Skocz do zawartości




- - - - -

power rura - stainless steel


130 odpowiedzi w tym temacie

#31 Offline   EssiRS


  • Postów: 5 564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 06 lutego 2007 - 23:27

Charlie9 napisał:

A zamieszczone zdjecia jak mowilem robilem "chybcikiem"

Czyli z przyczajki?? :mrgreen: Z nienacka.... :mrgreen:

Jezeli chodzi o lakierowanie pokrywy to nie lepiej oddac do proszkowego lakierowania?



#32 Offline   Charlie9


  • Postów: 7 791
  • Na forum od: 15 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 06 lutego 2007 - 23:29

Essi Normalnie nery mi przewialo dzisiaj - dlatego szybko po zlozeniu wszystkiego cyknalem fotki - stad okreslenie "chybcikiem".

A lakier... no coz, jak pamietasz zanabylem specjalny ceramiczny zarowytrzymaly lakier do kolektora i do silnika/pokrywy.

#33 Offline   szafa


  • Postów: 6 382
  • Na forum od: 04 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo 855 2.3 T-5

Napisano 06 lutego 2007 - 23:48

Charlie9 napisał:

lakier do kolektora i do silnika
jakies szczegoly prosze http://mb201-124.eu/...tyle_emoticons/default/icon_wink.gif

#34 Offline   Charlie9


  • Postów: 7 791
  • Na forum od: 15 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 07 lutego 2007 - 00:01

coprawda troche nie na temat, ale prosze:

Lakier
P.S. Jesli jest pytanie o ZIP code: wpisz np. 94720

Ja mam w kolorze aluminium mat do kolektora i titan mat do pokrywy. Czerwony jest za bardzo "opatrzony" http://mb201-124.eu/...tyle_emoticons/default/jezyk1.gif

#35 Offline   szafa


  • Postów: 6 382
  • Na forum od: 04 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo 855 2.3 T-5

Napisano 07 lutego 2007 - 00:09

a gdzie w pl takie cos dostac?

#36 Offline   Charlie9


  • Postów: 7 791
  • Na forum od: 15 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 07 lutego 2007 - 00:11

oj tego naprawde nie wiem. Jak sie nie myle kiedys Essi dawal linke do allegro na zarowytrzymaly lakier MOTIP chyba to bylo http://mb201-124.eu/...tyle_emoticons/default/hmm.gif




Wrazenia z dzisiejszej przejazdzki kawalkiem autostrady.

Wszystko spoko, moze trosze glosniej przy ok. 120km/m, ale zastanawia mnie jedna rzecz. Otoz mam wrazenie, ze przy "kick down'ie" silnik dlawi cos (zbyt duzo powietrza?). Oczywiste, ze slychac otwarcie klapy i "bassowy pomruk" sie wydobywa, ale tak jakby czegos brakowalo... mowiac slangiem "nie idzie", taki jakis przytrzymany jest. Dopiero po wejsciu pow. 4500 obr/min czuc przyspieszenie. Macie jakis pomysl co to? Moze trzeba zaingerowac w sklad mieszanki czy cos :mrgreen: ?

P.S. wiem, ze "kick down" jest w automacie - latwiej mi bylo w ten sposob opisac nacisniecie gazu do podlogi :mrgreen:

#37 Offline   szafa


  • Postów: 6 382
  • Na forum od: 04 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo 855 2.3 T-5

Napisano 08 lutego 2007 - 00:58

mialem ten sam efekt u siebie... regulacja skladu mieszanki pomagala jednak wtedy silnik nierowno pracowal na biegu jalowym, trzeslo nim... Cos za cos... ja wybralem rowna prace silnika.

#38 Offline   Charlie9


  • Postów: 7 791
  • Na forum od: 15 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 08 lutego 2007 - 01:12

O zesz!!! :coto: i nic o tym wczesniej nie wspomniales :czujnik:

zartuje oczywiscie :hahaha: - pomysle, moze jakis kompromis znajde. A jak nie to coz.... polatam troche, naciesze sie i wroce do oryginalu :mlot:

#39 Offline   szafa


  • Postów: 6 382
  • Na forum od: 04 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo 855 2.3 T-5

Napisano 08 lutego 2007 - 01:29

pisalem, pisalem... co prawda chyba nie u nas :czujnik: dla mnie to bylo niebezpieczne gdyz uniemozliwialo mi dynamiczne wstrzelenie sie gdzies, ucieczke ze skrzyzowania itp. fakt ze na wysokich ciagnal elegancko ale po miescie jednak czesciej na niskich obrotach smigasz a wtedy wyczuwalny byk mul jakby sie przyczepke ciagbelo i to nie mala

#40 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 08 lutego 2007 - 08:54

Charlie9 napisał:

(zbyt duzo powietrza?).

Pamiętasz niedawno pisałem że na samym powietrzu to raczej nie pojedzie...








Podobne tematy Zwiń