Taaaa. Tylko dziwnym zbiegiem okoliczności nawet takie silniki jak SR, JZ, VR38, czy RB (wszystkie seryjnie z turbo) wymagają worka twardej waluty żeby zrobić z nich tysiąc koni. Więc dalej sobie wierz w to że m104 zrobi 750 koni bez otwierania.
1
M103 rebuild czyli co jak zlozyc sobie silnik pod doladowanie ???
Rozpoczęty przez Rokus124ce, lut 07 2017 21:54
21 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 09 lutego 2017 - 19:22
#12
Napisano 09 lutego 2017 - 20:37
No sie przegadywac nie bede gdyz nie wiem po czym stwierdziles ze mowa byla o m104 m104 trza odprezyc wiec czapa w gore
I tak
A m103 mozna ale nie trzeba
I tak
A m103 mozna ale nie trzeba
#13
Napisano 10 lutego 2017 - 08:31
Pancerne m103 tak na takim turbie co jezdziłeś to 2.0 disla można meczyć xD Juz jeden silnik złozylem na pomysłach turbobandit
#14
Napisano 10 lutego 2017 - 10:49
I powiedz jak się skończyło
#15
Napisano 10 lutego 2017 - 11:39
Użytkownik mirasmerc dnia 10 lutego 2017 - 08:31 napisał
Pancerne m103 tak na takim turbie co jezdziłeś to 2.0 disla można meczyć xD
Wiesz turbo male fakt ale ogolnie calosc byla zrobiona dosc budzetowo a nawet bardzo, drugim powodem bylo to ze samochod byl jedynym teraz powolij spokojnie przerobie to jeszcze raz z nowa turbina lub dwoma
#16
Napisano 10 lutego 2017 - 21:04
Czekam na efekty
#18
Napisano 11 lutego 2017 - 23:30
Eno kolega idzie po bandzie kiedys twierdziłeś ze nie trzeba ruszac motoru tylko nową uszczelke. Za to ze zaczyna mi sie podobac projekt powiem ze kup dysze i zamontuj do bloku jesli wiercenia i gwintowania sie nie boisz bo przygotowane w bloku wszystko masz. Tłoki jakiej firmy masz mahle ?
Użytkownik mirasmerc edytował ten post 11 lutego 2017 - 23:32
#19
Napisano 12 lutego 2017 - 20:53
Mam 2 komplety tlokow mahle i noral czy nural i wlasnie nie wiem jakie wybrac choc te 2 waza wiecej to tak jak by byly mocniejsze?
#20
Napisano 12 lutego 2017 - 22:03
Drugą rzeczą jaka mnie zastanawia czy szpilki glowicy Arp dobrac jakies idzie
Z czegos bo seryjne z uszczelka miedziana chyba nie beda dobrym rozwiązaniem?
Z czegos bo seryjne z uszczelka miedziana chyba nie beda dobrym rozwiązaniem?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Podsufitka szyberdachu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pavlus |
|
||
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
W124 M111 problem z podciśnieniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pawelza |
|
||
Moment dokręcania śrub na , klawiaturze wałka rozrządu M103 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Blackdive |
|
|
|
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|