Skocz do zawartości




- - - - -

[W124] Przewody zapłonowe,Kompresja silnika,itp


2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   ucho1313


  • Postów: 6
  • Na forum od: 26 sie 2015
  • Miejscowość: Kielce
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W202 coupe

Napisano 07 września 2015 - 00:26

Witam jestem nowym posiadaczem W124 z 1992r Coupe 3.0 24v 4 biegowy automat od razu po odpaeniu faluje jak tylko chcę ruszyć to gaśnie, ale ja go przy gazuje i szybko ruszę to już jedzie ale jak tylko zwolnię to gaśnie.Postanowiłem sprawdzić kompresje okazało się że przewód idący do świecy nr 1 jest urwany i wciśnięty na chama w fajkę i 5 oklejony cały taśma . na zimnym silniku jest 1cyl.- 8,8 ,2cyl- 8,8 ,3cyl-9 ,4cyl 7. 5cyl - 8,8 6cyl.- 9.

Jakie przewody kupić i czy pasują od innych silników mniejszych ?
Jaka kompresja powinna być na cylindrach ?
Jakim Nm dokręcić miskę olejowa albo bardzo bym prosił o serwisówke
i ostatnie pytanie do czego jest ta wtyczka ?

Dołączona grafika



#2 Offline   markslew


  • Postów: 2 342
  • Na forum od: 02 kwi 2011
  • Miejscowość: Cieszyn
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW Vento 1.9 TDi

Napisano 07 września 2015 - 09:57

Wyświetl postUżytkownik ucho1313 dnia 07 września 2015 - 00:26 napisał

Jaka kompresja powinna być na cylindrach ?

Najlepiej ok. 12 Bar. I by max. różnica między cylindrami nie wynosiła więcej jak 1,5 Bar. Minimalna 7,5 Bar, a pomiar powinien być dokonywany na gorącym silniku, i musisz mieć sprawny i porządnie naładowany akumulator. Bo jak aku. słaby choć trochę wyniki będą zaniżone bo za słabo zakręci.

#3 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 07 września 2015 - 11:30

ucho1313, jako świeżo zarejestrowany użytkownik forum pewnie nie zapoznałeś się z regulaminem forum, a więc dlaczego temat jest zamknięty:
II.IV W jednym temacie poruszaj TYLKO jeden problem.
II.V Przed napisaniem nowego tematu zapoznanaj się z zawartością danego działu oraz zawartych w nim ogłoszeń, skorzystaj z wyszukiwarki, a także sprawdź, czy odpowiedź na Twoje pytanie nie znajduje się już w dziale FAQ. Jeżeli istnieje już temat traktujący o Twoim problemie luz zbliżonym - nie zakładaj nowego, kontynuuj już istniejący.
Regulamin jest dostępny tu:
http://mb201-124.eu/index.php?app=tos

Dla ułatwienia:
- ciśnienie sprężania:
http://mb201-124.eu/...nie-na-tlokach/
http://mb201-124.eu/...enia-sprezania/
http://mb201-124.eu/...o-czy-na-zimno/

- przewody zapłonowe:
http://mb201-124.eu/...swiece-do-w124/
http://mb201-124.eu/...-jakies-porady/

- moment dokręcania misko olejowej:
http://mb201-124.eu/...nty-dokrecania/

- tajemniczy przewód:
http://mb201-124.eu/...-to-za-wtyczka/

Praktycznie wszystko jest na forum, użyj wyszukiwarki. W razie co dopytuj już w istniejących tematach.








Podobne tematy Zwiń