Skocz do zawartości




- - - - -

blos, mieszalnik i wskazania sondy?


25 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   mdav


  • Postów: 37
  • Na forum od: 02 paź 2013
  • Miejscowość: łódź/zalesie
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 września 2014 - 13:40

Ja sie sie mondrowac nie bede, wymienilem sonde i koniec kopcenia. 462 zl bosch, podobno orginal. Wracajac do blosa, parownik za maly. Wiec czekam na bardziej wydajny i zobaczymy.



#12 Offline   murasek


  • Postów: 56
  • Na forum od: 12 wrz 2014
  • Miejscowość: świętokrzyska
  • Mercedes:W124 2.0 <92 - M102
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 września 2014 - 14:47

Więc nie kopił na niebiesko, niebieski to typowy dym dla przepalanego oleju. W każdym razie jak sprawa załatwiona...
Sonda spory wydatek ale mniejszy chyba niż kupienie kilka razy podrabianego gó...a i nerwy przy okazji.
Jaki masz parownik obecnie -Tomasetto 100HP? Jak mocny chcesz założyć?

#13 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 16 września 2014 - 17:57

ke jetronic'i z lpg mają zdławione doloty i nie dymią na benie. klapa schodzi w dół wraz z ilością powietrza, więc jak zalewa to error w regulacji.



Cytat

Regulację parownika i jego dobór można pominąć, bo jak zaczniemy pisać o sprawach oczywistych to się pogubimy.

Cytat

Wracajac do blosa, parownik za maly

no to jak wszystko wiesz i stoisz przy swoim, potem piszesz o swoich błędach, to dyskusje na forum są zbędne, bo prowadzą tylko do wykłócania.

jak wymienisz parownik i wyregulujesz go z wolnym przelotem, to pochwal się osiągami i spalaniem, bo może ja coś źle robię.
pozdrawiam i powodzenia.

#14 Offline   mdav


  • Postów: 37
  • Na forum od: 02 paź 2013
  • Miejscowość: łódź/zalesie
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 września 2014 - 18:02

Wiesz co, stary lovato reg90, na sam mieszalnik da rade, ale przy blosie jednak za maly. Zamówiełm lovato extra czy turbo 140kw, powinien wystarczyc. A co do kopcenia to kopcil wlasnie na niebiesko i smierdzialo benz.

#15 Offline   szymtro


  • Postów: 530
  • Na forum od: 07 cze 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1986
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Trzeci Mercedes:ex, trafił na strażacką
  • Inne auto:WB63128, Baby Blos, EFI

Napisano 16 września 2014 - 19:39

mdav - weź skasuj to zamówienie i zakup omvl r90 - on ma zupełnie inną(lepszą) konstrukcję niż te zwykłe.
Tu masz oddzielne dwa stopnie i membranę główną = stabilne parametry.
50pln zaoszczędzisz a potem bedziesz niezadowolony.

#16 Offline   mdav


  • Postów: 37
  • Na forum od: 02 paź 2013
  • Miejscowość: łódź/zalesie
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 września 2014 - 20:23

szyntro, faktycznie calkiem nie glupie rozwiazanie. Nie jestem gazowcem wiec zapytam jak ten parownik sie podlacza ma wiecej koncy, gdzie i ajak to zapiac?

#17 Offline   mdav


  • Postów: 37
  • Na forum od: 02 paź 2013
  • Miejscowość: łódź/zalesie
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 września 2014 - 20:55

Zakumalem ten reduktor. Znalazem trzy o roznych mocach. Mowa o 140 kw?

#18 Offline   szymtro


  • Postów: 530
  • Na forum od: 07 cze 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1986
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Trzeci Mercedes:ex, trafił na strażacką
  • Inne auto:WB63128, Baby Blos, EFI

Napisano 17 września 2014 - 22:54

Ciepłą wodę z góry, powrót na dole.
Gaz - tylko jedno miejsce.
Są dwa wyjścia - jest jedna zaślepka w zestawie.
Wąż wyjściowy fi 19, woda po 16mm.

Od razu kup metalowe kolanko fi19/16 do redukcji i 16mm wąż do blosa.

Na poczatku ustawić zero tak jak zwykle - na szklanke wody demineralizowanej albo na słuch.
Obejście zakręcić.

#19 Offline   mdav


  • Postów: 37
  • Na forum od: 02 paź 2013
  • Miejscowość: łódź/zalesie
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 20 września 2014 - 13:45

Wielkie dzieki szymtro, fakt reduktor wczoraj zapiolem, i zrobilem juz ponad 300km, zbiera sie niesamowicie. na miksie byla to poprostu jazda. ale znow nastal nowy problem. Zawiesza sie na obrotach, dojerzdzam do skrzyzowania i 3000-3500obr. nie spada. zdlawiam silnikiem i po chwili znow rosnie. Obiaw tylko na cieplym. Czyzby zpd padł?

#20 Offline   mdav


  • Postów: 37
  • Na forum od: 02 paź 2013
  • Miejscowość: łódź/zalesie
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 20 września 2014 - 13:45

A i dzieje sie to na lpg i na pb. Wypełnienie w granicach 50% 7,6v. jak dobrze licze.

Użytkownik mdav edytował ten post 20 września 2014 - 13:47









Podobne tematy Zwiń