Szklanka sama się napełni olejem. Kiedyś testowałem, 24 całkowicie puste szklanki (silnik m104). Najpierw 5 minut pracy na jałowych, potem przytrzymałem na 3000 obrotów przez jakieś 5-10 sekund i wszystkie ucichły.
Cykać mogą też wtryski - zawsze po odkręceniu przewodów ciśnieniowych będą cykać/walić przez ok 100 km. Ale wtrysk a szklanka to inna częstotliwość - można wyłapać, które z nich hałasuje.
1
Demontaż głowicy - znaki nie pokrywają się - pytanie.
Rozpoczęty przez T34, kwi 16 2014 19:16
16 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 23 kwietnia 2014 - 18:02
#12
Napisano 23 kwietnia 2014 - 21:49
Dźwięk jest taki jak w pierwszej połowie tego filmu:
https://www.youtube....h?v=N8_9e6TqHus
zagęszcza się przy ok 1000 obrotów, powyżej nie słychać, występuje zarówno na zimnym jak i ciepłym
jeżeli to wtryskiwacz to hmm może jakiś paproch podszedł podczas montażu? Pojeździć te pareset kilometrów, podpinać pod mixol czy wykręcić i obejrzeć końcówkę wtrysku?
dodam jeszcze, że były dwa takie momenty że waliło całkiem zdrowo - w obydwu przypadkach ucichło po przygazówce
https://www.youtube....h?v=N8_9e6TqHus
zagęszcza się przy ok 1000 obrotów, powyżej nie słychać, występuje zarówno na zimnym jak i ciepłym
jeżeli to wtryskiwacz to hmm może jakiś paproch podszedł podczas montażu? Pojeździć te pareset kilometrów, podpinać pod mixol czy wykręcić i obejrzeć końcówkę wtrysku?
dodam jeszcze, że były dwa takie momenty że waliło całkiem zdrowo - w obydwu przypadkach ucichło po przygazówce
Użytkownik T34 edytował ten post 23 kwietnia 2014 - 22:09
#13
Napisano 24 kwietnia 2014 - 16:16
Tak klepie wtrysk. Który - złap palcami za przewody wtryskowe, jest szansa wyczuć "uderzenia" w przewodzie w rytm stuków.
Moja rada - zrób 200 km. Jak będzie tak samo - wtedy się martw.
Moja rada - zrób 200 km. Jak będzie tak samo - wtedy się martw.
#14
Napisano 25 kwietnia 2014 - 13:05
No i faktycznie, po 150 km jest o niebo lepiej - klepie tylko przez pierwsze 30 sekund po uruchomieniu autka, później cisza. Pozostaje spuścić wodę destylowaną z układu, zalać normalnym płynem, spuścić "smołę" na której jeździłem (15W) i zalać dobrym półsyntetykiem. Na razie obserwuję uważnie czy nie ubywa/przybywa oleju i płynu chłodniczego. Wycieków na razie też żadnych nie ma. Jeszcze raz dzięki za pomoc, no chyba że znacie jeszcze jakieś kruczki co należy zrobić po wymianie uszczelki Pozdrawiam!
#15
Napisano 25 kwietnia 2014 - 15:28
eee jaka smoła
ja mam w każdym 15W-40 i latają auta aż miło
ja mam w każdym 15W-40 i latają auta aż miło
#16
Napisano 26 kwietnia 2014 - 23:25
Po wymianie uszczelki glowicy i oleju zmien tez filtr oleju nie wiem czy pisząc "wymienię olej" miałeś i filtr na myśli.
Koszt niewielki a napewno nie zaszkodzi gdyż po planowaniu zawsze jakieś opilkii czy brudy zostaną i stary olej je wyplycze.
Koszt niewielki a napewno nie zaszkodzi gdyż po planowaniu zawsze jakieś opilkii czy brudy zostaną i stary olej je wyplycze.
Użytkownik maryusz123456 edytował ten post 26 kwietnia 2014 - 23:26
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Wyciek oleju czy to na pewno uszczelka głowicy? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Malysz86 |
|
|
|
Demontaż gumowej listwy tylnej szyby w124 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kristoff |
|
||
[w124] Demontaż listw dachowych |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | endrjus |
|
||
Ustawienie pompy po demontażu alternatora 250D |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lisu |
|
||
[W201] pytanie o wycieraczki reflektorów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | gisek |
|
|