Skocz do zawartości




APEL- nie zabijajcie forum.



22 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   wojtek81


  • Postów: 5 934
  • Na forum od: 17 wrz 2009
  • Miejscowość: Wielkopolska
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 maja 2015 - 21:15

Wszystko się da dan124, wszystko.
Wystarczy trochę chcieć.
Minimum dobrej woli i ten skur**** moderator daje święty spokój.



#12 Offline   mars121


  • Postów: 181
  • Na forum od: 28 kwi 2015
  • Miejscowość: Małopolska
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 03 maja 2015 - 21:15

Mam Wojtku prośbę,byś mój zamkniety temat "nieścisłości..."przeniósł do hydeparku i otworzył.Tutaj ,mam nadzieję,zmieści w ramy regulaminu a uzytkownicy zechcą pomóc. Załózmy,że jestem absolutnym motolaikiem,temat możesz zmienic na np. "mam problem z gwiazdą,chcę ją naprawić,pomóżcie,opisuje wszystkie problemy"(lub inny,byle otwarty).Jestem komputerowym analfabeta i dużo łatwiej jest mi ogarniac temat naprawy mojego wozu jeśli jest wszystko w jednym wątku.Czy o taką uprzejmośc moge cię prosić?

#13 Offline   Lord Zekanda


  • Postów: 2 423
  • Na forum od: 22 lut 2011
  • Miejscowość: wieś której nazwa nic wam nie powie
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 maja 2015 - 22:13

Wyświetl postUżytkownik mars121 dnia 03 maja 2015 - 19:18 napisał

Ja dodatkowo pisze z 20letniej "maszyny"
P120 na Win95?
Laptoka który poradzi sobie z Win7 można nabyć w cenie litra wódki...

Wyświetl postUżytkownik mars121 dnia 03 maja 2015 - 20:30 napisał

z tym,że ja naprawdę jestem skrajnie "analogowy" i zarówno elektronikę,jak i wszelkie komputery omijam
eee tam... dyć ze słupa telefonicznego morsem nie nadajesz ;)