Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] Coś pobiera prąd na postoju...


17 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   windlock


  • Postów: 22
  • Na forum od: 11 maj 2014
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 17 października 2016 - 19:29

Chwilowo nie mam czasu się tym zająć ale jak będe wiedział co i jak dam znać. Dzięki za wszystkie sugestie!
Lampke w bagażniku sprawdzałem, gaśnie.



#12 Offline   windlock


  • Postów: 22
  • Na forum od: 11 maj 2014
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 23 października 2016 - 13:31

Dobra, po wyjęciu bezpiecznika nr 9 prąd spada do 10mA kwestia teraz co dokładnie jest winowajcą... Jest tam m.in radio ale po jego odłączeniu spada tylko do poziomu 300mA. (swoja drogą radio z okularnika w stanie spoczynku aż 100 mA powinno pobierac?)

Po odłączeniu srebrnego przekaźnika lub pompy centralnego zamka pod tylnym siedzeniem pobór nic się nie zmniejsza.

http://mb201-124.eu/uploads /imgs/thumb_1477225565__20161023_133312.jpg

#13 Offline   Gerri


  • Postów: 2 647
  • Na forum od: 25 maj 2009
  • Miejscowość: Limerick
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi A3

Napisano 23 października 2016 - 13:49

To w końcu co z tym komfortem - odpinałeś czy nie?

#14 Offline   windlock


  • Postów: 22
  • Na forum od: 11 maj 2014
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 23 października 2016 - 14:07

Który to ten moduł? Odpinałem pompe centralnego pod tylnym siedzeniem, w takiej gąbce siedzi, to nie o to chodzi?

#15 Offline   Gerri


  • Postów: 2 647
  • Na forum od: 25 maj 2009
  • Miejscowość: Limerick
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi A3

Napisano 23 października 2016 - 14:21

Komfort jest po przeciwnej stronie - pod siedzeniem za kierowcą (po lewej). Duży podłużny, płaski, czarny lub żółty.
http://allegro.pl/st...6565517217.html
Link jest krótkoterminowy, ale to na potrzebę chwili.

Użytkownik Sawyer edytował ten post 26 października 2016 - 10:22


#16 Offline   windlock


  • Postów: 22
  • Na forum od: 11 maj 2014
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 23 października 2016 - 15:25

Po odłączeniu modułu nic się nie zmienia.

#17 Offline   Andriei


  • Postów: 26
  • Na forum od: 14 paź 2015
  • Miejscowość: Reda
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W202 OM606T
  • Inne auto:Opel Kadett D '84

Napisano 25 października 2016 - 21:30

Najlepiej wyjąć biały przekaźnik ze skrzynki przekaźników. Wtedy moduł komfortu nie dostaje zasilania.

#18 Offline   Mysz


  • Postów: 33
  • Na forum od: 28 lis 2016
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 31 grudnia 2016 - 23:44

U mnie pobierał prąd przekażnik A - ok. 150mA, modul komfortu ok 30-40mA, po wyjęciu prad spadł prawię do 0.








Podobne tematy Zwiń