Zdecydowanie
Ale tak na powaznie-nic tylko się cieszyć
Niestety tendencja jest by wszystko psuło się jak najszybciej.
Nam nowa lodowka zaczęła rdzewiec po 3 mies
Lakier położony na gołą blachę
Samochody też coraz mniej trwałe robią
Rynek jest przesycony. Trzeba zutylizować i kupić nowe.
Dlatego zdecydowałem się na W124. Nie chcę nowego. Wolę klasykę i trwałość
2
[W201] Deus 2.0D 1987
Started by Deus, Sep 12 2016 14:20
45 replies to this topic
#11
Posted 13 September 2016 - 06:11
#16
Posted 14 September 2016 - 08:26
Miałem kiedyś 190tke w takim kolorze wnętrza i z takim silnikiem. Najśmieszniejsze jest to, że niebieskie deski rozdzielcze pękają (sam wymieniałem kiedyś u siebie), a czarnych nic nie rusza Znaleźć niebieską niepopękaną graniczy z cudem.
Ale powodzenia życzę w odbudowie.
Ale powodzenia życzę w odbudowie.
#17
Posted 14 September 2016 - 11:07
Niestety moja jest w agonalnym stanie i nadaje się już tylko do wymiany
#19
Posted 06 October 2016 - 08:45
Czarne też pękają... Niektóre deski są jakby trochę twardsze i mąją grubszą strukturkę i te deski są bardziej wytrzymałe.
#20
Posted 12 October 2016 - 19:08
na szczęście udało mi się nabyć używaną w bardzo dobrym stanie za całkiem okazyjną cenę
z nowości to zepsuł mi się wkład stacyjki który coś nie chce wyjść.. przez co musiałem przełożyć wizytę u blacharza, odwiedziłem również stację diagnostyczną w celu sprawdzenia zawieszenia ponieważ zaczęły do mnie dochodzić niepokojące dźwięki przy skręcie.
Tak jak podejrzewałem winowajcą jest prawy sworzeń, w tym tygodniu wymienione zostaną oba, do tego diagnosta stwierdził że lewa końcówka drążka, oraz jedna z tulei tylnego zawieszenia kwalifikuje się do wymiany dlatego też te częsci również zostaną wymienione
Po ogarnięciu zawieszenia auto w końcu powędruje do blacharza który w pierwszej kolejności zajmie się progami ponieważ to one w chwili obecnej wymagają najwięcej uwagi
Gdy auto wróci od blacharza zajmę się odnowieniem wnętrza i naprawą szyberdachu
Po wyżej wymienionych zabiegach dziadek w końcu zacznie jakoś wyglądać i jeździć
z nowości to zepsuł mi się wkład stacyjki który coś nie chce wyjść.. przez co musiałem przełożyć wizytę u blacharza, odwiedziłem również stację diagnostyczną w celu sprawdzenia zawieszenia ponieważ zaczęły do mnie dochodzić niepokojące dźwięki przy skręcie.
Tak jak podejrzewałem winowajcą jest prawy sworzeń, w tym tygodniu wymienione zostaną oba, do tego diagnosta stwierdził że lewa końcówka drążka, oraz jedna z tulei tylnego zawieszenia kwalifikuje się do wymiany dlatego też te częsci również zostaną wymienione
Po ogarnięciu zawieszenia auto w końcu powędruje do blacharza który w pierwszej kolejności zajmie się progami ponieważ to one w chwili obecnej wymagają najwięcej uwagi
Gdy auto wróci od blacharza zajmę się odnowieniem wnętrza i naprawą szyberdachu
Po wyżej wymienionych zabiegach dziadek w końcu zacznie jakoś wyglądać i jeździć
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] lukas125p 3.0D 1987 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | lukas125p |
|
||
[W201] MojDrugiMerc 2.0D 1987 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | MojDrugiMerc |
|
||
[W201] Marian15 2,0E 1987 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Marian15 |
|
||
[W201] 2,3 benzyna 1987 r - jak rozruszać Zawór Powietrza Dodatkowego - Silniczek krokowy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | masap |
|
||
[W201] molibden 2.0E 1987 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | molibden |
|