Witam mogę podzielic sie moim projektem dodam troche zdjec i opisow liczę na podpowiedzi . pozdrawiam
4
Moje modyfikacje. W124 91r 2.0 / 2.8 turbo
Rozpoczęty przez tomsad, sty 27 2019 03:54
106 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 27 stycznia 2019 - 03:54
#2
Napisano 27 stycznia 2019 - 15:32
No to dziel się, a nie tylko o tym mów.
#3
Napisano 28 stycznia 2019 - 17:26
Cholera jak tu zdjęcie dodac przez tego hosta błąd mi wyskakuje i lipa
#4
Napisano 28 stycznia 2019 - 18:28
Musisz skonwertowac do mniejszych rozmiarów np. JPG
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
#5
Napisano 29 stycznia 2019 - 00:53
Dobra głupi jestem baba mi musiała pokazac;p
Auto mam od 2014 roku w 15 padł silnik 2.0 8zaworowy z ktorego teraz codziennie korzystam w innej formie. W 15 wpadł silnil 2.3 8V ktory mimo super stanu mial walnieta uszczelke głowicy przy grodzi po wymianie bardzo ładnie pracował. Po tym zamontowany został do niego eaton 45 troche mały ale pompował 0.35~40 bara co znacznie polepszyło osiagi na kole pasowym 2,6:1 przelozenia;]. Niestety problematycznosc odpalania i 33 litry lpg/100 wcale mnie nie rajcowały nie mogłem dojsc do ładu z tym na mieszalniku i blosie kjet wogule nie wiedzial nawet ze silnik dostal kompresor;p
124 stało tak kilka miesiecy juz wolałem rower od niego jak bak paliwa lpg starczał na dwa kolka po wsi...niby a6 2.7 180koni szlo rowno z pierdzedesem ale czuc bylo niedosyt mialo wpasc turbo i elektronika która zastapi kjetana. Skierowalem sie do firmy ktora aktualnie mnie wspomogła maja w tym doswiadczenie nie jedno auto wyjezdza od nich z kilku krotne większa mocą. Po debatach stwierdzilismy ze stare technologicznie 2.3 znoszace nawet 400 koni;p...zamienimy na 2.8 lepiej napedzajace turbo. Byly dyskusje nad wielkosciami gt28 gt30 gt35 i chyba taki rozrzut byl nie przewidywalem wiekszego a 28 odrzucone zostalo od razu. Padlo na 30 z naciskiem z mojej strony ze wzgledu na sposob uzytkowania na codzien i w gorki ma ciagnac od średnich obrotow. Moze moc nie będzie kosmiczna ale na poczatek wystarczy.
Tarcze z 275/295 wentylowane i zaciski z jedno na 4 tloczkowe troche mnie wykosztowały ale przy calym projekcie to kilka %;]
Wpadły od wersji 320 wszystko siadło elegancko przednie i tylnie zaciski z tarczami.
Wydech 2 puszki a rury nie wiem nawet cos 2.5' . ilosc komplikacji jakie niesie samo przełożenie silnika 2.0/2.8 gdzie silnik siada bez problemu z odpowiednimi łapami naprawde spora. To wał napedowy nie pasuje to mocowania chłodnicy i jeszcze kilka drobiazgów jak wspomaganie i rozne przewody. Mniej wiecej pół roku przed umowieniem sie w firmie wspomagajacej mnie musialem wpompowac w gruza dodatkowe fundusze aby przywrocic go do dobrej kondycji gdzie załatałem okolo 19 dzior wielkosci piesci sprytnie maskujacych sie pod warstwa gumy izolacji osłon i plastikow czego nie dalo sie zrobic bez demontazu wielu elementow. Czy to mocowania wuzka gumy stabilizatora naprawa slynnych progow;) 3 miesiace i okolo 250-300 roboczogodzin nie liczac przerw na piwko;]
Niedługo finał mojego złoma jak baba go zwie;] lubie czytac i oglądać auta forumowiczow mozna naprawdę sporo ciekawostek sie dowiedziec 124 i podobne auta są coraz bardziej doceniane gdzie nowe po wyjezdzie z salonu nie dociagaja 300 tysiecy a mercededy realny milion . musze sie pochwalic tak to duma;]
a tu juz marne 118koni. Niestety w dzisiejszych czasach gdzie tyle mają czesto kosiarki do traw a na komunie dostaje sie quady krosy i smartfony wystarczyło tylko na stolik silnik dobił do około 700-800 tysięcy prawdopodobnie bez remontu bral olej litr /1000 lecz mocy mu nie brakowało osiagał 195 ...200 licznikowe i ostatnie 9 lat na lpg po czym wyzionol ducha pekl pierscien lecz prawdopodobnie to już zmeczenie materialu wszystkie pierscienie byly bardzo kruche niektore pekały przy sciagabiu kontrolnym.
Ciagle nie wiem czy gt30 to dobry wybór może ktos mial styczność z tym w jakims silniku hm?
#6
Napisano 30 stycznia 2019 - 07:52
Witaj wymieniles tarcze i zaciski czy coś jeszcze i jak to chamowalo
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
#7
Napisano 30 stycznia 2019 - 08:02
Piszesz, że chcesz mieć dupowóz. GT30 będzie wstawała przy 2.8 z dobrym wydechem pewnie w okolicach 3500. To do takiego zastosowania dość wysoko. Będzie jeździł fajnie ale prowadząc życie na obrotach.
#9
Napisano 30 stycznia 2019 - 14:52
Obejmy tylko w ASO
Pytanie czy ten jakiś 1JZ można porównać do Twojego 104. Wałek rozrządu zostawiasz fabryczny? Odprężasz?
Bo duże turbo to duże ciśnienia na wysokich obrotach, jak nie odprężysz ani nie podniesiesz czerwonej kreski to do zjedzenia zostanie mała porcja tortu.
Ja np. z miłą chęcią do jazdy w te i nazad do roboty wstawił bym turbo mniejsze było by mi wygodniej. Co innego pałowanie na torze czy jakieś wyścigi pod latarniami. Masz manual to będzie lepiej bo zostawisz niższy bieg i będziesz piłował. Poziom zabawy - solidny.
Pytanie czy ten jakiś 1JZ można porównać do Twojego 104. Wałek rozrządu zostawiasz fabryczny? Odprężasz?
Bo duże turbo to duże ciśnienia na wysokich obrotach, jak nie odprężysz ani nie podniesiesz czerwonej kreski to do zjedzenia zostanie mała porcja tortu.
Ja np. z miłą chęcią do jazdy w te i nazad do roboty wstawił bym turbo mniejsze było by mi wygodniej. Co innego pałowanie na torze czy jakieś wyścigi pod latarniami. Masz manual to będzie lepiej bo zostawisz niższy bieg i będziesz piłował. Poziom zabawy - solidny.
Użytkownik Ukaniu edytował ten post 30 stycznia 2019 - 14:57
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Mercedes W124 300D Turbo om603 głowica |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Micha12345 |
|
||
Mercedes W124 300D Turbo om603 głowica |
Car Audio, Multimedia, Nawigacje | Micha12345 |
|
||
[W140] Kamil4711 6,0E 1991r. |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | kamil4711 |
|
||
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
[W124] dokręcanie wtrysków silnik TURBO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|