Skocz do zawartości




- - - - -

Brak mocy powyżej 4tys obr. na gazie


8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   maciejowy78


  • Postów: 33
  • Na forum od: 08 lip 2008
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:audi a4 2003r.1.9tdi

Napisano 11 lipca 2008 - 23:35

Od niedawna mam założoną nową instalację gazową firmy Versus. W dolnych granicach obrotów silnik chodzi tak jak na benzynie, natomiast po przekroczeniu 4tys obr. ubywa mocy i przyspiesza bardzo powoli. Po rozmowie z gazownikiem, który zakładał mi ten gaz, zwiększyłem ciśnienie redyktora ze 110 kPa na 130, poczym przekalibrowałem. Efekty się polepszyły lecz minimalnie. Świece,przewody wraz z kapturkami oraz cewki zapłonowe zostały wymienione w orginale firmy BERU. Czy ktoś miał styczność z takim przypadkiem lub zna/domyśla się co może być przyczyną?



#2 Offline   Biały


  • Postów: 4 966
  • Na forum od: 09 mar 2007
  • Miejscowość: Chełm
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Sprinter 515 CDI
  • Trzeci Mercedes:200D...

Napisano 12 lipca 2008 - 03:09

instalacja sekwencyjna??

#3 Offline   tunio


  • Postów: 20
  • Na forum od: 03 paź 2007
  • Miejscowość: Giżycko / Warszawa

Napisano 12 lipca 2008 - 06:18

Znawca nie jestem ale mam taki sam silnik jak ty, ktory zagazowalem 4k km temu.
Jak dotad najmniejszego problemu, gdyby nie 2xtansze tankowania to bym nawet nie wiedzial ze jest gaz w samochodzie zainstalowany, ba jak sie trafi jakis fajniejszy gaz to nawet lepiej idzie niz na benzynie.
Gaz zakladalem w http://www.migaz-s.com.pl/ co prawda to w-wa wiec moze byc nie po drodze ale jak sie z nimi skontaktujesz to na pewno jakos ci pomoga.
Dlaczego oni? Bo gazownik sie specjalizuje w mercedesach a w szczegolnosci E320 M104, gdyz sam takim jezdzi.
Goraco polecam!

#4 Offline   maciejowy78


  • Postów: 33
  • Na forum od: 08 lip 2008
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:audi a4 2003r.1.9tdi

Napisano 12 lipca 2008 - 22:21

biały, tak jest to pełna sekwencja IV generacji.

dodano po 3 min.

tunio, dzięki za link sprawdzę go i zadzwonię do nich. A ten mój gaz też zakładałem w warszawie może kojarzysz na ul. Jana. Pawła 69. Jakiej firmy ty masz gaz założony?

#5 Offline   tunio


  • Postów: 20
  • Na forum od: 03 paź 2007
  • Miejscowość: Giżycko / Warszawa

Napisano 13 lipca 2008 - 07:04

Zapraszam do mojego posta w ktorym wszystko opisalem calej moje boje z instalacja gazowa:
topics4/lpg-w-w124-e320t-vt4439.htm

Ogolnie Stag300 ale wiecej info w linku powyzej

#6 Offline   spider


  • Postów: 81
  • Na forum od: 25 lip 2007
  • Miejscowość: dolnośląskie

Napisano 31 marca 2009 - 10:13

Być może rozwiązaniem tego problemu byłby blos:
w124-spadek-mocy-powyzej-4000-obr-vt5108.htm#71467

#7 Offline   kaper


  • Postów: 110
  • Na forum od: 27 lut 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:mercedes 124 2,8T 1993
  • Trzeci Mercedes:Mercedes 110 1963
  • Inne auto:Mercedes 201 2,0 1989

Napisano 31 marca 2009 - 22:02

Blos do m104 to poroniony pomysł! :)
maciejowy78 masz trzy problemy:
pierwszy to warsztat w którym zakładałes gaz. Oni o tym nie mają pojecia a mercedesy rozpoznają po znaczku.
Drugi to VERSUS który sobie nie radzi z tym samochodem bo za nim nie nadąża.
Trzeci to przypuszczenie, że jak zwykle źle nawiercili kolektor, ale to powiem jak wkleisz zdiecie.

#8 Offline   miqolaj


  • Postów: 654
  • Na forum od: 09 sie 2008
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 kwietnia 2009 - 10:33

a moze po prostu parownik jest za maly?
u mnie auto od 3tys zaczyna isc jak rakieta wiec tracisz znacznie na przyjemnosci z jazdy;)

ogolnie silnik chodzi pieknie na LPG.

#9 Offline   kaper


  • Postów: 110
  • Na forum od: 27 lut 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:mercedes 124 2,8T 1993
  • Trzeci Mercedes:Mercedes 110 1963
  • Inne auto:Mercedes 201 2,0 1989

Napisano 05 kwietnia 2009 - 21:11

W sekwencji jak jest zamały reduktor (za małą ma wydajność) to system odczytuje spadek ciśnienia gazu i przełacza na benzynę.








Podobne tematy Zwiń