Skocz do zawartości




[124] Dodger 2.3E 1992 "Mercedes"


67 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Dodger


  • Postów: 59
  • Na forum od: 15 wrz 2013
  • Miejscowość: Gniezno
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Ford Sierra 2,0 DOHC

Napisano 10 października 2013 - 22:35

Witam może nieco przedstawię mojego Mercedesa.Powiem szczerze,że nie planowałem zakupu mercedesa bo mam już auto z zadnim napędem(Ford Sierra).Mercedes stał u kolegi blacharza,który kupił go dla siebie i miał remontować(nawet już sporo porobił)ale zabrakło mu zapału.Szkoda mi było oglądając go jak stoi pod potem i marnieje.Kumpel namawiał mnie i namawiał żebym go od niego odkupił i sobie zrobił.Ja początkowo nie chciałem bo brak kasy a poza tym zawsze są inne wydatki.Suma sumarum przekonał mnie że mogę go wziąć a zapłacę jak mi grosiwo wpadnie albo odrobię mu lakierując jakieś jego auto,które ściągnie z zagranicy.Może na pierwszy rzut oka kwota 2000 PLN za auto z blacharką w średnim stanie to może i dużo,ale kumpel sporo powymieniał w zawieszeniu do tego wymienił silnik w komplecie ze skrzynią więc dałem się skusić.
Silnik 2,3 benzyna+podtlenek LPG ;) (automat)
-el.szyberdach
-klimatyzacja
-wspomaganie
-ABS
-wycieraczki reflektorów
-alu felgi
To tyle z dobrodziejstw.Podoba mi się wygląd E klasy więc w miarę napływu luźnej gotówki kupuję do niego co potrzeba.Obecnie auto jest już po blacharce i częściowo w podkładzie.Za jakiś czas przyjdzie nowy lakier na całym aucie.Reanimacja niestety wymaga sporego nakładu finansowego,ale jakoś dam radę.Sporo zrobię sam bo po prostu sprawia mi to frajdę dłubać przy swoim aucie.Z tym na czym się znam sobie poradzę a czego nie wiem koledzy z forum gwiazdy pomogą i się nauczę bo jeśli chodzi o MB jestem :mrgreen:
W miarę postępu prac będę wstawiał kolejne fotki co zostało zrobione.
Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika



#2 Offline   Depsu95


  • Postów: 1 528
  • Na forum od: 03 lip 2013
  • Miejscowość: Piotrków Tryb (okolice)
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:Sprinter 2.2 CDI

Napisano 11 października 2013 - 09:50

To ja czekam na dalsze postępy i zdjęcia wnętrza :D

#3 Offline   maryusz123456


  • Postów: 2 048
  • Na forum od: 26 cze 2011
  • Miejscowość: WWL
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W126 260SE '86
  • Inne auto:W140 S350 - OM603 TURBO

Napisano 11 października 2013 - 18:49

Dużo roboty to tu niema :) Egzemplarz wart roboty według mnie, jak zaczynałem renowację swojego W126 to mi mówili że się nie opłaca i nie warto bo sie nie zwróci, fakt ale przynajmniej mam coś swojego w każdym znaczeniu tego słowa:)

#4 Offline   majsterus


  • Postów: 4 467
  • Na forum od: 10 lis 2011
  • Miejscowość: wielkopolskie
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:drugi to za dużo
  • Trzeci Mercedes:skuter chińczyk
  • Inne auto:i rower

Napisano 11 października 2013 - 19:41

...a niespodziankę już odkryłeś??? ....zdejmij listwy progowe....i nadkola przednie
...a na deser będzie podłoga pod siedzeniem kanapy tylnej, jak wyciągniesz wózek to jest wspaniałe dojście :)

#5 Offline   Dodger


  • Postów: 59
  • Na forum od: 15 wrz 2013
  • Miejscowość: Gniezno
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Ford Sierra 2,0 DOHC

Napisano 11 października 2013 - 21:13

Błotniki zdjąłem bo kupiłem już inne mega zadowalającym stanie.Na słupku głównym w standardowym miejscu jest ruad pod pastą uszczelniającą ale tragedii nie było.Pasta zerwana ruda oczyszczona teflonem i nałożony brunox.Co do progów majsterus ma rację trochę było nie ciekawie ale opanowane.Korzystając z podpowiedzi zerknę jeszcze pod siedzenie.

#6 Offline   majsterus


  • Postów: 4 467
  • Na forum od: 10 lis 2011
  • Miejscowość: wielkopolskie
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:drugi to za dużo
  • Trzeci Mercedes:skuter chińczyk
  • Inne auto:i rower

Napisano 12 października 2013 - 00:52

Nie pod siedzenie, ale od spodu, tam są punkty rdzy, podobnie na wszystkich zgrzewach podłogi - od spodu. Drobne zgrubienie kryje rdzę - zawsze w każdym w124 te auta mają 20 lat i nie ma cudów.
haha :) zdejmij uszczelki drzwi - ramka szyb + dolna krawędź....

Użytkownik majsterus edytował ten post 12 października 2013 - 00:53


#7 Offline   Depsu95


  • Postów: 1 528
  • Na forum od: 03 lip 2013
  • Miejscowość: Piotrków Tryb (okolice)
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:Sprinter 2.2 CDI

Napisano 12 października 2013 - 09:48

majsterus, trzeba motywować :D

#8 Offline   wojtek81


  • Postów: 5 934
  • Na forum od: 17 wrz 2009
  • Miejscowość: Wielkopolska
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 12 października 2013 - 17:32

Wyświetl postUżytkownik Dodger dnia 11 października 2013 - 21:13 napisał

Pasta zerwana ruda oczyszczona teflonem i nałożony brunox.
Że ludziom się tak chce babrać... nie lepiej zeszlifować mechanicznie?

#9 Offline   majsterus


  • Postów: 4 467
  • Na forum od: 10 lis 2011
  • Miejscowość: wielkopolskie
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:drugi to za dużo
  • Trzeci Mercedes:skuter chińczyk
  • Inne auto:i rower

Napisano 12 października 2013 - 18:21

trza iść z postępem i osiągnięciami techniki, kiedyś modły wystarczały na wypędzenie rdzy, a dziś proszę....teflon...
a jak to działa??

#10 Offline   Depsu95


  • Postów: 1 528
  • Na forum od: 03 lip 2013
  • Miejscowość: Piotrków Tryb (okolice)
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:Sprinter 2.2 CDI

Napisano 12 października 2013 - 20:21

Wyświetl postUżytkownik majsterus dnia 12 października 2013 - 18:21 napisał

kiedyś modły wystarczały na wypędzenie rdzy

w nysie czy żuku nic nie pomagało








Podobne tematy Zwiń