Ja sie sie mondrowac nie bede, wymienilem sonde i koniec kopcenia. 462 zl bosch, podobno orginal. Wracajac do blosa, parownik za maly. Wiec czekam na bardziej wydajny i zobaczymy.
0
blos, mieszalnik i wskazania sondy?
Rozpoczęty przez mdav, wrz 13 2014 21:09
25 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 16 września 2014 - 13:40
#12
Napisano 16 września 2014 - 14:47
Więc nie kopił na niebiesko, niebieski to typowy dym dla przepalanego oleju. W każdym razie jak sprawa załatwiona...
Sonda spory wydatek ale mniejszy chyba niż kupienie kilka razy podrabianego gó...a i nerwy przy okazji.
Jaki masz parownik obecnie -Tomasetto 100HP? Jak mocny chcesz założyć?
Sonda spory wydatek ale mniejszy chyba niż kupienie kilka razy podrabianego gó...a i nerwy przy okazji.
Jaki masz parownik obecnie -Tomasetto 100HP? Jak mocny chcesz założyć?
#13
Napisano 16 września 2014 - 17:57
ke jetronic'i z lpg mają zdławione doloty i nie dymią na benie. klapa schodzi w dół wraz z ilością powietrza, więc jak zalewa to error w regulacji.
no to jak wszystko wiesz i stoisz przy swoim, potem piszesz o swoich błędach, to dyskusje na forum są zbędne, bo prowadzą tylko do wykłócania.
jak wymienisz parownik i wyregulujesz go z wolnym przelotem, to pochwal się osiągami i spalaniem, bo może ja coś źle robię.
pozdrawiam i powodzenia.
Cytat
Regulację parownika i jego dobór można pominąć, bo jak zaczniemy pisać o sprawach oczywistych to się pogubimy.
Cytat
Wracajac do blosa, parownik za maly
no to jak wszystko wiesz i stoisz przy swoim, potem piszesz o swoich błędach, to dyskusje na forum są zbędne, bo prowadzą tylko do wykłócania.
jak wymienisz parownik i wyregulujesz go z wolnym przelotem, to pochwal się osiągami i spalaniem, bo może ja coś źle robię.
pozdrawiam i powodzenia.
#14
Napisano 16 września 2014 - 18:02
Wiesz co, stary lovato reg90, na sam mieszalnik da rade, ale przy blosie jednak za maly. Zamówiełm lovato extra czy turbo 140kw, powinien wystarczyc. A co do kopcenia to kopcil wlasnie na niebiesko i smierdzialo benz.
#15
Napisano 16 września 2014 - 19:39
mdav - weź skasuj to zamówienie i zakup omvl r90 - on ma zupełnie inną(lepszą) konstrukcję niż te zwykłe.
Tu masz oddzielne dwa stopnie i membranę główną = stabilne parametry.
50pln zaoszczędzisz a potem bedziesz niezadowolony.
Tu masz oddzielne dwa stopnie i membranę główną = stabilne parametry.
50pln zaoszczędzisz a potem bedziesz niezadowolony.
#16
Napisano 16 września 2014 - 20:23
szyntro, faktycznie calkiem nie glupie rozwiazanie. Nie jestem gazowcem wiec zapytam jak ten parownik sie podlacza ma wiecej koncy, gdzie i ajak to zapiac?
#17
Napisano 16 września 2014 - 20:55
Zakumalem ten reduktor. Znalazem trzy o roznych mocach. Mowa o 140 kw?
#18
Napisano 17 września 2014 - 22:54
Ciepłą wodę z góry, powrót na dole.
Gaz - tylko jedno miejsce.
Są dwa wyjścia - jest jedna zaślepka w zestawie.
Wąż wyjściowy fi 19, woda po 16mm.
Od razu kup metalowe kolanko fi19/16 do redukcji i 16mm wąż do blosa.
Na poczatku ustawić zero tak jak zwykle - na szklanke wody demineralizowanej albo na słuch.
Obejście zakręcić.
Gaz - tylko jedno miejsce.
Są dwa wyjścia - jest jedna zaślepka w zestawie.
Wąż wyjściowy fi 19, woda po 16mm.
Od razu kup metalowe kolanko fi19/16 do redukcji i 16mm wąż do blosa.
Na poczatku ustawić zero tak jak zwykle - na szklanke wody demineralizowanej albo na słuch.
Obejście zakręcić.
#19
Napisano 20 września 2014 - 13:45
Wielkie dzieki szymtro, fakt reduktor wczoraj zapiolem, i zrobilem juz ponad 300km, zbiera sie niesamowicie. na miksie byla to poprostu jazda. ale znow nastal nowy problem. Zawiesza sie na obrotach, dojerzdzam do skrzyzowania i 3000-3500obr. nie spada. zdlawiam silnikiem i po chwili znow rosnie. Obiaw tylko na cieplym. Czyzby zpd padł?
#20
Napisano 20 września 2014 - 13:45
A i dzieje sie to na lpg i na pb. Wypełnienie w granicach 50% 7,6v. jak dobrze licze.
Użytkownik mdav edytował ten post 20 września 2014 - 13:47
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Połączenie Blos - przepływomierz KE-Jetronic |
LPG i Paliwa Alternatywne | k18t |
|
||
blos do 3.0 24v w124 |
LPG i Paliwa Alternatywne | pangapa |
|
||
[w201 m103] wskazania sondy na lpg i brak mocy na niskich |
LPG i Paliwa Alternatywne | Mel7 |
|
|
|
Blos nie do m102 |
LPG i Paliwa Alternatywne | Johny86 |
|
|
|
[W163] ML320 - komputer podróży - nieprawidłowe wskazania |
Mercedes G i ML | zygiboos |
|
|