Skocz do zawartości




* * * * - 2 głosy

Moje modyfikacje. W124 91r 2.0 / 2.8 turbo


98 odpowiedzi w tym temacie

#71 Offline   tomsad


  • Postów: 153
  • Na forum od: 27 sty 2019
  • Miejscowość: Dębica
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 05 lutego 2022 - 21:03

Zgadza się. 80 mm to dzidziuś który często w 120konnej serii nie daje rady gdy jest słabej jakości, teraz mam febi 80mm ale oszczędzam je, czas leci do przodu SKS postępuje i odrobinę człowiek sie uspokoił;P (sks starość Kukuryku starość)



#72 Offline   tomsad


  • Postów: 153
  • Na forum od: 27 sty 2019
  • Miejscowość: Dębica
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 07 lutego 2022 - 23:00

Dołączona grafika

Dorabiam stalową pokrywe dyfra. Aluminiowe przy seryjnych mocach sie rozwalają moja tez juz miała mikropękniecia, a co dopiero 500 czy 700 koni, jak wpadnie kompressor nie będzie mieć lekko dyfer gaz i natychmiastowa reakcja! Pospawalem pokrywe alu ale po milimetrze sie skrzywiła zapomniałem przymocowac do czegosDołączona grafika

#73 Offline   tomsad


  • Postów: 153
  • Na forum od: 27 sty 2019
  • Miejscowość: Dębica
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 14 lutego 2022 - 00:07

Dołączona grafika
Dołączona grafika


Dołączona grafika


Dołączona grafika


Dołączona grafika


Udało sie przez weekend troche odpocząć przy 124 pewnie z 20 godzin ciągłej roboty . Dzięki precyzyjnej maszynie do spawania wałów lego duplo nie czekam na spawanie wału i rano juz napierdalam:p 50 na pięćdziesiątce 90 na...eh. Dłuższy dyfer znów 300 osiagnie na ostatnim biegu( teoretycznie) ;d, bo majster mi 6600 znow ograniczyl obroty bym sie nie rozpedzal hmmm cyk dluzszy dyfr takiego wała;d ogień!



#74 Offline   tomsad


  • Postów: 153
  • Na forum od: 27 sty 2019
  • Miejscowość: Dębica
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 07 kwietnia 2022 - 23:18

Czas na ~600km. Jednak troche mniejsza turbine montuje gtx3582 82ar, w 3 litrach nawet 650km robi , jak wyjdzie 600 bede tez zadowolony moze wystarczy na kolejny rok:p, większy interkuler 600x300x76 i orurowanie wieksza seryjna przepustnica 70 bo była 65 bmw, rury glowne 76, boczne kompresora 70, 60 tez by były, szacuje przebudowe na 100 godzin pracy

#75 Offline   tomsad


  • Postów: 153
  • Na forum od: 27 sty 2019
  • Miejscowość: Dębica
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 07 kwietnia 2022 - 23:22

Dołączona grafika

Dołączona grafika




Dołączona grafika


#76 Offline   tomsad


  • Postów: 153
  • Na forum od: 27 sty 2019
  • Miejscowość: Dębica
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 07 kwietnia 2022 - 23:27

Dołączona grafika


Dołączona grafika


Ostatnio nie spawalem alu wyszedlem z wprawy ale w srodku igła!, do spawania rozebralem przepustnice bo sa w niej uszczrlniacze gumowe osi, łożyska osi przepustnicy wytrzymaly chodz pewnie koszyczki sa z tworzywa.

#77 Offline   tomsad


  • Postów: 153
  • Na forum od: 27 sty 2019
  • Miejscowość: Dębica
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 09 kwietnia 2022 - 21:37

Dołączona grafika


Pomaluśku bo niediela palmowa:p v12 wchodzi to takich bzdzibąków by weszło jeszcze kilka koło silnika, szlifierka spawarka i radler 2% nic mocniejszego:p

#78 Offline   tomsad


  • Postów: 153
  • Na forum od: 27 sty 2019
  • Miejscowość: Dębica
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 02 maja 2022 - 21:29

Dołączona grafika

Przepustnica bajpasu na miejscu, wszystko się opuźnia święta to troche czasu na 124 czas to juz konczyc i stroic.. darowane turbo okazal sie smietnik bo nie ma dostępnych zestawów naprawczych do chinczykow i pewnie borgwarner wpadnie może nowy moze uzywka co sie trafi na 600+. Wylatuje kanapka z balerona i będzie 1 uszczelka, odprężam tlokami z 3.2 mozna będzie dmuchac pod 2 bary.Dołączona grafika Śruby głowicy 12.9 i korb i 8000 będziemy kręcić

Użytkownik tomsad edytował ten post 02 maja 2022 - 21:36


#79 Offline   tomsad


  • Postów: 153
  • Na forum od: 27 sty 2019
  • Miejscowość: Dębica
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 09 maja 2022 - 23:26

Niby wszystko jest, powierzchnie zrobione na bloku i glowicy, wszystkie nowe panewki chodź tylko oporowa była zużyta przez kilkukrotne zapalenie z wcisnietym twardym sprzeglem, śruby głowicy z diesla pod korby jeszcze chce poszukac 12.9 bo 7500obr to szkoda se głowę zawracac takim tuninguem 8000musi byc, bo tag;] . Pogoda dopisuje to dzialam codziennie. Kilka małych cięć pasa bo ostatnio cos czesto silnik wylatuje chodz producent przewidział po 25 latach i nie pomylil sie;)
Okazalo się ze mam natryski na tloki o czym nie wiedzialem bo znajomy skladal nawet nie pamiętał, czyli pompa oleju tez duza. Tylko sie ciesze bo mozna iść grubo pod 600+



Dołączona grafika


Dołączona grafika


Dołączona grafika


Dołączona grafika

Użytkownik tomsad edytował ten post 09 maja 2022 - 23:41


#80 Offline   tomsad


  • Postów: 153
  • Na forum od: 27 sty 2019
  • Miejscowość: Dębica
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 09 maja 2022 - 23:38

Poszerzyłem przy okazii po milimetr na oko oczywiście kanały wydechu bo byly restrykcyjne wzgledem gniazd. Ssacy jest ok to nie ruszalem obstawiam przyrost mocy na aptecznym poziomie 2-5 km przy 500koniach, ale zawsze coś.


Dołączona grafika









Podobne tematy Zwiń