Użytkownik kowalu7 edytował ten post 19 lipca 2015 - 23:12
1
[W124] OM605 - Wymiana uszczelki pod głowicą
Rozpoczęty przez MateuszJozwiak, lip 10 2015 17:56
19 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 19 lipca 2015 - 23:11
Pytam poniewaz u mnie chyba padla uszczelka glowicy bo delikatnie siaczy sie plyn po bloku silnika przy ostatnim cylindrze pod kolektorem wydechowym. Dzieki za info.
#12
Napisano 22 grudnia 2020 - 18:10
Witam jakiej grubości jest uszczelka do om 605 turbo bo w carsie mają 1.65mm i dwa albo trzy razy droższa 1.85mm w katalogu niby wszystkie do turbo diesla bo zbieram graty na remoncik
#13
Napisano 22 grudnia 2020 - 23:52
To już musisz zmierzyć który tłok będzie najwyżej wystawał nad blok po zdjęciu głowicy. Na uszczelce jest grubość przed i po zamontowaniu i trzeba brać pod uwagę ta grubość już zgniecionej przez głowice po montażu. Jeśli wiesz że blok nie był planowany to bierz najcieńsza
#14
Napisano 23 grudnia 2020 - 08:25
Dzięki wyjdzie w praniu co i jak. Silnik uzywka to niewiem co i jak.
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
#15
Napisano 26 grudnia 2020 - 13:23
Bez planowania cieńszą, z planowaniem grubszą.
#16
Napisano 26 grudnia 2020 - 19:07
Głowice planuje się zawsze. Jedna uszczelka, to może być na pierwszy szlif, grubsza na drugi.
#17
Napisano 26 grudnia 2020 - 19:26
Dzięki chłopaki dał bym po polubieniu tylko o to wtym nie chodzi szanuje was bo doradzacie ale w moim przypadku jest tylko jedna uszczelka i jedna nadwymiarowa a w innych silnikach to wiem że co szlif to inny wymiar a w mercrdesie to się pytam.
Dzięki za odsłony na YouTube w tydzień 600 nie jestem yutuberem ale dzięki że jesteście zainteresowani wkrótce remont silnika we własnym wydaniu
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Dzięki za odsłony na YouTube w tydzień 600 nie jestem yutuberem ale dzięki że jesteście zainteresowani wkrótce remont silnika we własnym wydaniu
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
#18
Napisano 27 grudnia 2020 - 23:01
Ja to robiłem już parę lat temu ale dowiedz się dokładnie - głowica w silnikach omxxx jest zawsze płaska. Po planowaniu gniazda zaworów są frezowane aby zawór był w jednej płaszczyźnie z głowicą. Tak samo jak jakiś procent milimetra splanowali, powinni dać grubszą podkładkę pod vorkomorę aby vorkomora odpowiednio wystawała z głowicy. I tyle - grzybek zaworów powinien byc na jednej płaszczyźnie z powierzchnią głowicy, vorkomory wystawać o ileś tam milimetrów, ile - przepraszam nie pamiętam, gość to miał w szlifierni w swojej książce. Na pewno jest jakaś określona wysokość głowicy poniżej której już nie można planować (mowa o sytuacji w której głowica była planowana kilka razy), też już tej wartości nie znam. W każdym razie u mnie okazało się że głowica była już kiedyś planowana i to był jej ostatni szlif, ale założyłem tą cieńszą uszczelkę pod głowicę - gość w szlifierni tłumaczył, że ją dobiera się tylko po tym jak tłoki wystają ponad blok. Robiłem w Zgierzu, zadzwoń może podpowiedzą
#19
Napisano 28 grudnia 2020 - 08:33
Użytkownik Szarik dnia 26 grudnia 2020 - 19:07 napisał
Głowice planuje się zawsze. Jedna uszczelka, to może być na pierwszy szlif, grubsza na drugi.
Ale to już elaborat
#20
Napisano 28 grudnia 2020 - 12:35
Jak jest prosta,to lepiej nie planować.Raz że stopień sprężania a dwa to łańcuch rozrządu robi się za długi.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Podsufitka szyberdachu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pavlus |
|
||
W124 M111 problem z podciśnieniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pawelza |
|
||
[W201] Wymiana simmerringu przekładni głównej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|
|
[W201] Problem z podświetleniem zegarów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | ksiumaxx |
|
|
|
[w124] wskazówka temperatury cieczy się nie podnosi |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|