4
Moje modyfikacje. W124 91r 2.0 / 2.8 turbo
Rozpoczęty przez tomsad, sty 27 2019 03:54
98 odpowiedzi w tym temacie
#91
Napisano 19 czerwca 2023 - 21:44
Po 11 godzin w robocie ale dokończyć pasuje pewne kwestie ...stania w korku w upał , chłodnica oleju, zamiast samej kratki będzie kierownica powietrza , dość szczelny kanał i wentylator załączany czujnikiem
#93
Napisano 22 czerwca 2023 - 07:36
Fajny projekt
#94
Napisano 11 lutego 2024 - 21:19
dwa lata zrobione nie całe 40 000 kilometrów bezawaryjne, 530 koni podniesione jeszcze o 25 to jednak dalej pizdzik i dostaje baty od 900-1000 ntm diesli , wpada 3.2 jak powinno od razu bez pierdolenia się do tego korby 143 i tłoki 90,9. Wychodzi 3,290L co powinno z 500 obrotów wcześniej budzić turbo bez załączania kompresora, w sumie sprzęgiełko ma już do wymiany zimne uśluzguje,do tego powiększone o milimetr gniazda zaworowe wydechu i po całości powiększone na ten wymiar kanały wydechowe jakieś 3mm w sumie, ssące gniazda o 2mm i z 41 na 45-50 mm runery powiększam ,jeszcze to przemyśle ile dokładnie,kolektor ssący cza powiększyć 41 zrobiłem do 2.8 teraz do 3.3 będzie mało a przekrój 2 zaworów z
fabrycznie to coś 45mm , dodatkowo zaspawane będą Egry cos jeszcze poprawi pulsacje i wstawanie turbo może nie tysiąc obrotów wcześniej ale niech to będzie 500 z pojemności 100 z powiększania w głowicy i coś z zaspawania egr. Czyli z 4000 obr zaraz po 3000...3300 obr będzie lux a zależy mi żeby nie załączać tak często kompresora i wcześniej się odłączał aktualnie 4500 jeszcze ciągnie co zużywa sprzęgiełko zwłaszcza gdy przy 4000 obr załącza się przy depnięciu,plan na~ 700 koni myślę że w końcu wystarczy, jeszcze wtryski 980 i pompę paliwa mocniejsza od 044, plan przejść na 95 bo w Bieszczadach czy na Węgrzech często nie ma 98, mało czasu tylko po kilka godzin w weekend ale pchamy to do przodu
Użytkownik tomsad edytował ten post 11 lutego 2024 - 21:36
#96
Napisano 24 lutego 2024 - 18:20
EGR zaspawane szczelne jeden coś tam popuszcza przy 2barach ciśnienia dmuchając w EGR ale to już nic nie robi nie ma znaczenia,ssące gniazda zaworowe z 28,5 w najciaśniejszych miejscu powiększone do 31mm daje 2.5mm i taki kanał postaram się wykonać w głowicy, 45mm runery będą nic więcej bo ścianki nie pozwolą na więcej.
#97
Napisano 24 lutego 2024 - 19:50
Kiedy uruchomienie?
#98
Napisano 24 lutego 2024 - 23:27
Ciężko stwierdzić bo nie mam warunków teraz dobrych muszę do kolegi jeździć na garaż ale pewnie przed wakacjami chce żeby już było dotarte i po koksie na hamowni ,trasa czeka kilka tysięcy km po górach to przyda się trochę ntm z dołu
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
[W124] dokręcanie wtrysków silnik TURBO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[W124] M102 2.3 + Turbo |
Modyfikacje,Tuning | RaQu |
|
||
E 250TD 1994 sedan modyfikacje |
Modyfikacje,Tuning | TripleX |
|
|
|
Podpięty YouTube - przydatne poradniki, naprawy, modyfikacje |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | szafa |
|