Mam problem z opalaniem samochodu w ciepłe dni na zimnym silniku tzn muszę długo kręcić rozrusznikiem, a jak złapie to startuje od bardzo niskich obrotów coś ok 200 i brakuje tzw ssania, chodzi równo i po chwili wskakuje na jakieś 1300obr później już ładnie się obroty stabilizują. Jak go zaraz zgaszę i znów odpale to zagada od strzała. W zimne dni palił dobrze na rozgrzanym silniku też jest ok. Wydaje mi się że jest to wina czujnika temperatury który wskazuję że silnik jest rozgrzany a nie jest. Gdzie takowy czujnik się znajduje? Na pewno nie zaszkodzi go wymienić tym bardziej że koszt niewielki. Świece, Kopółka, palec, przewody beru są nowe, sonda tez jest nowa boscha.
2
156 odpowiedzi w tym temacie
#151
Napisano 21 kwietnia 2018 - 09:47
#152
Napisano 22 kwietnia 2018 - 07:55
A moze jest tak ze zalewa go paliwo sciekajace z rozdzielacza dlatego pali slabo a jak juz go odpalisz to puzniej lapie bez problemu.Zdejmij filtr pobaw sie klapa spietrzajaca i popatrz w kolektor czy nie leci paliwo.
#153
Napisano 22 kwietnia 2018 - 18:59
Ale jak temperatura powietrza była około zera lub mniej to nawet po 2 tyg stania zapalał od "strzała"... tu jest filmik jak to wygląda.
https://youtu.be/7fkpDINOu3s
https://youtu.be/7fkpDINOu3s
#154
Napisano 23 kwietnia 2018 - 20:49
Mam dokładnie ten sam problem i od razu Ci powiem, że to nie czujnik temperatury płynu ten 4pinowy. To także nie przekaźnik pompy paliwa, ani nie niedrożny wtryskiwacz rozruchowy. Ja obstawiam uszkodzony zespół pompy paliwa, a konkretniej zawór zwrotny w pompie. Ale nie miałem czasu tego jeszcze zweryfikować.
#155
Napisano 24 kwietnia 2018 - 06:12
Z ciągnij wtyczkę z 4pin czujnika i tak samo będzie palił,macie problem prawdopodobnie z odparowaniem paliwa,.
#156
Napisano 24 kwietnia 2018 - 06:22
Nie, po zdjęciu wtyczki z czujnika temperatury, uruchomienie auta trwa znacznie dłużej niż z zapiętą wtyczką. O jakim odparowaniu paliwa mówisz?
#157
Napisano 24 kwietnia 2018 - 14:21
Jak czujnik jest popsuty to komp,ustawia jakąś średnią,chodzi o odparowanie paliwa co idzie przez filtr węglowy itd,gość kiedyś mi tłumaczył ale nie pamiętam dokładnie,ale miało to sens,np.moja MB też lepiej pali w okresie zimowym ,wogóle lepiej pracuje silnik.,oczywiście może być że kapie z wtryskiwacza/y,każdy jak stary to mu coś dolega.
Użytkownik melfio1 edytował ten post 24 kwietnia 2018 - 14:25
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
|
|
W201 Problem z odpalaniem na zimnym |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|