kurcze też myślałem że dobre połączenie to lutowane połączenie...
ale z lenistwa na ogół go unikam... co wykrył Essi na I zlocie ten to zawsze coś wypatrzy...
1
124E robimy lepsze światło
Rozpoczęty przez Rob, mar 01 2007 21:23
135 odpowiedzi w tym temacie
#81
Napisano 05 marca 2007 - 20:30
#82
Napisano 05 marca 2007 - 22:57
MEN, ja niestety tak mam ze uwazam ze drobiazgi sa najwazniejsze, tak wiec zdarza mi sie znalesc zawsze cos w kazdym samochodzie. W moim znam pelno takich drobiazgow, ktore sukcesywnie eliminuje
Sam juz sie zaczalem zastanawiac jak to jest z tym lutowaniem. W CA tez kazdy zawsze twierdzil ze lepiej lutowac i bylem zaskoczony ;-)
Sam juz sie zaczalem zastanawiac jak to jest z tym lutowaniem. W CA tez kazdy zawsze twierdzil ze lepiej lutowac i bylem zaskoczony ;-)
#83
Napisano 06 marca 2007 - 10:40
no wreszcie znalazlem stronke ktora przyczynila sie do zrobienia swiatel na przekaznikach w moim ex golfie mk2, roznica byla spora po zamontowaniu i zalozeniu dobrych zarowek
KLIK
jak juz pisalem gdzies, to samo zrobilem w mojej z klaksonem i efekt tez jest powalajacy
co do moich swiatel w to niestety z braku czasu nie mam sie kiedy z nimi pobawic, a zrobilbym to na pewno
KLIK
jak juz pisalem gdzies, to samo zrobilem w mojej z klaksonem i efekt tez jest powalajacy
co do moich swiatel w to niestety z braku czasu nie mam sie kiedy z nimi pobawic, a zrobilbym to na pewno
#84
Napisano 06 marca 2007 - 10:53
Arek, dobra robota, dla mnie najwazniejsze jest to co pokazales na ostatnim zdjeciu... róznica w oswietlaniu drogi! ja sie na to pisze
#85
Napisano 06 marca 2007 - 17:50
to ja z innej beczki troche ,fakt roznica swiecenia jest i to dosc spora ,a tak na marginesie mam pytanie gdzie mozna dostac takie bezpieczniki,chodzi mi wlasnie o takie wsowki zeby wpiac je w kable? jest takie cos na alledrogo??
#86
Napisano 06 marca 2007 - 20:42
Bezpieczniki i gniazda dostaniesz w motoryzacyjnym, w elektronicznym czy na szrocie. Wołaj o przekaźniki do świateł od poloneza. Bedą
#87
Napisano 06 marca 2007 - 22:30
pawel63 napisał:
Bezpieczniki i gniazda dostaniesz w motoryzacyjnym, w elektronicznym czy na szrocie. Wołaj o przekaźniki do świateł od poloneza. Bedą
Myślę że nie ma sensu po szrotach się ganiać, to sa tanie rzeczy
#88
Napisano 06 marca 2007 - 23:36
Arek, ja nie widzę potrzeby montowania przekaźnika. Z resztą w tym linku jest również napisane: "gdy spadek jest większy od 3V - wtedy ma to sens". A takto to nie wiem po co?? Aż tak słabo Ci te światła świecą? Klakson trąbi wystarczająco odstraszająco, by po założeniu przekaźnika efekt był powalający.
Chyba leciutka przesada z tymi przekaźnikami, uważam..
Chyba leciutka przesada z tymi przekaźnikami, uważam..
#89
Napisano 07 marca 2007 - 02:46
Tony J. napisał:
mechatronikiem
ponawiam pytanie o kontrolke przepalonej zarowki w W124
mbsly
#90
Napisano 07 marca 2007 - 07:25
luki79 napisał:
Arek, ja nie widzę potrzeby montowania przekaźnika. Z resztą w tym linku jest również napisane: "gdy spadek jest większy od 3V - wtedy ma to sens".
A wykonałeś juz pomiar spadku?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W140] Które radio Becker najlepsze? |
Car Audio, Multimedia, Nawigacje | maciek500 |
|
|
|
[w124] gruszki nivo które lepsze LEMFORDER czy FEBI? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | frykas |
|
|
|
[w201/w124] Tylne lewe światło postojowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Zielonalatarnia |
|
||
[w124] Trzecie światło stopu |
Modyfikacje,Tuning | Janwno |
|
||
Najlepsze modele Mercedesa Sprintera CDI |
Pozostałe modele | mecio |
|