Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] Poważny problem z zasilaniem.Pomocyyy!!!


17 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   F3ear


  • Postów: 375
  • Na forum od: 23 lip 2012
  • Miejscowość: Zgierz
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Mercedes 190 2.0E

Napisano 24 lutego 2014 - 19:01

Wyświetl postUżytkownik zetor88 dnia 24 lutego 2014 - 18:58 napisał

a zasysa ci korek wlewu ??? jak nie to masz gdzieś nieszczelność

takie wpisy powinny być od razu banowane...
Odpowietrzenie mistrzu masz po lewej stronie baku jak się pod nim położysz ;P czekaj niech pomyślę... :hmm: ( kładziemy się, leci nam wszystko na pysk... ) :D
ta po lewej stronie jest obok wlewu paliwa i węża od nadmiaru ( przelewu ) korka. Taki czarny dzyndzel



#12 Offline   ciechannos


  • Postów: 10
  • Na forum od: 24 lut 2014
  • Miejscowość: Bartoszyce
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:4-matic
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w124 2,0D automat, 1986r.
  • Inne auto:vw passat b3

Napisano 24 lutego 2014 - 19:04

Wyświetl postUżytkownik zetor88 dnia 24 lutego 2014 - 18:58 napisał

a zasysa ci korek wlewu ??? jak nie to masz gdzieś nieszczelność
jak zasysa korek wlewu? chodzi Ci o to czy jak auto chodzi to zaciąga powietrze?

#13 Offline   F3ear


  • Postów: 375
  • Na forum od: 23 lip 2012
  • Miejscowość: Zgierz
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Mercedes 190 2.0E

Napisano 24 lutego 2014 - 19:06

gościu ma głupie docinki, nie słuchaj go =/

mówi o tym, że jak masz szczelne wszystko to powinien Ci robić próżnie w baku... i zasysać wszystko jak puszkę

#14 Offline   ciechannos


  • Postów: 10
  • Na forum od: 24 lut 2014
  • Miejscowość: Bartoszyce
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:4-matic
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w124 2,0D automat, 1986r.
  • Inne auto:vw passat b3

Napisano 24 lutego 2014 - 19:13

Wyświetl postUżytkownik F3ear dnia 24 lutego 2014 - 19:01 napisał

takie wpisy powinny być od razu banowane...
Odpowietrzenie mistrzu masz po lewej stronie baku jak się pod nim położysz ;P czekaj niech pomyślę... :hmm: ( kładziemy się, leci nam wszystko na pysk... ) :D
ta po lewej stronie jest obok wlewu paliwa i węża od nadmiaru ( przelewu ) korka. Taki czarny dzyndzel
zapomniałem dodać, że to kombi. Jeśli chodzi o to o czym myślę, a myślę, że tak to początek tego odpowietrzenia jest przy wejściu pływaka na górze zbiornika a koniec tak jak mówisz na wlewie po lewej stronie ( takie małe kolanko). Ale znów zaczyna się pytanie - dlaczaczego jak ma <20l. to Mercedes chodzi. Jak ma ok. 10 lub mniej to nie chce ze mną gadać...

Użytkownik ciechannos edytował ten post 24 lutego 2014 - 19:14


#15 Offline   F3ear


  • Postów: 375
  • Na forum od: 23 lip 2012
  • Miejscowość: Zgierz
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Mercedes 190 2.0E

Napisano 24 lutego 2014 - 19:35

a może coś jest nie tak wewnątrz baku... nie zasysa od samego dna paliwa i ot to całe rozwiązanie. Bo jak butle podłączyłeś 5L to nie było żadnych problemów tak?

#16 Gość_senior 50_


  • Na forum od: --

Napisano 24 lutego 2014 - 19:38

Wymień zbiornik.Dziurawego się nie naprawia, bo i tak za chwilę w innym miejscu będzie cieknął jak tylko zatankujesz do pełna.Nawiasem mówiąc to nie "zetor" żeby jeżdzić na rezerwie.Zapowietrza ci się pompa wtryskowa i dlatego przerywa i się krztusi.A to ruskie paliwo jest ok.?

#17 Offline   ciechannos


  • Postów: 10
  • Na forum od: 24 lut 2014
  • Miejscowość: Bartoszyce
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:4-matic
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w124 2,0D automat, 1986r.
  • Inne auto:vw passat b3

Napisano 25 lutego 2014 - 01:35

Wyświetl postUżytkownik F3ear dnia 24 lutego 2014 - 19:35 napisał

a może coś jest nie tak wewnątrz baku... nie zasysa od samego dna paliwa i ot to całe rozwiązanie. Bo jak butle podłączyłeś 5L to nie było żadnych problemów tak?

też już tylko to mi do głowy przychodzi. no bo co innego? Jakby to była wina pompy wtryskowej ( nie dawałaby na sekcje, lałyby i to nie istotne czy przy rezerwie czy przy pełnym zbiorniku..) reszta zmieniona i sprawdzona..

#18 Offline   ciechannos


  • Postów: 10
  • Na forum od: 24 lut 2014
  • Miejscowość: Bartoszyce
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:4-matic
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w124 2,0D automat, 1986r.
  • Inne auto:vw passat b3

Napisano 25 lutego 2014 - 01:37

Wyświetl postUżytkownik senior 50 dnia 24 lutego 2014 - 19:38 napisał

Wymień zbiornik.Dziurawego się nie naprawia, bo i tak za chwilę w innym miejscu będzie cieknął jak tylko zatankujesz do pełna.Nawiasem mówiąc to nie "zetor" żeby jeżdzić na rezerwie.Zapowietrza ci się pompa wtryskowa i dlatego przerywa i się krztusi.A to ruskie paliwo jest ok.?

Paliwo na pewno dobre - jeździ w wielu autach. Na pompie, na pompowtryskach i cuda się nie dzieją, szczerze to lepiej jak na polskim..) pompa może się zapowietrzać w sumie, bo się poci i tak jak pisałem - brudzi paliwo.








Podobne tematy Zwiń