Witam. Przeszukałem już troche tematów i każdy podobny lecz nie ten sam.. postanowiłem założyć sam.. wiem Mam problem z nagarem jaki mi sie utworzył na świecach i na fajkach. Jest biały, ale zmywalny od ściereczką.. dodam że ten nagar zrobił się, na wystającej cześci świecy i Tylko po jednej stronie silnika,(jak siedzimy) to po lewej. Zaczełem rozbierać silnik bo także denerwują mnie drgania silnika, na wolnych obrotach widać po skazówce, a Tym bardziej po silniku.. z tego co sie orientuje to przy V8 nie powinno tego być.. no ale także występuje nagar na świecy tak jakby nie dopalał wszystkiego, również po tej jednej stronie. Posiadam LPG, Listwę Wtryskową Martix nie podawała ona jakiś czas temu gazy na I i troche na II cylinder gazu. poprostu była zatarta, byłem u gazownika, stwierdził że zrobił tą listwę ale czy może to wszystko być przez nią??
Dodam że Świece, Kable WN palec, i cewka były wymieniane.
Gdy Tylko będę mógł dodam zdj jak wygląda ten nagar.. i jak falują obroty..
Co to wiązki elektrycznej no to nie wyskakują żadne błędy, widać że ktoś już tam coś robił, ale Tylko przy chwili czasu zobaczę przy kostce wszystkie piny ładne czyste..
0
[W140] Dziwny Nagar.. Drgania Silnika..
Rozpoczęty przez Bunkier400SE, cze 26 2013 16:04
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 26 czerwca 2013 - 16:04
#2
Napisano 26 czerwca 2013 - 21:03
Przy kostce, czyli jak się domyślam,masz na myśli wtyku głównym, piny zwykle są czyste i to nie tam szukałbym falowania. Czy na benzynie też faluje? Falowanie moim zdaniem może być wywołane zabrudzoną przepustnicą, niesprawną przepływką, nieszczelnością w dolocie, któreś podciśnienie przestało być podciśnieniem itd. a najczęściej to lewe powietrze.
#3
Napisano 27 czerwca 2013 - 10:16
No właśnie na benzynie te drgania są bardziej wyczuwalne niż na LPG..
No dobrze dzisiaj sie biorę za Wszystkie przewody tak jak powinny być.. Zobaczymy..
A i jak odczytać błędy w komputerze??
No dobrze dzisiaj sie biorę za Wszystkie przewody tak jak powinny być.. Zobaczymy..
A i jak odczytać błędy w komputerze??
Użytkownik Bunkier400SE edytował ten post 27 czerwca 2013 - 10:31
#4
Napisano 28 czerwca 2013 - 14:47
Błędy zczytujesz diodą. Pisałem już o tym parokrotnie.
#5
Napisano 29 czerwca 2013 - 09:19
Dziękuje Kolego.. Czyszczenie przepływki i przepustnicy dało efekt, samochód chodzi równiej i jest bardziej czuły na gaz.. Dziękuje..
Są jeszcze małe przygaśnięcia ale podejrzewam że może To być od kopułek..
Są jeszcze małe przygaśnięcia ale podejrzewam że może To być od kopułek..
#6
Napisano 30 czerwca 2013 - 15:30
Właśnie doczytałem teraz kolego, że masz wymienione wszystko oprócz kopułek. Proponuję również je wymienić, żeby mieć spokój. I zawczasu kup sobie środek zabezpieczający do miedzi i zapryskaj kopułki od środka. Nie będą się utleniać i będziesz miał pewniejszą iskrę. Powodzonka.
#7 Gość_arek92_
Napisano 12 sierpnia 2013 - 21:15
czasami poszarpywanie spowodowane jest rozjechaniem się adaptacji komputera benzynowego od źle ustawionego gazu objawy są bardzo podobne
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
[W124] nagar w silniku? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
Wyciągnięcie Silnika OM601 2.0 Diesel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lownois |
|
||
W124 3.2 drgania silnika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | rodrigez2206 |
|