Skocz do zawartości




- - - - -

[W124] Lakierowanie/malowanie całego samochodu.


16 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   ZADYMEK


  • Postów: 7
  • Na forum od: 15 maj 2011
  • Miejscowość: Opole
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 11 grudnia 2013 - 19:08

@Goku

Warsztat wygląda na profesjonalny . Myślałem że będzie z 5k max ;)
Byłem w środku - sporo stanowisk , ze 2 komory lakiernicze i td...Popytam jeszcze w okolicy , najlepiej w okolicy Opola.
Prócz kosztów malowania dochodzą takie rzeczy jak :

1. Klapa tył E klasa - kupiona
2. Zderzak przód oryginalny z chromami - kupiony ( chciałem z halogenami ale dałem spokój )
3. Maska przód plus klosze E klasa
4. Błotniki przód
5.........


@RolandV

Nie mam czasu i miejsca na takie zabawy , wiem że mógłbym zaoszczędzić na tym, ale swój wolny czas wole spędzić inaczej ;)
P.S. Ma być idealnie , a nie jakoś !



#12 Offline   ryan_ab


  • Postów: 141
  • Na forum od: 20 kwi 2013
  • Miejscowość: Siemianowice
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 11 grudnia 2013 - 19:36

Mój samochód jest rozebrany w środku przezemnie.
Za blacharza zapłaciłem ponad 4 000zł z materiałem, a było co robić łącznie z wymianą podłogi, spawaniem mocowań tylnego wózka i wiele innych.
Obcenie czekam na lakiernika, wstępny koszt 6 000zł - sprawdzony i polecany człowiek z krakowa. Pewnie skończy się na 7 000 to będę zadowolony:)
Także jak masz ofertę za 8 000 z blacharką, rozbieraniem i składaniem - to o ile wygląda profesjonalnie - to ja bym brał:)

U mnie też ma być idealnie, a nie jakoś tam;)

#13 Offline   ZADYMEK


  • Postów: 7
  • Na forum od: 15 maj 2011
  • Miejscowość: Opole
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 11 grudnia 2013 - 21:42

Wyświetl postUżytkownik ryan_ab dnia 11 grudnia 2013 - 19:36 napisał

Mój samochód jest rozebrany w środku przezemnie.
Za blacharza zapłaciłem ponad 4 000zł z materiałem, a było co robić łącznie z wymianą podłogi, spawaniem mocowań tylnego wózka i wiele innych.
Obcenie czekam na lakiernika, wstępny koszt 6 000zł - sprawdzony i polecany człowiek z krakowa. Pewnie skończy się na 7 000 to będę zadowolony:)
Także jak masz ofertę za 8 000 z blacharką, rozbieraniem i składaniem - to o ile wygląda profesjonalnie - to ja bym brał :)

U mnie też ma być idealnie, a nie jakoś tam;)

Trochę poczytałem i faktycznie te 8k nie jest aż tak dużo za taki ogrom pracy . Więc trzeba będzie zacisnąć pasa i uzbierać na lakier ;)
P.S. Przez chwilę miałem myśl czy nie będzie lepiej pchnąć swoją gwiazdę i zakupić w lepszym stanie . Ale szybko wybiłem z głowy, po tym jak przypomniałem ile rzeczy wymieniłem w swoim autku :D No i z resztą ciężko będzie znaleźć w takiej wersji wyposażenia :P
AVE !

#14 Offline   adamwe200d


  • Postów: 12
  • Na forum od: 19 gru 2016
  • Miejscowość: radom
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 17 kwietnia 2017 - 08:05

panowie a jak to jest z lakierem 744 jest napisana ze na metalik trzeba kłas lakier bezbarwny a jak lakierowany jest środek samochodu tj.baganik podłoga to tez kładziemy klar?

#15 Offline   KrupeK


  • Postów: 53
  • Na forum od: 15 paź 2016
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 2.5D - OM602
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:BMW E30, Seat Arosa

Napisano 17 kwietnia 2017 - 20:40

W zasadzie wypadało by ponieważ lakier bezbarwny zabezpiecza powłokę i nadaje połysk choć nie zawsze ale wszystko zależy co chcesz osiągnąć i czym będziesz malował konwencja czy woda bo lakiery wodorozcieńczalne na ogół nie są odporne na warunki atmosferyczne i się rozpuszczą wyjątkiem są specjalne środki i aktywatory które utwardzają bazę itd znowusz konwencję możesz zostawić bez bezbarwniaczka i będzie żyć ale dla zabezpieczenia i estetyki warto psiuknąć tą podłogę

#16 Offline   adamwe200d


  • Postów: 12
  • Na forum od: 19 gru 2016
  • Miejscowość: radom
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 17 kwietnia 2017 - 20:56

dzięki za podpowiedz.Oddaje auto za ok 2 tyg do lakiernika( teraz jest u blacharza) i chce zrobić to raz a porządnie bo podejrzewam ze juz nigdy nie będzie
tak rozkładane jak teraz

#17 Offline   KrupeK


  • Postów: 53
  • Na forum od: 15 paź 2016
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 2.5D - OM602
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:BMW E30, Seat Arosa

Napisano 17 kwietnia 2017 - 21:02

Jak ma być zrobione raz a dobrze to bezbarwniaczek jest niezbędny tylko pilnuj mistrza lakierniczego żeby nie obszczał Ci auta jakąś pomyją szczególnie w Radomiu :D








Podobne tematy Zwiń