Użytkownik taktojuzbywa dnia 25 stycznia 2018 - 13:27 napisał
kolega zauwazyl, ze linka gazu sie zacina w pewnym momencie (dodam zdjecia zeby bylo wiadomo o co chodzi)
Linka gazu MUSI się całkowicie cofać! Bez zacięć! Bo jak linka się prawidłowo cofa, to naciska na włącznik pokazany na zdjęciu drugim. A ten włącznik uruchamia układ regulacyjny biegu jałowego. A tryb biegu jałowego podtrzymuje i reguluje (między innymi) wolne obroty kiedy nie trzymamy nogi na gazie. Oraz uruchamia odcięcie mieszanki kiedy hamujemy silnikiem.
Użytkownik mixx dnia 25 stycznia 2018 - 16:22 napisał
Jest źle - ma być 14 - 14,4V
Już o tym kilka razy pisałem - NIE WOLNO mierzyć napięcia ładowania bezpośrednio po uruchomieniu silnika - akumulator musiał wystartować silnik, zaraz po starcie gwałtownie uzupełnia energię, co powoduje (czasami dosyć znaczny) spadek napięcia ładowania. Przykład? Czy jadąc na rowerze (na pusto) rozwiniesz taka samą prędkość, jak wtedy, gdy zarzucisz na ramę worek kartofli? Lub jak z równego terenu wjedziesz na drogę pod górę? Rozładowanie akumulatora spowodowane uruchamianiem silnika wywołuje zwiększone obciążenie alternatora i związany z tym spadek napięcia ładowania.
Użytkownik Gerri edytował ten post 26 stycznia 2018 - 20:42