Przed skasowaniem adaptacji: odpalałem na zimnym, 1000 obr i stopniowo spadały do poziomu około 800 (na oko wg wskazań obrotomierza), wyczuwalne było, że nadal zbyt wysokie. Czasami po przejechaniu np 1 kilometra, obroty na postoju utrzymywały się na poziomie wyższym np 900. A czasami (nie zawsze) po zrobieniu przykładowo 30 km po mieście przy dużym obciążeniu, opadały do prawidłowego poziomu 700 - 750 obr/min. Nie mam pojęcia od czego zależy dane zachowanie.
Aktualnie po skasowaniu adaptacji: odpalam na zimnym poniżej 1000 obr, może delikatnie spadną poniżej kreski, ale wystarczy przejechać kawałek i już wolne obroty utrzymują się na poziomie 1000-1200, nie spadają. Tylko raz udało mi się zdławić silnik na biegu, powłączałem sporo odbiorników (długie, ogrzewanie foteli, klimatyzacje), pokręciłem kierownicą max lewo max w prawo i obroty utrzymały się na odpowiednim poziomie 700-750 obr. Wystarczyło ruszyć do przodu i obroty znowu wzrosły.
Auto ma silnik po swapie, oryginalnie był m104 3.0 24V. Aktualnie jest m104 3.2 z w210. Skrzynia manualna.
2
203 odpowiedzi w tym temacie
#201
Napisano 05 marca 2017 - 12:52
#202
Napisano 10 marca 2017 - 19:31
Jest w stanie ktoś podpowiedzieć, jak powinien być poprowadzony trzeci przewód od filtra węglowego w m104 3.2 ? Chciałbym jutro poskręcać kilka elementów, ewentualnie w niedziele jeśli kac nie będzie dokuczał
W międzyczasie dowiedziałem się, że m111 2.2 ma wyprowadzenie tak samo, jak ja aktualnie - czyli biały plastik za lewym reflektorem.
W międzyczasie dowiedziałem się, że m111 2.2 ma wyprowadzenie tak samo, jak ja aktualnie - czyli biały plastik za lewym reflektorem.
Użytkownik bp-easy edytował ten post 10 marca 2017 - 19:32
#204
Napisano 21 grudnia 2020 - 17:08
Witam, podpinam się pod temat. Problem z wolnymi obrotami oraz dławieniem się silnika po dodaniu gazu na wolnych obrotach. Wybłyskane błędy 5,8,13. Mieszanka czuć że jest za bogata z rury mocno dymi. Wiązka silnika zregenerowana, wiązka przepustnicy jak i sama przepustnica nie ruszana. Pytanie czy bedzie to potencjometr + wiązka ? Jak sprawdzić wiązkę cała jest w org. oplocie można ją jakoś przedzwonić (sprawdzić zwarcie). Posiada ktoś schemat? Czy aby wyciągnąć przepustnicę trzeba demontować kolektor z wtryskami ?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
SL R129 2.8 M104 Komputer ECU |
Mercedes SL, SLK | Kebsik |
|
||
Wyciągnięcie Silnika OM601 2.0 Diesel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lownois |
|