Witam,
Mam Mercedesa 124 2.0 105 km z 1987 na gaźniku Pierburg 2ee. Z tego co przeczytałem tutaj instalacja I generacji sprawuje się dobrze. A czy instalował ktoś albo słyszał o możliwości wstawienia II generacji? Jest troche wygodniejsza ( ojciec ma w fiacie brava ), dlatego stąd moje pytanie.
Z góry dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam wszystkich forumowiczów.
0
Jaka instalacja do Pierburg 2ee 1987 r. prod?
Rozpoczęty przez MB86, mar 02 2013 15:58
12 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 02 marca 2013 - 15:58
#2
Napisano 02 marca 2013 - 22:04
2ee ma sondę więc 2gą generację da się (teoretycznie) założyć natomiast znalezienie gaziarza który to zrobi to już inna bajka.
Ciekawi mnie co masz na myśli pisząc że jest wygodniejsza (tzn domyślam się o co chodzi ale zapytam dla pewności)
a ojciec w bravie ma pewnie jednopunktowy wtrysk.
Ciekawi mnie co masz na myśli pisząc że jest wygodniejsza (tzn domyślam się o co chodzi ale zapytam dla pewności)
a ojciec w bravie ma pewnie jednopunktowy wtrysk.
#3
Napisano 03 marca 2013 - 01:33
Użytkownik Lord Zekanda dnia 02 marca 2013 - 22:04 napisał
2ee ma sondę więc 2gą generację da się (teoretycznie) założyć natomiast znalezienie gaziarza który to zrobi to już inna bajka.
Ciekawi mnie co masz na myśli pisząc że jest wygodniejsza (tzn domyślam się o co chodzi ale zapytam dla pewności)
a ojciec w bravie ma pewnie jednopunktowy wtrysk.
Ciekawi mnie co masz na myśli pisząc że jest wygodniejsza (tzn domyślam się o co chodzi ale zapytam dla pewności)
a ojciec w bravie ma pewnie jednopunktowy wtrysk.
Wygodniejsza w sensie załącza się po przegazowaniu... I generację trzeba ręcznie przełączać,,,
#4
Napisano 03 marca 2013 - 01:38
Jednak dobrze się domyśliłem, o przełączaniu przegazówką zapomnij-to jest gaźnik i najpierw musisz wypalić
benzynę z komory pływakowej żeby przełączyć na lpg inaczej się zaleje.
benzynę z komory pływakowej żeby przełączyć na lpg inaczej się zaleje.
#5
Napisano 04 marca 2013 - 22:21
A propos przy zakładaniu instalacji jest coś na co powinienem zwrócić szczególną uwagę by wszystko było ok?
I czy ogólnie silniki Mercedesa z gaźnikiem dobrze znoszą gaz?
I czy ogólnie silniki Mercedesa z gaźnikiem dobrze znoszą gaz?
#6
Napisano 04 marca 2013 - 22:59
Użytkownik MB86 dnia 04 marca 2013 - 22:21 napisał
I czy ogólnie silniki Mercedesa z gaźnikiem dobrze znoszą gaz?
TU masz temat o możliwych powikłaniach, w dziale LPG znajdziesz inne.
Wszystko koniec końców itak zależy od gazownika i jego umiejętności oraz rzetelności.
Jeśli masz stary filtr powietrza to go zmień nim założysz instalkę, jesli nie jesteś pewien kabli i świec też zmień (byle nie na chinole)
bo gaz ma większe wymagania co do "iskry" niż pb.
Nie daj sobie wciskać kitu o specjalnych czarodziejskich kablach i świecach do lpg (czarodziejskie oleje silnikowe do lpg też chyba są).
Z ciekawostek: w mojej 201 gazerom się nie chciało demontować kratki podszybia więc wyjarali w niej dziurę żeby przełożyć kabel
#7
Napisano 20 maja 2013 - 22:14
Witam , mam 86rok na gazniku już trzeci rok zagazowany bez żadnego kłopotu śmiga jak trzeba.
Koledzy mają rację do gaznika tylko manualna instalacja LPG ale jest tego również zaleta - cena instalacji
no i podstawa filtr powietrza , kable , świece , palec , kopółka
Koledzy mają rację do gaznika tylko manualna instalacja LPG ale jest tego również zaleta - cena instalacji
no i podstawa filtr powietrza , kable , świece , palec , kopółka
#8
Napisano 21 maja 2013 - 10:14
Zawsze lepiej założyc LPG do gaźnikowego Mercedesa, niż do benzynowca na wtrysku mechanicznym Znajomy ma takową instalacje w W124 1985r i śmiga to wszystko bardzo sprawnie
#9
Napisano 25 maja 2013 - 15:10
Użytkownik tijs dnia 21 maja 2013 - 10:14 napisał
Zawsze lepiej założyc LPG do gaźnikowego Mercedesa, niż do benzynowca na wtrysku mechanicznym Znajomy ma takową instalacje w W124 1985r i śmiga to wszystko bardzo sprawnie
kolega ma w123 wtrysk mechaniczny gaz w tym aucie jest już ładnych parę lat i nie ma żadnych kłopotów
i druga sprawa przy inst gaźnikowej zmiana z gazu na benzynę w czasie jazdy wiąże się z czwilową utratą mocy
a przy wtrysku jest ładne odejście
#10
Napisano 26 maja 2013 - 16:15
Witam
Sam mam taki gaźnior, I generacja instalacja
Osobiście odradzam zwykly mixer, najlepiej założyć dwuprzelotowy mixer od rymackiego, mixer memphis do vw link :http://www.rybacki.p...t&product_id=91
spalanie zmlało, dobrze wyregulowanay kreci w pełnym zakresie obrotów, lepiej niżeli zwykły mikser.
Sam mam taki gaźnior, I generacja instalacja
Osobiście odradzam zwykly mixer, najlepiej założyć dwuprzelotowy mixer od rymackiego, mixer memphis do vw link :http://www.rybacki.p...t&product_id=91
spalanie zmlało, dobrze wyregulowanay kreci w pełnym zakresie obrotów, lepiej niżeli zwykły mikser.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Dawka ssania w201 pierburg Stromberg 175cd |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Qwerto123 |
|
||
silnik OM606 instalacja elektryczna |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | zibi111 |
|
||
[C124] Instalacja sterownika centralnego zamka BLOW |
Modyfikacje,Tuning | kris772 |
|
|
|
Jaka jest fabryczna grubość lakieru |
Mercedes S, CL i SEC | Dargut |
|
|
|
[S212] 200CDI BlueTEC jaka prawidłowa temp wody? |
Mercedes C, E i CLK | Qba85 |
|
|