Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] Nierówna praca po rozgrzaniu


15 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   arturm80


  • Postów: 32
  • Na forum od: 18 gru 2018
  • Miejscowość: Plock
  • Mercedes:W124 2.0 <92 - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Vovo c30, VW T5

Napisano 09 kwietnia 2021 - 20:36

A uszczelki wtryskiwaczy jak powinny być osadzone, chodzi mi oto ze wtryskiwacz w uszczelkę wchodzi z oporem ciasno natomiast w gniazdo kolektora wchodzi swobodnie bez problemu, czy nie trzeba tam użyć jakiegoś uszczelniacza np jakiegoś silikonu wysokotemeraturowego



#12 Offline   arturm80


  • Postów: 32
  • Na forum od: 18 gru 2018
  • Miejscowość: Plock
  • Mercedes:W124 2.0 <92 - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Vovo c30, VW T5

Napisano 09 kwietnia 2021 - 20:39

Tych uszczelek pod wtryski dwa komplety próbowałem febi oraz melye w obu przypadkach osadzały się bez jakiegokolwiek oporu

#13 Offline   arturm80


  • Postów: 32
  • Na forum od: 18 gru 2018
  • Miejscowość: Plock
  • Mercedes:W124 2.0 <92 - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Vovo c30, VW T5

Napisano 24 sierpnia 2021 - 18:51

Hej, od ostatniego wątku wymieniłem jeszcze nowa sondę lambda, uszczelki kolektora dolotowego ( 3 sztuki, dwie przy głowicy tj między głowica a podgrzewaczem metaloawa uszczelka i ta między podgrzewaczem a kolektorem oraz jedna pod przepustnica), dzisiaj dodatkowo wymieniony potencjometr klapy wyregulowany na 0,7V i powiem wam ze klapa totalna silnik pracuje bez zmian tj telepie się na wolnych obrotach, pomocy bo właśnie wyczerpały mi się pomysły co dalej

#14 Offline   arturm80


  • Postów: 32
  • Na forum od: 18 gru 2018
  • Miejscowość: Plock
  • Mercedes:W124 2.0 <92 - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Vovo c30, VW T5

Napisano 24 sierpnia 2021 - 19:11

Silniczek krokowy jak powinien się zachowywać bo u mnie po odłączeniu kostki przy pracującym silniku obroty lekko rosną natomiast po jej ponownym podłączeniu silnik potrafi nawet zgasnąć

#15 Offline   Szarik


  • Postów: 1 163
  • Na forum od: 29 lis 2013
  • Miejscowość: Młoszowa
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 250D '92r.

Napisano 24 sierpnia 2021 - 23:15

Silnika krokowego tu nie ma, ale zapewne piszesz o ZPD (zawór powietrza dodatkowego). Jak przekręcisz kluczyk na zapłon, to przy odpinaniu i przypinaniu kostki do niego, powinien klikać. Jeśli wszystko jest sprawne, to sam z siebie po włączeniu zapłonu powinien kliknąć (nie pamiętam tylko, po jakim czasie).
Trzeba dokładnie sprawdzić lewe powietrze, bo wystarczy jakiś nieszczelny wężyk i już będą problemy.

Użytkownik Szarik edytował ten post 24 sierpnia 2021 - 23:17


#16 Offline   arturm80


  • Postów: 32
  • Na forum od: 18 gru 2018
  • Miejscowość: Plock
  • Mercedes:W124 2.0 <92 - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Vovo c30, VW T5

Napisano 25 sierpnia 2021 - 19:21

Coś mam nie tak bo ZPD nie wykazuje żadnej reakcji na odłączanie wtyczki od niego po włączonym zapłonie, napięcie na kostce ZPD ponad 12V po włączonym zapłonie (silnik nie odpalony) sam zawór ma przejście imali tego otwiera się po podaniu napięcia z prostownika








Podobne tematy Zwiń