4
[W124] AiM 2.3E '86
Rozpoczęty przez AiM, wrz 08 2016 14:23
694 odpowiedzi w tym temacie
#311
Napisano 06 lutego 2017 - 08:22
Oszukujesz AiM, nieładnie...
#312
Napisano 06 lutego 2017 - 11:03
A dlaczego on nie podbija sobie obrotów na zimno?
#313
Napisano 06 lutego 2017 - 11:50
Bo był przed chwilą uruchamiany
#314
Napisano 06 lutego 2017 - 12:00
Użytkownik majsterus dnia 06 lutego 2017 - 07:59 napisał
osłony na sterowniki brak
Użytkownik carl00s dnia 06 lutego 2017 - 08:22 napisał
Oszukujesz AiM
Użytkownik Sawyer dnia 06 lutego 2017 - 11:03 napisał
nie podbija sobie obrotów na zimno
Była rozłączona elektryka ( i dla pewności wymontowany akumulator ) przez dłuższy czas i nawet gdybym chciał, to nie mógłbym Jej wcześniej odpalić. Zresztą, widać po temperaturze, że zimny silnik.
[edit]
Przecież podbił obroty na chwilę na początku. To o to chodzi?
Użytkownik AiM edytował ten post 06 lutego 2017 - 12:03
#315
Napisano 06 lutego 2017 - 12:04
Wskaźnik oleju zawsze pokazuje Ci 1 po miesięcznym postoju? Niezdrowo...
#316
Napisano 06 lutego 2017 - 12:09
No właśnie nie wiem czemu, po przekręceniu kluczyka wskakuje na 1. Przy odpalaniu ciut opadnie, potem reaguje już właściwie.
3 na wolnych i po wciśnięciu gazu, trochę ponad 2 na rozgrzanym (na wolnych), czasem przy fest ciepłym - 1,8
( na D lub R - gdy przerzucę na N - znów ponad 2 ).
3 na wolnych i po wciśnięciu gazu, trochę ponad 2 na rozgrzanym (na wolnych), czasem przy fest ciepłym - 1,8
( na D lub R - gdy przerzucę na N - znów ponad 2 ).
#317
Napisano 06 lutego 2017 - 13:51
Działa poprawnie.
#318
Napisano 06 lutego 2017 - 17:41
AiM stara i nieprawdziwa legenda głosi że jak przekręcasz zapłon ale przed odpaleniem - wskaźnik oleju powinien być w stanie spoczynku. Dopiero po odpaleniu auta, ciśnienie powinno pójść w górę. Co niektórzy starszą że to chwyt marketingowy nieuczciwych handlarzy. I faktycznie jest tak - ale to w tych modelach gdzie po przekręceniu kluczem - wskazówka od razu biegnie na 3. U ciebie jest to jak najbardziej właściwy objaw występujący w większości modeli W201 i W124
#319
Napisano 06 lutego 2017 - 18:00
Powinien podbić obroty na 1200, potrzymać 15 sekund i dopiero opaść. Na ciepłym też powinien podbić, do 1000. M102 Zawsze podbija po starcie.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w126] DaiMlerek SEC 5.0 USA |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | DaiMlerek |
|
||
Żegnaj Daimler, witaj Mercedes-Benz |
HydePark | MICHAL200 |
|
||
Daimler szuka kupca na Chryslera |
HydePark | MICHAL200 |
|
|