Skocz do zawartości




- - - - -

M103 rebuild czyli co jak zlozyc sobie silnik pod doladowanie ???


21 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   cobesh


  • Postów: 706
  • Na forum od: 06 mar 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 09 lutego 2017 - 19:22

Taaaa. Tylko dziwnym zbiegiem okoliczności nawet takie silniki jak SR, JZ, VR38, czy RB (wszystkie seryjnie z turbo) wymagają worka twardej waluty żeby zrobić z nich tysiąc koni. Więc dalej sobie wierz w to że m104 zrobi 750 koni bez otwierania.



#12 Offline   Rokus124ce


  • Postów: 36
  • Na forum od: 06 maj 2015
  • Miejscowość: Andrychow
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 09 lutego 2017 - 20:37

No sie przegadywac nie bede gdyz nie wiem po czym stwierdziles ze mowa byla o m104 :) m104 trza odprezyc ;) wiec czapa w gore
I tak
A m103 mozna ale nie trzeba :)

#13 Offline   mirasmerc


  • Postów: 239
  • Na forum od: 25 lip 2010
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w201 2.3E- M102 1992
  • Trzeci Mercedes:w201 2.6E- M103 1989
  • Inne auto:w124 jeszcze 200E

Napisano 10 lutego 2017 - 08:31

Pancerne m103 :D tak na takim turbie co jezdziłeś to 2.0 disla można meczyć xD Juz jeden silnik złozylem na pomysłach turbobandit :D

#14 Offline   cobesh


  • Postów: 706
  • Na forum od: 06 mar 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 10 lutego 2017 - 10:49

I powiedz jak się skończyło :D

#15 Offline   Rokus124ce


  • Postów: 36
  • Na forum od: 06 maj 2015
  • Miejscowość: Andrychow
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 10 lutego 2017 - 11:39

Wyświetl postUżytkownik mirasmerc dnia 10 lutego 2017 - 08:31 napisał

Pancerne m103 tak na takim turbie co jezdziłeś to 2.0 disla można meczyć xD

Wiesz turbo male fakt ale ogolnie calosc byla zrobiona dosc budzetowo a nawet bardzo, drugim powodem bylo to ze samochod byl jedynym teraz powolij spokojnie przerobie to jeszcze raz :| z nowa turbina lub dwoma ;)


#16 Offline   mirasmerc


  • Postów: 239
  • Na forum od: 25 lip 2010
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w201 2.3E- M102 1992
  • Trzeci Mercedes:w201 2.6E- M103 1989
  • Inne auto:w124 jeszcze 200E

Napisano 10 lutego 2017 - 21:04

Czekam na efekty :)

#17 Offline   Rokus124ce


  • Postów: 36
  • Na forum od: 06 maj 2015
  • Miejscowość: Andrychow
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 11 lutego 2017 - 18:29

Wyświetl postUżytkownik mirasmerc dnia 10 lutego 2017 - 21:04 napisał

Czekam na efekty :)
Powolij dopiero tloki wrocily :)

Dołączona grafika


#18 Offline   mirasmerc


  • Postów: 239
  • Na forum od: 25 lip 2010
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w201 2.3E- M102 1992
  • Trzeci Mercedes:w201 2.6E- M103 1989
  • Inne auto:w124 jeszcze 200E

Napisano 11 lutego 2017 - 23:30

Eno kolega idzie po bandzie :D kiedys twierdziłeś ze nie trzeba ruszac motoru tylko nową uszczelke. Za to ze zaczyna mi sie podobac projekt powiem ze kup dysze i zamontuj do bloku jesli wiercenia i gwintowania sie nie boisz :) bo przygotowane w bloku wszystko masz. Tłoki jakiej firmy masz mahle ?

Użytkownik mirasmerc edytował ten post 11 lutego 2017 - 23:32


#19 Offline   Rokus124ce


  • Postów: 36
  • Na forum od: 06 maj 2015
  • Miejscowość: Andrychow
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 12 lutego 2017 - 20:53

Mam 2 komplety tlokow mahle i noral czy nural i wlasnie nie wiem jakie wybrac choc te 2 waza wiecej to tak jak by byly mocniejsze?

#20 Offline   Rokus124ce


  • Postów: 36
  • Na forum od: 06 maj 2015
  • Miejscowość: Andrychow
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 12 lutego 2017 - 22:03

Drugą rzeczą jaka mnie zastanawia czy szpilki glowicy Arp dobrac jakies idzie
Z czegos bo seryjne z uszczelka miedziana chyba nie beda dobrym rozwiązaniem?








Podobne tematy Zwiń