Siema, palił na tyk aż pewnego dnia przestał,
Jak kilka godzin nie jeździ to muszę kręcić długo aż zapali,ciepły pali ładnie. Gdy naciskam hamulec to obrotomierz spada do zera, ale nie gaśnie, zapala się też kontrolka od pasów.
Ktoś coś??
1
W124 2.0d nagle ciężko pali
Rozpoczęty przez GregorS, paź 18 2019 19:29
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 18 października 2019 - 19:29
#2
Napisano 18 października 2019 - 21:26
Masz wyciek paliwa. Paliwo się cofa, pompa potrzebuje chwili aby zaciągnąć paliwo. Gdy jest ciepły - nie minie dużo czasu od poprzedniej jazdy - paliwo nie zdąży spłynąć.
Posprawdzać przewody paliwowe oraz oringi pompy.
Posprawdzać przewody paliwowe oraz oringi pompy.
#3
Napisano 30 maja 2020 - 11:46
Witam serdecznie potrzebuje przewody paliwowe do diesla co idą pod autem od baku do silnika wszystko się rozsypalo a wolał bym stalowe niż miedziane. Może ktoś wie gdzie kupić nawet proste to bym sobie powyginal.
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
#4
Napisano 30 maja 2020 - 13:50
https://allegro.pl/o...esel-7051205812
Kupiłem od nich i zakładałem na początku kwietnia, długość idealnie pasuje i na końcu mają zagnieconą baryłkę żeby po ściśnięciu opaską nie zszedł przewód. Zasilanie i powrót mają różną długość ale nawet opisali który jest do czego
Kupiłem od nich i zakładałem na początku kwietnia, długość idealnie pasuje i na końcu mają zagnieconą baryłkę żeby po ściśnięciu opaską nie zszedł przewód. Zasilanie i powrót mają różną długość ale nawet opisali który jest do czego
#5
Napisano 30 maja 2020 - 14:48
Były odrazu powyginane czy zwiniete
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
#6 Gość_Rafał 1972_
Napisano 31 maja 2020 - 08:06
Te z aukcji są do samodzielnego układania, wyginania, modelowania (jak kto woli). Wczoraj dowiedziałem się, że sąsiad kupował takie przewody do swojego BMW. Długość pasowała ale trzeba mieć stalowe nerwy i dużo cierpliwości by dobrze je powyginać (pomocny tutaj jest przyrząd do wyginania). Ja mam sztywne przewody z mojego W124 300D sedan 1993 rok przed liftem. Są w dobrym stanie bez korozji. Problem leży tylko w ich dostarczeniu, ich długość to blisko 3 metry. Sprawdziłem w ASO dostępność i są w cenie 545 zł netto za sztukę.
#7
Napisano 31 maja 2020 - 17:27
Są zwinięte ale to nie problem. Pierwszy stary przewód wyciągnąłem cały i nowy miedziany dogialem identycznie, to był problem z włożeniem (ciasno jest za przekładnia kierownicza). Drugi układałem już "na bieżąco" i poszło dużo łatwiej, może to kwestia wprawy bo tak dlugi kawałek miedzi układałem pierwszy raz. Warto zrobić zdjęcie jak przewody układają się pod maską i za przekładnią kierowniczą, bo tam jeden nachodzi nad drugi, a ma to znaczenie jak się filterek wstępny podpina. Miedź łatwo wygina się w rękach albo ma rurze tylko trzeba uważać zeby nie zagiąć tak żeby się zwęzili światło przewodu
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124] wielki problem z odpowietrzeniem układu paliwoego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[w124/w201] Benzyna, nie chce odpalić. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Miras G |
|
||
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
[W124] Czujnik IrDA padł i nie mogę odpalić |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kubojakubo |
|