1
[W 124] problem z prądem nie odpala m102
Rozpoczęty przez kamaz77, wrz 02 2014 00:28
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 02 września 2014 - 00:28
Witam mam problem z odpaleniem samochodu.Pompa paliwa nie pracuje.... po zwarciu kablem pinu 30 oraz 87 nic się nie dzieje.Sprawdziłem na krótko z akum i okazuje się że chodzi prawidłowo.Zastanawiam się od czego mam zacząć w szukaniu problemu.Dodał że mam podpięty alarm który wydaje się pracować prawidłowo w czasie pracy alarmu nie ma szans na rozruch jest odcięcie zasilania natomiast po wyłączeniu można kręcić rozrusznikiem.
Z góry dzięki za info
M102 2.0e 91' + LPG
Z góry dzięki za info
M102 2.0e 91' + LPG
#2
Napisano 02 września 2014 - 06:36
Sprawdź masę na lewym tylnym słupku . Później jak to nie pomoże leć po przewodzie i sprawdzaj . Sprawdzałeś czy pin zasilający w gnieździe przekaźnika ma napięcie ?
#4
Napisano 02 września 2014 - 07:52
Użytkownik w0jta5 dnia 02 września 2014 - 06:59 napisał
Zewrzyj piny 7 i 8 po wyjęciu przekaźnika pompy paliwa (za akumulatorem), pompa powinna zacząć pracować
Zacznij od sprawdzenia, czy w dziurze 30 jest prąd - ale nie woltomierzem, tylko kontrolką z żarówką.
Podejrzany jest jednak w dalszym ciągu alarm - może odcinać rozrusznik i pompę jednocześnie. Do sprawdzenia.
Następny punkt do pomiaru: znajdujemy przy pompie kabel plusowy i i po zwarciu styków 30 i 87 sprawdzamy KONTROLKĄ czy jest na nim napięcie - ale względem MASY POJAZDU (gdzieś znajdujemy dobrą masę i przytykamy drugi kabelek kontrolki)
Użytkownik Gerri edytował ten post 02 września 2014 - 07:53
#5
Napisano 02 września 2014 - 08:10
Użytkownik Gerri dnia 02 września 2014 - 07:52 napisał
Przecież już w zapytaniu kolega zapodał, że to sprawdził.
Ale w dalszej części mojego wpisu jest rehabilitacja - sprawdzenie przewodów zasilających, miernik na piszczek, przedłużka i gotowe
#6
Napisano 02 września 2014 - 12:20
Dziękuje za propozycje diagnozy niestety jeśli chodzi o temat "ELEKTRYKA" jest ciężko u mnie dużo lepiej radzę sobie od strony mechanicznej ale do rzeczy.
Sprawdziłem pin 30 żarówką 12v i okazuję się że napięcie jest żarówka się świeci co to oznacza ?
Sprawdziłem pin 30 żarówką 12v i okazuję się że napięcie jest żarówka się świeci co to oznacza ?
#7
Napisano 02 września 2014 - 15:51
Problem rozwiązany po dokładnym przeanizowaniu podstawki pompy paliwa okazało się że od pinu 87 poprowadzony jest kabel do kolejnego przekaźnika (dziwne 0..o) który jak się okazało był dosłownie zalany po po zakupieniu nowego samochód odpalił na dotyk.
Temat do zamknięcia. Dzięki za pomoc
Temat do zamknięcia. Dzięki za pomoc
#9
Napisano 03 września 2014 - 00:38
Zgada się :-)
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] czyszczenie ALDY |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[W124] PolnaMysz 3.0D 1991 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | PolnaMysz |
|
||
Podpięty [W/S124] 4-MATIC - wszystko o tym modelu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gość__ |
|
||
Katalog części do W124 w wersji papierowej lub elektronicznej (PDF) |
HydePark | deredas |
|