Zgadza się. 80 mm to dzidziuś który często w 120konnej serii nie daje rady gdy jest słabej jakości, teraz mam febi 80mm ale oszczędzam je, czas leci do przodu SKS postępuje i odrobinę człowiek sie uspokoił (sks starość Kukuryku starość)
4
Moje modyfikacje. W124 91r 2.0 / 2.8 turbo
Rozpoczęty przez tomsad, sty 27 2019 03:54
98 odpowiedzi w tym temacie
#71
Napisano 05 lutego 2022 - 21:03
#72
Napisano 07 lutego 2022 - 23:00
Dorabiam stalową pokrywe dyfra. Aluminiowe przy seryjnych mocach sie rozwalają moja tez juz miała mikropękniecia, a co dopiero 500 czy 700 koni, jak wpadnie kompressor nie będzie mieć lekko dyfer gaz i natychmiastowa reakcja! Pospawalem pokrywe alu ale po milimetrze sie skrzywiła zapomniałem przymocowac do czegos
#73
Napisano 14 lutego 2022 - 00:07
Udało sie przez weekend troche odpocząć przy 124 pewnie z 20 godzin ciągłej roboty . Dzięki precyzyjnej maszynie do spawania wałów lego duplo nie czekam na spawanie wału i rano juz napierdalam:p 50 na pięćdziesiątce 90 na...eh. Dłuższy dyfer znów 300 osiagnie na ostatnim biegu( teoretycznie) ;d, bo majster mi 6600 znow ograniczyl obroty bym sie nie rozpedzal hmmm cyk dluzszy dyfr takiego wała;d ogień!
#74
Napisano 07 kwietnia 2022 - 23:18
Czas na ~600km. Jednak troche mniejsza turbine montuje gtx3582 82ar, w 3 litrach nawet 650km robi , jak wyjdzie 600 bede tez zadowolony moze wystarczy na kolejny rok:p, większy interkuler 600x300x76 i orurowanie wieksza seryjna przepustnica 70 bo była 65 bmw, rury glowne 76, boczne kompresora 70, 60 tez by były, szacuje przebudowe na 100 godzin pracy
#78
Napisano 02 maja 2022 - 21:29
Przepustnica bajpasu na miejscu, wszystko się opuźnia święta to troche czasu na 124 czas to juz konczyc i stroic.. darowane turbo okazal sie smietnik bo nie ma dostępnych zestawów naprawczych do chinczykow i pewnie borgwarner wpadnie może nowy moze uzywka co sie trafi na 600+. Wylatuje kanapka z balerona i będzie 1 uszczelka, odprężam tlokami z 3.2 mozna będzie dmuchac pod 2 bary. Śruby głowicy 12.9 i korb i 8000 będziemy kręcić
Użytkownik tomsad edytował ten post 02 maja 2022 - 21:36
#79
Napisano 09 maja 2022 - 23:26
Niby wszystko jest, powierzchnie zrobione na bloku i glowicy, wszystkie nowe panewki chodź tylko oporowa była zużyta przez kilkukrotne zapalenie z wcisnietym twardym sprzeglem, śruby głowicy z diesla pod korby jeszcze chce poszukac 12.9 bo 7500obr to szkoda se głowę zawracac takim tuninguem 8000musi byc, bo tag;] . Pogoda dopisuje to dzialam codziennie. Kilka małych cięć pasa bo ostatnio cos czesto silnik wylatuje chodz producent przewidział po 25 latach i nie pomylil sie;)
Okazalo się ze mam natryski na tloki o czym nie wiedzialem bo znajomy skladal nawet nie pamiętał, czyli pompa oleju tez duza. Tylko sie ciesze bo mozna iść grubo pod 600+
Okazalo się ze mam natryski na tloki o czym nie wiedzialem bo znajomy skladal nawet nie pamiętał, czyli pompa oleju tez duza. Tylko sie ciesze bo mozna iść grubo pod 600+
Użytkownik tomsad edytował ten post 09 maja 2022 - 23:41
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
[W124] dokręcanie wtrysków silnik TURBO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[W124] M102 2.3 + Turbo |
Modyfikacje,Tuning | RaQu |
|
||
E 250TD 1994 sedan modyfikacje |
Modyfikacje,Tuning | TripleX |
|
|
|
Podpięty YouTube - przydatne poradniki, naprawy, modyfikacje |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | szafa |
|