Skocz do zawartości




- - - - -

Dziwna praca lewarka biegow


1 odpowiedź w tym temacie

#1 Offline   cyborg


  • Postów: 172
  • Na forum od: 28 cze 2010
  • Miejscowość: Brodnica
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:C107
  • Inne auto:Voyager, Stratus, PT, Audi A2

Napisano 08 marca 2021 - 13:31

Mercedes 124 2,0 kombi, skrzynia manualna 5. Podczas poruszania lewarkiem na boki, napotyka się na opór gdzieś pomiędzy 3 a 1 biegiem, aby przesunąć ją maksymalnie w lewo trzeba użyć większej siły albo poruszyć lekko w przód i w tył. W prawo od środkowej pozycji przesuwa się normalnie. Analogicznie, jak wrzuci się 1 i potem luz to dżwignia też nie wróci sama do środkowej pozycji, trzeba jej pomóc. Czy da się to naprawić czy raczej szukać mechanizmu zmiany biegów na podmianę? Jak go wyjąć bo miałem już odkręcone te 4 śruby M6 od góry i trzymały go cięgna od dołu, czy muszę je rozpinać spod samochodu?

Użytkownik cyborg edytował ten post 08 marca 2021 - 13:31




#2 Offline   andrzejrz


  • Postów: 526
  • Na forum od: 30 gru 2017
  • Miejscowość: Rzewnie
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:208D kaczka
  • Trzeci Mercedes:W124 2,5d 1986 rok
  • Inne auto:Mercedes 123 2szt i Garbus

Napisano 08 marca 2021 - 19:26

Cięgna trzeba rozpiąć od spodu








Podobne tematy Zwiń