze raz na BP czasem jeszcze złapie ale zazwyczaj jakby nie dostawał paliwa pompka na 100% chodzi.PS Nie polecajcie fachowców tylko podajcie co może być przyczyną bo chcę sie czegoś nauczyć i mień na przyszłość a nie 2 lewe ręce :D

Użytkownik Adrianwrs edytował ten post 15 lutego 2016 - 14:00


#13 Offline   Lord Zekanda


  • Postów: 2 423
  • Na forum od: 22 lut 2011
  • Miejscowość: wieś której nazwa nic wam nie powie
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 15 lutego 2016 - 20:07

Co sprawdziłeś do tej pory poza odpowiedziami na forum?

#14 Offline   Adrianwrs


  • Postów: 5
  • Na forum od: 15 lut 2016
  • Miejscowość: lubelskie
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1997
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 15 lutego 2016 - 20:18

Wyświetl postUżytkownik Lord Zekanda dnia 15 lutego 2016 - 20:07 napisał

Co sprawdziłeś do tej pory poza odpowiedziami na forum?
Mam przyczynę ten przycisk który służy do przełączania paliwa sie ****** i jak przełączam na benzyne to zamiast odciąć gaz a podać benzyne odcina to i to.

#15 Offline   supreme_s1


  • Postów: 22
  • Na forum od: 13 lip 2012
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 04 lipca 2016 - 18:46

Witam, zacznę od początku, otóż moje w124 z silnikiem benzynowym 2,0 zasilane paliwem alternatywnym LPG przestal odpalac na benzynie po tym jak wymieniłem kalosz na wtrysku mechanicznym, na wstępie zaznaczę ze nie jestem zupełnym amatorem jednak moja gwiazda udowodniła mi ze jest technicznym majstersztykiem, jak juz napisalem auto zasilane jest gazem na ktorym dziala w miare poprawnie, tak wiec po przelaczeniu z gazu na benzyne auto gaśnie. Paliwo podawane jest do wtrysku mechanicznego, sitko na wejsciu paliwa jest czyste paliwo dochodzi do wtrysku początkowego a reguator cisnienia paliwa jest wymieniony na inny. Paliwo nie przedostaje sie do wtryskow z wyjatkiem sytuacji gdzie zassysam przewod od reduktora cisnienia i otwieram srubokretem klape spietrzajaca, wtedy paliwo pod nieduzym cisnienieim dostaje sie do wtryskow, w aucie podmienilem wtrysk mechaniczny oraz czarne pudelko przykrecane na 2 sruby do ktorego dochodza 2 kable ( nazwy zapomnialem) temat mecze dosc dlugo i czytalem wiele internetowych mądrosci w tym ta ze wtrysk moze dzialac w trybie awaryjnym bez podpinania instalacji elektrycznej co za tym idzie nie jest to sprawa owej istalacji, dodam ze gazownik montujac gaz wpiał sie w 2 kable w okolicach akumulatora ( czerwono biale) ktore rowniez połączylem tak jak fabryka tego chciala omijajac instalacje gazowa. To chyba wszystko dla wytrwalych czytelnikow, prosze pomóżcie !!

#16 Offline   Sawyer


  • Postów: 2 499
  • Na forum od: 28 sie 2013
  • Miejscowość: Na północy
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CLK W209 320E - M112
  • Inne auto:Citroën Saxo 1.1i - TU1

Napisano 05 lipca 2016 - 07:24

Zanim wymieniłeś kalosz to działał? Można go źle wsunąć na przepustnicę, rzuć okiem. A zupełnie prosto- pompa paliwa działa- syczy jak odpalasz na PB rano? Bo może przekaźnik umarł albo kombinowana instalacja elektryczna od niego zawodzi?

#17 Offline   supreme_s1


  • Postów: 22
  • Na forum od: 13 lip 2012
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 05 lipca 2016 - 17:33

Sawery, guma na kaloszu jest dobrze nalozona a pompki podaja prawdopodobnie dobrze paliwo, prawdopodobnie bo nie mam miernika cisnienia paliwa, jednak na wtrysku rozruchowym cisnienie jest wysokie








Podobne tematy Zwiń