Skocz do zawartości




- - - - -

124E robimy lepsze światło


135 odpowiedzi w tym temacie

#81 Offline   MEN


  • Postów: 728
  • Na forum od: 11 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1997
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W202 2,3k

Napisano 05 marca 2007 - 20:30

kurcze też myślałem że dobre połączenie to lutowane połączenie...
ale z lenistwa na ogół go unikam... co wykrył Essi na I zlocie :star: ten to zawsze coś wypatrzy... :smile:



#82 Offline   EssiRS


  • Postów: 5 564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 05 marca 2007 - 22:57

MEN, ja niestety tak mam ze uwazam ze drobiazgi sa najwazniejsze, tak wiec zdarza mi sie znalesc zawsze cos w kazdym samochodzie. W moim znam pelno takich drobiazgow, ktore sukcesywnie eliminuje :smile:

Sam juz sie zaczalem zastanawiac jak to jest z tym lutowaniem. W CA tez kazdy zawsze twierdzil ze lepiej lutowac i bylem zaskoczony ;-)

#83 Offline   Arek


  • Postów: 146
  • Na forum od: 22 sty 2007
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:T4 Multivan 2.5benz automat

Napisano 06 marca 2007 - 10:40

no wreszcie znalazlem stronke ktora przyczynila sie do zrobienia swiatel na przekaznikach w moim ex golfie mk2, roznica byla spora :ok: po zamontowaniu i zalozeniu dobrych zarowek
KLIK
jak juz pisalem gdzies, to samo zrobilem w mojej :ok: z klaksonem i efekt tez jest powalajacy :ok:
co do moich swiatel w :star: to niestety z braku czasu :/ nie mam sie kiedy z nimi pobawic, a zrobilbym to na pewno :old:

#84 Offline   Borat


  • Postów: 2 907
  • Na forum od: 06 sty 2007
  • Miejscowość: Berlin/Zgierz
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 06 marca 2007 - 10:53

Arek, dobra robota, dla mnie najwazniejsze jest to co pokazales na ostatnim zdjeciu... róznica w oswietlaniu drogi! ja sie na to pisze :ok:

#85 Offline   ZaBsI


  • Postów: 1 071
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 06 marca 2007 - 17:50

to ja z innej beczki troche ,fakt roznica swiecenia jest i to dosc spora ,a tak na marginesie mam pytanie gdzie mozna dostac takie bezpieczniki,chodzi mi wlasnie o takie wsowki zeby wpiac je w kable? jest takie cos na alledrogo??

#86 Offline   pawel63


  • Postów: 721
  • Na forum od: 04 sty 2007
  • Miejscowość: Ostrowiec Św
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 06 marca 2007 - 20:42

Bezpieczniki i gniazda dostaniesz w motoryzacyjnym, w elektronicznym czy na szrocie. Wołaj o przekaźniki do świateł od poloneza. Bedą :ok:

#87 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 06 marca 2007 - 22:30

pawel63 napisał:

Bezpieczniki i gniazda dostaniesz w motoryzacyjnym, w elektronicznym czy na szrocie. Wołaj o przekaźniki do świateł od poloneza. Bedą :mrgreen:

Myślę że nie ma sensu po szrotach się ganiać, to sa tanie rzeczy

#88 Offline   luki79


  • Postów: 566
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Wieliczka
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 06 marca 2007 - 23:36

Arek, ja nie widzę potrzeby montowania przekaźnika. Z resztą w tym linku jest również napisane: "gdy spadek jest większy od 3V - wtedy ma to sens". A takto to nie wiem po co?? Aż tak słabo Ci te światła świecą? Klakson trąbi wystarczająco odstraszająco, by po założeniu przekaźnika efekt był powalający.
Chyba leciutka przesada z tymi przekaźnikami, uważam..

#89 Offline   mbsly


  • Postów: 528
  • Na forum od: 23 sty 2007
  • Miejscowość: Gdańsk
  • Drugi Mercedes:MB W201 2.6 M103
  • Trzeci Mercedes:MB W202 C 36 AMG
  • Inne auto:MB W201 3.0 M103

Napisano 07 marca 2007 - 02:46

Tony J. napisał:

mechatronikiem
przepraszam bardzo,ze sie wtracam,ale co osoba o takiej specjalizacji robi ;) :mrgreen:
ponawiam pytanie o kontrolke przepalonej zarowki w W124 :ok: :?:
mbsly ;) ;)

#90 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 07 marca 2007 - 07:25

luki79 napisał:

Arek, ja nie widzę potrzeby montowania przekaźnika. Z resztą w tym linku jest również napisane: "gdy spadek jest większy od 3V - wtedy ma to sens".

A wykonałeś juz pomiar spadku?








Podobne tematy Zwiń