Skocz do zawartości




[W124] MaciekFLEX 4.2E 1994 r.


123 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   MaciekFLEX


  • Postów: 66
  • Na forum od: 08 lut 2017
  • Miejscowość: Kłodzko
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo V60

Napisano 06 marca 2017 - 14:38

Szukam zegarów bez linki w km/h, bo mnie strasznie irytują w milch. Pomiędzy 100 a 160 km/h jest kontrolka od ASR - brakuje skali i gubię się. nr europejskich to prawdopodobnie 124 542 24 69.

Może ktoś ma?



#12 Offline   XperT


  • Postów: 823
  • Na forum od: 29 kwi 2009
  • Miejscowość: Kamienna Góra
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:ex w201 2.3E 1991
  • Inne auto:BMW e61+VW golf IV

Napisano 06 marca 2017 - 17:13

Pytaj użytkownika bydle miał całe e420 na części :)

#13 Offline   MaciekFLEX


  • Postów: 66
  • Na forum od: 08 lut 2017
  • Miejscowość: Kłodzko
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo V60

Napisano 06 marca 2017 - 22:47

No i D%&#@A !!! Na nowych H&R usiadł o jakieś 6 cm a miał o 3,5cm...

Wyglada jakby siedziało w nim sześciu atletów a każdy zjadł po dziesięć kotletów !!!

Dołączona grafika


Dołączona grafika


Dołączona grafika


Dołączona grafika


Dołączona grafika


Dołączona grafika


Doznania z jazdy: bezcenne!!! Jak w taczce... Jakby komuś przyszło do głowy montować obniżające sprężyny H&R to niech się najpierw zastanowi czy nie zmienić auta na ... Dacie ?!?

#14 Offline   MaciekFLEX


  • Postów: 66
  • Na forum od: 08 lut 2017
  • Miejscowość: Kłodzko
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo V60

Napisano 06 marca 2017 - 22:55

Dodatkowo mam pytanie: na zimnym silniku pali od "strzała" a na ciepłym trzeba go katować około 5 sekund. Napewno macie jakieś sprawdzone rozwiązania.
Kopułki, świece (założył mi jakieś 4 elektrodowe), filtr paliwa wymienione. Przed wymianą trochę "chechłał" na ciepłym ale nie aż tak.

#15 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3 479
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 06 marca 2017 - 23:15

Sprawdzałeś ten samochód pod kątem wypadku ??? Sorry, ale wygląda jakby zatrzymał się na nim co najmniej 20 tonowy zestaw :(

#16 Offline   MaciekFLEX


  • Postów: 66
  • Na forum od: 08 lut 2017
  • Miejscowość: Kłodzko
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo V60

Napisano 06 marca 2017 - 23:57

Wyświetl postUżytkownik pawel14b3 dnia 06 marca 2017 - 23:15 napisał

Sprawdzałeś ten samochód pod kątem wypadku ??? Sorry, ale wygląda jakby zatrzymał się na nim co najmniej 20 tonowy zestaw :(

Z tym to spoko. Konstrukcyjnie jest OK. Jakiś mandzioł go "malował" bo usuwał rdzę i przy okazji robił wiejski tuning.
Muszę go trochę odszczurzyć :) , całego pomalować, kupić trochę spinek i spasować jak należy.

Napisz lepiej co z tym ciepłym silnikiem bo jeszcze jakiś negatywny komentarz n/t tego parcha i puszczę go na olxie :/ i kupię sobie za tą kasę... breloczek :star:

#17 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3 479
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 07 marca 2017 - 08:49

Czemu negatywny, bardziej obiektywny. Skoro tylna klapa leży jak na podłodze, drzwi zamiast być w linii słupka chowają się pod nim. Moc pracy i dwa worki siana i będzie coś z tego ... Naprawdę nie wiem co te auta maja w sobie że takie fury są ciągle w obiegu ??? Pojazd innej marki wyglądający podobnie nawet pies z kulawą nogą by nie olał, a tu ceny często sięgają 20 tysięcy

Co do istoty tej galerii i sensu tego forum. Zapalanie na ciepłym jest to znany i nielubiany problem tych silników, forum wysypuje się od informacji. Zaczynając od początku przydałaby się diagnoza, potem po vinie sprawdzić w epc nr sterowników i porównać je w naturze , przepływka, kable świece, wiązka. Jeżeli nie znasz się sam to lepiej nie dłubać, niestety na naszym terenie nie znam warsztatu godnego polecenia. Ktoś chwalił wrocław, ale nie wiem jak to się ma w naturze.

Generalnie ciężki temat przed Tobą. Jedna droga to robić ją wizualnie, ale nie będzie jeździć, albo robić ją mechanicznie i męczyć się z każdym spojrzeniem w jej kierunku. Obie drogi sa kosztowne, pracochłonne

Użytkownik pawel14b3 edytował ten post 07 marca 2017 - 09:10


#18 Offline   MaciekFLEX


  • Postów: 66
  • Na forum od: 08 lut 2017
  • Miejscowość: Kłodzko
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo V60

Napisano 07 marca 2017 - 11:40

Faktycznie potrzeba mu trochę serca i trzy worki pieniędzy. Kupiłem go za 15 tys. wsadziłem już w niego 5 tys. i jeszcze muszę wydać min. 10 tys. żeby jakoś go ogarnąć.
Zmierzyłem wszystkie profile, na blachach szpachli nie ma bo max. wskazania miernika to 200-220 mikronów a minimalne 30 mikronów, sprawdzaliśmy podłogę, podłużnice, progi i zderzenia ze scanią nie było... ;) Wszystkie szyby oprócz przedniej ma oryginalne. Malowane były też zderzaki i listwy - bardzo nieudolnie.
W ostatnim czasie był w rękach młodego chłopaka, który próbował"naprawiać" go metodami garażowo-szuwarowo-bagiennymi.
Trzeba zdrapać z niego wszystkie powłoki lakiernicze, wyregulować i pomalować na (jednak) oryginalny biały. Miałem pomysł na białą perłę ale już mi przeszło.
Póki co robimy mechanicznie tylko zaczyna mi zapału brakować. Może jak pojeżdżę kilka dni i nic się nie zepsuje to zapał wróci.

#19 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3 479
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 07 marca 2017 - 12:10

Widzisz trzeba dojrzale spojrzeć na taki samochód i nie walić fochów.

Tak serio to dychy braknie pewnie na samą mechanikę żeby to jakoś było zrobione. Druga dycha to farbki i strona wizualna i z kolejne 5 na środek i inne pierdółki typu kołek, spinka, listewka, a zostaje jeszcze gwóźdź programu (tegoż forum ) podwozie ;)

Pytanie podstawowe które trzeba sobie zadać- czy mam 2,5 dychy żeby wsadzić w auto i je jakoś doprowadzić do ładu w skali roku, czy rozłożyć ze 3 dychy na raty i wyjąc sobie z życia za dwa lata i ciągle żyć tematem auta . To już zrobiłem, ale żeby zrobić tamto to muszę znowu cofać się przez to zrobione. Woreczki z ASO z nalepkami wciągają i staja się nałogiem ...

... i dochodzi się do bramki nr, gdzie auto robi się po minimum aby chwilę sie odpychało, nacieszyło właściciela i do ludzi jak skala problemów sięgnie zenitu ...

Temat ciężki, ale do przemyślenia na spokojnie we własnych ścianach bez pomocników

Użytkownik pawel14b3 edytował ten post 07 marca 2017 - 12:12


#20 Offline   wojtek81


  • Postów: 5 934
  • Na forum od: 17 wrz 2009
  • Miejscowość: Wielkopolska
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 07 marca 2017 - 13:06

Wyświetl postUżytkownik pawel14b3 dnia 07 marca 2017 - 12:10 napisał

przemyślenia na spokojnie we własnych ścianach bez pomocników
A Johnnie?








Podobne tematy Zwiń