Gerri, kupiłem zamiennik maila chyba to najrozsądniejszy wybór jaki jest na rynku dostępny,szprychaczy nie da rady zrobić żle tyle ile mi weszło do starej wkładki tyle wchodzi do nowej tylko jakby ja coś blokowało z tyłu.
1
80 odpowiedzi w tym temacie
#71
Napisano 08 marca 2017 - 10:48
#73
Napisano 07 stycznia 2019 - 22:19
Pacjent w202 z 1994r. 250 diesel w automacie( zablokowana kierownica i skrzynia biegów) , pojechał i nie che wrocic.:-).
Stacyjka zacieta na amen, nie pomaga lanie czarodziejskich specyfikow, długotrwałe krecenie itp, mam tez kilka innych kluczykow pod inne zamki ale nie daja efektow.. Co wazne do staycyjka jest jeszcze na waski grot jak w w201. Ma ktos jakis patent na taka przypadlosc?
Stacyjka zacieta na amen, nie pomaga lanie czarodziejskich specyfikow, długotrwałe krecenie itp, mam tez kilka innych kluczykow pod inne zamki ale nie daja efektow.. Co wazne do staycyjka jest jeszcze na waski grot jak w w201. Ma ktos jakis patent na taka przypadlosc?
#74
Napisano 06 kwietnia 2019 - 12:29
Miałem problem ze stacyjką - najpierw był utrudniony powrót kluczyka do pozycji wyjściowej i wyjęcia; pomagało delikatne poruszanie kluczykiem lecz w końcu całkiem się zablokowała, tzn można było wyjąć i włożyć kluczyk i przekręcić o pół cm. Po konsultacjach z fachowcem od zamków, który od razu powiedział że być może trzeba będzie ciąć (ok.3h pracy), najpierw dorobiliśmy nowy kluczyk na podstawie starego mocno zużytego oryginału. Ma do tego odpowiednią maszynę sterowaną komputerem i potrafi zaprogramować ją uwzględniając zużycie wzorca (kopiowanie bezpośrednio ze starego kluczyka jest bez sensu). Dał 10% szans, że uda się przekręcić bębenek na nowym kluczyku. UDAŁO SIĘ. Kupiłem zamiennik Trucktec automotive 02.37.032 i wymiana trwała 2 minuty.
Podsumowując: w razie awarii najlepiej mieć dobrego fachowca od kluczy i mieć jeden niezużyty kluczyk który w razie sytuacji podbramkowej może pomóc - lepiej go mieć niż demolować gumówką kolumnę kierownicy. I raczej nie psikać nic do środka.
I jeszcze jedno - warto mieć używany kluczyk w dobrym stanie, tzn co jakiś czas zrobić nowy bo zużyty jeszcze szybciej demoluje bębenek z zapadkami.
Podsumowując: w razie awarii najlepiej mieć dobrego fachowca od kluczy i mieć jeden niezużyty kluczyk który w razie sytuacji podbramkowej może pomóc - lepiej go mieć niż demolować gumówką kolumnę kierownicy. I raczej nie psikać nic do środka.
I jeszcze jedno - warto mieć używany kluczyk w dobrym stanie, tzn co jakiś czas zrobić nowy bo zużyty jeszcze szybciej demoluje bębenek z zapadkami.
Użytkownik mixx edytował ten post 06 kwietnia 2019 - 12:35
#75
Napisano 11 lipca 2019 - 20:08
Panowie ,do czego są w stacyjce takie półksiężyce ,bo wymieniłem wkładke ale jeden półksiężyc wypadł ,niema w nim sprężynki ,wsadziłem nowy wkład bez jednago pópółksiężyca jest ok ,nie wiem czy tak może zostać.
#76
Napisano 11 lipca 2019 - 20:33
Półksiężyce trzymają tą czarną, cylindryczną nakładkę. W zasadzie powinieneś to zauważyć przy wymianie wkładu
Może być jeden. Powinien wystarczająco spełniać zadanie.
Może być jeden. Powinien wystarczająco spełniać zadanie.
#77
Napisano 11 lipca 2019 - 21:05
Gerri, dzięki,tak myślałem ,ale jakoś spać niemogłem,a powiedz,czy jak bym kupił nowy kluczyk, do stacyjki którą wymieniłem ,bo czasami nie mogłem przekręcić kluczyka,to by był ok,bo już spotkałem się w innych autach że zmiana kluczyka na nowy wystarczyła,nie trza było wymieniać wkładki.
#78
Napisano 12 lipca 2019 - 07:59
melfio1,na 99% powinno załatwić sprawę, u mnie mogłem kluczyk wyjąć na pracującym silniku, ile ja się kierownicą naszarpałem żeby na zapłon przekręcić to tylko ja i córka wie dorobiłem kluczyk, starą kostkę rozebrałem, podoginałem, poskładałem i loto toto po dziś dzień http://mb201-124.eu/...a/page__st__100
#79
Napisano 12 lipca 2019 - 20:01
Użytkownik Krystek dnia 12 lipca 2019 - 07:59 napisał
u mnie mogłem kluczyk wyjąć na pracującym silniku, ile ja się kierownicą naszarpałem żeby na zapłon przekręcić to tylko ja i córka wie
Użytkownik Krystek dnia 12 lipca 2019 - 07:59 napisał
na 99% powinno załatwić sprawę
#80
Napisano 12 lipca 2019 - 20:11
Właśnie ja wymieniłem wkładkę bo się przycinała,żeby potem nie zostać z ręką w nocniku,a powiedz czy te zamienniki są ok?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Demontaż gumowej listwy tylnej szyby w124 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kristoff |
|
||
[w124] Demontaż listw dachowych |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | endrjus |
|
||
Ustawienie pompy po demontażu alternatora 250D |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lisu |
|
||
[w124] Syczenie wtrysków - demontaż komory wstępnej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | woju24 |
|
|
|
[w124] Demontaż kierownicy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Saharek |
|