Skocz do zawartości




- - - - -

[W124] Problem z zagłówkami.


6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Arthur_W124


  • Postów: 4
  • Na forum od: 01 lut 2014
  • Miejscowość: Chwaszczyno
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 26 lutego 2014 - 15:42

Witam.
Jak widać mam problem z tylnymi zagłówkami, a mianowicie nie chowają się i chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób mogę to naprawić? Dowiedziałem się tylko tyle, że pod nimi bądź pod tylnią kanapą jest jakaś mała rzecz, którą trzeba wymienić, jednak nie mam pojęcia jak to wygląda, więc jeśli ktoś mógłby przy okazji wstawić jakieś zdjęcia to byłbym bardzo wdzięczny.
Pozdrawiam!



#2 Offline   DanielB


  • Postów: 513
  • Na forum od: 17 kwi 2011
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1985
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 26 lutego 2014 - 15:50

A regulacja wysokości swiateł działa?

#3 Offline   Arthur_W124


  • Postów: 4
  • Na forum od: 01 lut 2014
  • Miejscowość: Chwaszczyno
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 26 lutego 2014 - 16:02

Tak, regulacja świateł działa.

#4 Offline   StaS


  • Postów: 44
  • Na forum od: 24 sie 2013
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 26 lutego 2014 - 17:55

Najpierw trzeba sprecyzować czy usterka jest w przewodzie elektrycznym sterującym impulsem do pompki czy w samym układzie podciśnienia (pęknięty wężyk, załamany). Rozumiem, że bezpieczniki sprawdzone, więc multimetr w dłoń i sprawdź czy po nacisnięciu przycisku idzie impuls do pompy

Użytkownik StaS edytował ten post 26 lutego 2014 - 17:58


#5 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 26 lutego 2014 - 19:06

Jakiej pompy ? Tam jest zwykły zaworek, który po dostaniu sygnału z przycisku otwiera się na jakieś 5 sekund. Zasilanie podciśnieniem idzie z silnika. Wystarczy nacisnąć przycisk i posluchać, czy zawór "pyka".

#6 Offline   F3ear


  • Postów: 375
  • Na forum od: 23 lip 2012
  • Miejscowość: Zgierz
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Mercedes 190 2.0E

Napisano 26 lutego 2014 - 19:40

no do pompy! M10r za fotelem przecież jest ukryty kompresor na siłę :E :grinhihi:

#7 Offline   Gerri


  • Postów: 2 649
  • Na forum od: 25 maj 2009
  • Miejscowość: Limerick
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi A3

Napisano 26 lutego 2014 - 23:20

Tu masz trochę o tym:
http://www.elektroda...cce3f88a4fda41c








Podobne tematy Zwiń