Skocz do zawartości




- - - - -

[W124] Mercedes 300 TD turbo - wybór turobosprężarki


6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   cierniu4xl


  • Postów: 73
  • Na forum od: 16 cze 2010
  • Miejscowość: SZCZECIN
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 19 stycznia 2015 - 22:48

Witam. Regeneruję silnik Mercedesa S124 300TD turbo 108kw i mam pytanie, czy będzie pasować do tego silnika turbosprężarka z mercedesa W203 2.2 cdi?

Użytkownik w0jta5 edytował ten post 20 stycznia 2015 - 07:52
Regulamin pkt II.I




#2 Offline   mirasmerc


  • Postów: 239
  • Na forum od: 25 lip 2010
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w201 2.3E- M102 1992
  • Trzeci Mercedes:w201 2.6E- M103 1989
  • Inne auto:w124 jeszcze 200E

Napisano 20 stycznia 2015 - 08:12

O jej a na jakich obrotach chcesz jezdzic by go nie udusic ? i tamta turbina chyba ze zmienna geometrią jest co piszesz w203 2.2 cdi

#3 Offline   cierniu4xl


  • Postów: 73
  • Na forum od: 16 cze 2010
  • Miejscowość: SZCZECIN
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 20 stycznia 2015 - 10:59

Nie ukrywam, że się nie znam, regeneruje całe auto od zawieszenia po wnętrze, teraz cały silnik, powoli kończy się hajs, po regeneracji pompy paliwa, wymiany głowicy, wałka uszczelniaczy tzw. kompletny remont silnika, została mi jedynie turbosprężarka a tę, o której mowa, mam do zaoferowania za nie wielka sumkę :] w idealnym stanie, z odpowiedzi wnioskuję że się nie nadaje?

Użytkownik vorlog edytował ten post 21 stycznia 2015 - 01:14
Regulamin pkt II.I


#4 Offline   heniutek_pl


  • Postów: 72
  • Na forum od: 09 paź 2013
  • Miejscowość: FZ
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 20 stycznia 2015 - 12:24

Nie kombinuj tylko montuj orginał,
KKK K26.2 albo garrett, na forum ludzie mają trochę tego sprzętu

#5 Offline   cierniu4xl


  • Postów: 73
  • Na forum od: 16 cze 2010
  • Miejscowość: SZCZECIN
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 21 stycznia 2015 - 01:07

Dziękuje za odpowiedź. Pozdrawiam.

Użytkownik vorlog edytował ten post 21 stycznia 2015 - 01:14
Regulamin pkt II.I


#6 Offline   tomuss1980


  • Postów: 417
  • Na forum od: 25 sty 2013
  • Miejscowość: Middle North
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 2,3E USA
  • Trzeci Mercedes:W201 2,0E SPORTLINE

Napisano 21 stycznia 2015 - 15:15

Tak z ciekawosci , rozumiem ze GARRET był zamiennie montowany z KKK, ma ktos wiadomosci ktora z nich jest lepsza, ktora wiecej wytrzymuje. Jakies porownanie obydwu turbin w przypadku teegoż silnika.

#7 Offline   mirasmerc


  • Postów: 239
  • Na forum od: 25 lip 2010
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w201 2.3E- M102 1992
  • Trzeci Mercedes:w201 2.6E- M103 1989
  • Inne auto:w124 jeszcze 200E

Napisano 21 stycznia 2015 - 22:55

Jak chcesz tanio to od om606 300 TD z oka montuj








Podobne tematy Zwiń