Słaby pomysł, bo po pierwsze sworzeń jest dość szczelnie zamknięty gumową osłoną, a dwa - nawet podanie wd40 pod tą osłonę spowoduje wypłukanie resztek smaru (WD jest penetratorem a nie smarem) i przyspieszy jego zgon.
0
122 odpowiedzi w tym temacie
#121
Napisano 27 marca 2016 - 17:52
#122
Napisano 27 marca 2016 - 18:09
Słaby dla ciebie bo nie próbowałeś. Spróbuj, potem napisz. Wystarczy że na osłonę gumową psikniesz i skrzypienie ustaje. WD przenika bardzo dobrze jak woda, wystarczy minimalna szpara.
#123
Napisano 27 marca 2016 - 18:39
Próbowałem, wielokrotnie. Tylko nie WD40, tylko strzykawka+igła+olej. Jak przestawało skrzypieć, sworzeń leciał do natychmiastowej wymiany.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Problem z dobraniem tylnego wahacza (zawieszenie koła) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Faithfool |
|
||
Zawieszenie tył 124 coupe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Symon84 |
|
||
[W140] Gaśnie podczas jazdy |
Mercedes S, CL i SEC | Fiksu1901 |
|
||
M111 2.2 +LPG zgasł podczas jazdy i nie odpala |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kamilu98 |
|
|
|
[w201] Obniżone sportowe zawieszenie - które wybrać? |
Modyfikacje,Tuning | embe17 |
|