Wiem tylko, że w168 miał problemy z przewracaniem się na zakrętach , w następcy to poprawili . Jeśli chodzi o awaryjnośc to niestety nie mam porównania .
0
[W168] Autko dla żony.
Rozpoczęty przez Mateusz_G, kwi 20 2013 13:27
13 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 27 kwietnia 2013 - 09:07
#12
Napisano 27 kwietnia 2013 - 16:35
Nie przesadzaj, znam dużo aut, które znacznie łatwiej jest położyć na bok lub na dach.
Z awaryjnością nie będziesz miał porównania, bo W169 jest za krótko na rynku.
Z awaryjnością nie będziesz miał porównania, bo W169 jest za krótko na rynku.
#13
Napisano 28 kwietnia 2013 - 19:18
W168 miało problem z przewrotką, szybko więc dołożyli do serii ESP, usztywnili zawiechę i już jest ok.
Rodzice mają taki, osobiście złego słowa nie powiem, jeśli przyzwyczaisz się, że siedzisz jak na sraczu i wyglądasz jak w Matizie.
Swoją drogą, ostatniej zimy postanowiłem dachować - wierzcie mi, próbowałem wszystkiego, żeby tego Matiza postawić bokiem... nie pokonałem ani ESP, ani ASR, gdy chciałem się zakopać.
Pod tym względem moje W124 leży i kwiczy.
Rodzice mają taki, osobiście złego słowa nie powiem, jeśli przyzwyczaisz się, że siedzisz jak na sraczu i wyglądasz jak w Matizie.
Swoją drogą, ostatniej zimy postanowiłem dachować - wierzcie mi, próbowałem wszystkiego, żeby tego Matiza postawić bokiem... nie pokonałem ani ESP, ani ASR, gdy chciałem się zakopać.
Pod tym względem moje W124 leży i kwiczy.
#14
Napisano 15 maja 2014 - 09:06
seijczento jest lepsze.....albo lópo - fałwu -
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
dlaczego W124 jest gorszy od W210 ? |
HydePark | darekW124 |
|
||
[124] pompka centralnego zamka-schemat podlaczen |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | zlomek |
|
||
Dlaczego nie pojawił się mój post? |
Uwagi Administracyjne | intrudervs14 |
|
||
Hirchmann podlaczenie prosze o pomoc. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | tomuss1980 |
|
||
Klocki Lego dla dorosłych |
Media - Audio, Video, Jpg | albin |
|